y e d i

40 6 0
                                    

Herkese selamlar!'💗Bu bölümde Alara'yla ilgili şeyler olacak.Batu beklenmedik şeyler yapacak☁️Ve birde bu bölümde Arca'nın dinlediği bir şarkı var sizde okurken dinleyebilirsiniz💜merak ederseniz şarkının ismini
Kahraman Deniz-Böyle Sever
Hikayeyle alakalı düşüncelerinizi veya önerilerinizi yorumlar kısmına yazabilirsiniz💞okuduysanız teşekkür ederim iyi okumalar💖🌸Satır arası yorum ve oylarınızı bekliyorum
*******
"Alara'ya mesaj attım."Ne?"Nasıl?Nerden?"Numarasını buldum Cenkten.Cenk'in ablası ve Alara aynı sınıftaydı.Cenk'in ablası Eylül.Eylül abladan Cenk bir şekilde Alara'nın telefon numarasını almıştı.O an resmen donakalmıştım fakat belli etmemeye çalışıyordum.Falan filan derken Batu'dan ayrıldım eve gittim.Olanları iyice düşündüm.Ve sonra kafam dağılsın diye dizi izledim.Derken uyumuşum.
******
Sabah olmuştu.Okula gittim.Damla'ya anlattım tüm olanları.Öğle teneffüsü oldu Gülşah Hoca'nın yanına gittik.Acaba söylese miydim?Hocaya bu mesaj olayını.Sonda düşündüm ispiyoncu gibi olacaktım ne gerek vardı?Söylemedim.Sonra Alara geldi."Hocam lütfen beni kurtarın."diyordu endişeliydi.
"Biz gidiyoruz hocam görüşürüz Alara Abla"Görüşürüz kızlar"dedi ve sınıfa çıktık.Ne oluyordu?Neyden kimden kurtaracaktı Gülşah Hoca Alara'yı?Derken ders başladı.Gülşah Hoca'nın dersiydi.Gülşah Hoca derste bizim sıraya geldi."Batu Alara'ya mesaj atmışsın"dedi hoca."Evet"dedi Batu."Ama Alara bundan rahatsız olmuş teneffüste geldi anlattı.Nazikçe belirtti."Peki hocam bir daha atmam."dedi Batu ve hocada öğretmen masasının yanına gitti bizden ayrıldı.Batu bana döndü."Artık Alara konusu bitti.Belki erken bitti ama bitti.O kaybetti zorlamayacağım ne yaparsa yapsın."dedi."Üzülme"dedim.Elimi omzuna koydum ve okşadım.Teneffüs oldu."Bu Alara konusunda hep beni dinledin yanımda oldun teşekkür ederim"dedi."Ne demek ama üzülme tamam mı?Dediğin gibi o kaybetti."dedim.Tebessüm etti ve "iyiki varsın"diyerek bana sarıldı.Sımsıkı sarıldım."Üzülme tamam mı?Yoksa ben asosyal olmam kafamı telefona gömmem"dedim."Tamam."dedi gülerek."Sen yeterki asosyal ol"Gülüştük...
Aradan birkaç gün geçti Batu Alara'yı unutuyordu.Derken eve gittim bir şeyler atışırdım ve şarkı dinlemeye başlamıştım.Dinlerkende Batu ve beni düşünmeye...Artık Alara konusuda kapanmıştı.Artık sadece biz kalmıştık.Peki şimdi ne olacaktı?İtiraf edecek miydim yoksa akışına mı bırakacaktım?
******
Yine klasik bir okul gününe başladım.Okulda aklıma geldi.Bugün Gülşah Hoca'nın doğum günüydü.Ama biz ne hediye ne başka bir şey hiçbir şey almamıştım.Birinci ders biterken Damla'yı çağırdım arkasına döndü."Öğle teneffüsü o zaman kutlarız"dedim."Tamam"dedi Damla.Deniz de arkasını döndü."Noluyor kimin doğum günü?"Aynen kimin doğum günüymüş?"Gülşah Hoca'nın benimde bugün aklıma geldi.Ona sürpriz hazırlayalım diye düşündüm."Biz de gelelim o zaman dimi Deniz.Olur mu Arca?"Bence olur dimi Damla"Aynen"Bence şöyle yapalım hocaya hediye alamadık ya bence herkes bir kağıda hocaya mektup yazsın hem hoca manevi şeylere daha çok önem veriyor."Tamam olur Arcoş"dedi Batu.Gülmeye başladım."O zaman Arca ve ben hocayı oyalarız Deniz ve Damla siz de müzik falan hazırlarsınız olur mu?"Hepimiz olur cevabını verdik.Öğle teneffüsü yapacaktık.Hocayı bulmamız lazımdı.Zil çalar çalmaz Batu'yla hocayı bulmaya gittik.Tenefüslerde de mektubu yazmıştık.Hocayı bulduk.Yukarı çıkardık.Kapının önünde oyalıyorduk.
"Noldu çocuklar kötü bir şey mi oldu?"
"Yok hocam sizi biraz bekleticez"dedim.
"Hocam işte ben de hastaydım"dedi Batu.
Biraz güldükten sonra "Evet hocam benim sesimde daha yeni düzeldi hafta sonu görmeniz lazımdı"Evet hocam Arca da kötüydü."dedi Batu.Tebessüm ettik.Bildiğin çift gibi hocayı oyalıyorduk...

Bunlar baya tatlı oldular sanki🧡Sizce?

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin