d ö r t

64 5 0
                                    

"Diğer ders sınav var ya deneme sınavı"Evet"dedim."Ha işte kopya çekicez."Ne kopya mı çekicez?"diye fısıldadım."Arca sakin."Ya ben hiç hayatımda kopya çekmedim ki."Her şeyin bir başlangıcı vardır."dedi Batu.Ordan Deniz atıldı."Nasıl çekicez kanka."Şöyle hepimiz farklı derslere çalışıcaz."Dört tane ders var o zaman herkese bir ders düşer"dedi Batu ve bana döndü."Arca sen hangi dersi almak istersin?"Ben Türkçe'yi aliyim o zaman"dedim iç çekerek.Ben kopya çekmezdim ki.Nasıl olacaktı bu iş?Damla da Tarih'i seçti.Batu'nun biyolojisi iyi olduğu için o da biyolojiyi aldı.Deniz'e de dolayısıyla Coğrafya kalıyordu.Neyseki Deniz de Coğrafya'da iyiydi.Teneffüs oldu.Batu'ya döndüm."Batu gerçekten bu iyi bir fikir mi?Başka bir yolu yok muydu yani?"Başka yapacak bir şeyimiz yok ama Arca.Hadi lütfen."dedi."Aman neyse tamam bugünlük böyle olsun"Aslansın be"dedi ve boynuma atladı.O anda takılı kalmak istiyordum.Kokusunu iyice içime çektim.İyice sarıldım.O kadar yakındık ki kalp atışlarını hissediyordum.Derken Damla'nın sesini duydum."Oo gençler napıyorsunuz böyle?"der demez hoca geldi.Bizde zaten Damla'nın sesini duyduktan sonra sarılmayı bırakmıştık.Hoca sınav kitapçıklarını dağıtmaya başladı.Soruları çözüyordum.Batu'yla baya yakındık.Geçirmesi içindi.Ama Batu'nun hesaba katmadığı bir şey vardı.Kitapçıklarımız farklıydı.Onunda aklına kesin sınavda gelmişti.Uğur Hoca almıştı bu sınav dersini.Derste hep bize bakardı.Kopya çekmemiz baya zor olacaktı kitapçıklarımızda farklıydı nasıl çekecektik?Damla ve Deniz aralarında bir şeyler yapıyorlardı.Bu sırada da Uğur Hoca telefonunu eline almıştı.Hocaya bakıyordum.Batu kolumu tuttu beni dürtükledi.Keşke onun o eli oradan hiç gitmeseydi...Neyse Batu'ya döndüm yüzüne baktım.En arkada olduğumuz içinde aslında biraz daha avantajlıydık.Batu soruyu gösterdi.Yapamamıştı.Sorunun cevabı "C"ydi.Ben de masanın üzerine "C"yazdım,Batu geçirdi ve sildim.Derken sınav bitti.Herkes dışarı çıkmıştı biz hariç.Biz derken Damla,Deniz,Batu ve ben.Uğur Hoca cevap anahtarını almış sınıfa getiriyordu.Sınıfa girdi asıyordu duvara bu sırada "Çocuklar sizden full bekliyorum hadi bakalım"dedi.Hocaya gülümsedim ve gitti.Cevap anahtarından tüm soruları kontrol ettik.Ve hepimiz tüm soruları doğru yapmıştık.Batu bana döndü ve "Başardık.Teşekkür ederim Arca."dedi "Ne demek bir daha olmasın"dedim gülerek.Sonra dördümüzde birbirimize sarıldık.Derken Uğur Hoca geldi."Ne o çocuklar ful mu çektiniz?"Evet hocam"dedim yüzümdeki geniş gülümsemeyle."Aferin budur işte benim güzel çocuklarım."dedi.Hepimizin yüzünde geniş bir gülümseme vardı...
******
Derken birkaç ders daha geçti ve öğle teneffüsü oldu.Kantine gittik oturduk.Biraz Damla'yla konuştuk ve sonra aniden...

Bölümü nasıl buldunuz?Hepinizi kocaman seviyorum 🧡

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin