o n a l t ı

27 5 0
                                    

Herkese selamlarNasılsınız?♥️kusura bakmayın birkaç gün yeni bölüm paylaşamadım ama elimden geldiğince hızlı yazıp size sunmak istiyorum💫şimdiden özür dilemek istiyorum bölümleri geç atabilirim çünkü iki hikaye yazıyorum her neyse,sıkılmayın diye bir tane de şarkı koydum💕İyi okumalar💛☁️Bölüm arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum(Biraz kısa oldu bölüm ama aceleyle yazdım daha uzun yazmaya özen göstereceğim kusura bakmayın.)

"Bayramın mübarek olsun Arcoş."Allahım Arcoş demesini yeriiiiim.Çok minnoşsun ama seeeen...Mesajı görünce aşırı heyecanlanmıştım ve çok öküz bir cevap vermiştim."Seninde."İnsan bir ne biliyim daha güzel şeyler yazar aşırı kuru olmuştu...Şarkılar açtık.Bağırarak söylemeye başladık.O kadar mutluydum ki...Onu çok çok çok seviyordum...Derken Kumsal "Biraz dışarıda dolaşsak mı?"Olur bence."dedim ve evden biraz uzaklaştık.Öyle yürüyorduk.Derken oturduk bir banka.Böyle konuşurken bir de ne göreyim?Batu?Batu ve kuzeni Yaman bize doğru yaklaşıyorlardı.Yaman da Kumsal gibi tatillerde gelebiliyordu.Derken ben şoktaydım.Ne işleri vardı ikisinin burda?Derken Batu bize doğru yaklaştı."Batu?Ne işiniz var burda?"Seni gördüm hem Yamanla da tanışırsın dedim."İyi iyi yaptın."Ben Arca Yaman."dedim."Ben de Yaman."dedi.Sonra Batu ve Kumsal tanıştı.Ve sonra Yaman "İsterseniz ben bir çekirdek alayım oturur sohbet ederiz."dedi."Olur."diye cevap verdik hep bir ağızdan."O zaman ben de sana yardım edeyim olur mu?dedi Kumsal."Tamam.O zaman biz markete gidip geliyoruz biraz uzak olduğu için on yirmi dakika bekleyebilirsiniz."dedi Yaman ve gittiler.Şimdi ne olacaktı?Batu ve ben baş başa kalmıştık.Biz ne yapacaktık peki??En son zaten çocuğa öküz gibi cevap vermiştim.Konuşacak bir şeyler bulmalıydım.Aval aval Batu'nun yüzüne bakacak değildim herhalde,ya da boş boş oturmayacaktık...
Canım şipim benimm❤️Nasıl da tatlılar
Hepinizi kocaman seviyorum 😻

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin