Mantıklı bir şekilde düşündüm.Doğru söylüyordu.Ayrıca son zamanlarda neden her şeyden korkuyordum?Normalde böyle bir kız değildim.Kendine gel Arca!Altı üstü bir gondoldasın ne abarttın.Her şeyden korkma be kızım!Ben içimden kendi kendimle konuşurken gondol sallanmaya devam ediyordu.Korkum geçmişti.Gerçekten tadını çıkarıyordum.Derkeen gondol durdu ve indik.Bizimkiler pamuk şeker getirdiler.Biraz yedikten sonra birkaç şeye daha bindik ve sonra eve gitmek için otobüse doğru yol aldık.Otobüse bindik ve evin önüne geldik.Bizim yakınlarda bir dondurmacı vardı.Orda dondurma yedik,sohbet ettik.Sonra eve gittik.Gökçe ile birlikte film izledik.Filmin sonuna doğru uyuyakalmışız.Gözlerimi açtığımda güneş ışığı içeri giriyordu.Yaz günlerini sevmemin en büyük nedenlerinden biri olabilirdi.İnsanın her şeyi yapası geliyordu bu aydınlıkta.Ders çalışası bile gelirdi insanın.Bu arada fark ettim ki ne kadar unutmaya çalışırsam çalışayim Batu'yu hala seviyordum.Hala içim içi yiyordu.Onu görünce heyecanlanıyordum.Kalbimde kelebekler uçuşuyordu.O başkasını sevmesine rağmen böyleydi.Onu eskisi kadar sık görmeyecektim.Büyük ihtimal aynı okulda veya aynı sınıfta olmayacaktık.Zaten olmamız çok çok zor bir ihtimaldi.Bu beni bazen üzüyordu bazen belki de böyle olması gerekiyormuş diyordum.Kafam hala çok karışıktı,belirsizdi.Belirsizlik sanırım en kötü şey.Aşkın en büyük zehirlerinden biri...Son zamanlarda Burak'la çok yakındık.O çok iyi biriydi.Saf,temiz,iyi.Ve en önemlisi iyi ki tanışmıştık.Hep benim iyiliğimi istiyordu.Hep yanımdaydı,bunu görebiliyordum.Gerçekten çok iyi bir arkadaştı.Tanışalı bir buçuk ay olacaktı nerdeyse.Can,Gökçe,Burak ve ben çok iyi zaman geçiriyorduk.
*****
Haziran ayı bitmiş.Üzerine temmuz ayının da ortasına gelmiştik.Ve maalesef ki hiç olmayacak bir şey olmuştu.Hasta olmuştum!İnsan temmuz ayında da hasta olmaz ama ya!Birkaç gündür hastaydım.Birkaç ilaç vermişti doktor.Onları kullanıyordum.Günden güne geçiyordu zaten öyle çok ağır bir hastalığım yoktu yani.Fakat hastalığım kadar önemli bir şey vardı.Belki de hastalığımdan daha önemliydi.Yarın!Yarın çok çok önemli bir gündü...Sizce yarın ne günü?Neden bu kadar önemli Arca için?Hepinizi kocaman seviyorum 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAVUL
ChickLitUnutulan bir bavul her şeyi tam tersine çevirebilir mi?Bu mümkün mü?Evet mümkün...🤍