Napıyordu bu çocuk?Benim öldürmeye mi çalışıyordu?Aynı gün istek atması ve gönderimi beğenmesi.Gerçekten isteği benim için mi atmıştı yoksa,yoksa Alara için mi?Çünkü Batu'ya Alara'yla olan fotoğrafımızı atacağımı söylemiştim.Hadi bakalım hayırlısı...Batu gönderimi beğendikten sonra ben de ona istek atmıştım.Neden önceden atmadım?Çünkü Damla ilk önce o atsın demişti bende o yüzden atmamıştım.Derken Batu bir gönderi attı.
Bugünde biz yakalım...
55 yorum
@denizzz:Aga yapma be!@cenksarıkan:Bu sefer ne oldu diye sormama gerek var mı?
@batugani: @denizzz napalım?
@batugani: @cenksarıkan yok...
Alara için miydi?Evet tabi ne olacaktı?Kızım sen salak mısın?O seni sevmiyor sevmiyor sen hala kendi kendine gelin güvey oluyorsun.Aptalsın resmen!Bundan sonra Batu sadece senin arkadaşın tamam mı?Aşkmış meşkmiş yok!
Diye iç geçirdim.Yalan mıydı?Batu beni sevmiyordu ben bunca şeye rağmen hala kendi kendime çabalıyordum artık çabalamayacaktım...
*******
Sabah oldu okula gittim.Damla'ya anlattım Batu'yu attığı isteği beğendiği gönderiyi ve yaktığını.En önemlisi de ondan vazgeçeceğimi.Zor olacaktı.Öğle teneffüsü uyumuşum.Gözlerimi yavaşça açarken saçımda bir el hissettim.Batu'nun eliydi saçlarımı okşuyordu.Uyandım."Arca"E e efendim"dedim uykulu bir şekilde."Ders başlayacak kalk hadi"Tamam"dedim ve doğruldum.Sonra hoca geldi ders başladı.Ne yapıyordu bu?Tüm dengem alt üst olmuştu.Ben ondan vazgeçmeye çalışırken o?O gelmiş saçlarımı okşuyordu?Off ne yapacaktım?!
******
Dersler bitti eve gittim.Aklım hala teneffüste saçlarımı okşamasındaydı.Belki arkadaşça bir şeydi belkide değildi.Bilmiyordum.Yine ışıklar yandı kafamda o hareketten sonra...
******
Sabah oldu okula gittim.Damla ders notlarıyla ilgili Gizem Hoca'nın yanına gitmişti ben uyurken bu yüzden olanlardan haberi yoktu.Anlattım.Ders başlamadan Cenk ve Batu bir şeyler karıştırıyorlardı.Arada sırada takılırlardı ama bu sefer bu işte bir iş vardı hadi hayırlısı...Derken okul bitti çıkışta okulda bir yere oturmuş Derin'le konuşuyordum.Sonra Batu bana yaklaşmaya başladı.Yaklaştı yaklaştı ve "Arca o kim?"Kuzenimle konuşuyorum noldu?"Bir kapatır mısın bir şeyler anlatmam lazım"dedi."Tamam bir saniye"dedim ve kapattım ne anlatacaktı?Sizce?🤠❤️Hepinizi kocaman seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAVUL
ChickLitUnutulan bir bavul her şeyi tam tersine çevirebilir mi?Bu mümkün mü?Evet mümkün...🤍