o n d ö r t

47 6 0
                                    

Batu dediki "Hocam Arca'nın yanına geçebilir miyim?"Kalbim o kadar hızlı atıyorduki...Batu ya Batu benim yanımda oturmak istiyordu.Gerçek miydi bu?Gerçek olamayacak kadar güzeldi...Uğur Hoca da başta sorguladı tabi."Neden Batu?"dedi."Hocam şey ben burda pek göremiyorum da."Pek inandırıcı gelmemişti,çünkü Batu'nun boyu hem uzundu hem de hiç Hayat Hoca'nın yanına gidip yerinin değişmesini istememişti.Bu yalana kendisi bile inanmamıştı.O anda Tuğçe atladı."Arca mı?."Evet Arca,ben Arca'yı çok severim."dedi Batu.O arada Uğur Hoca daha fazla soru sormadan izin verdi.Batu kitabını defterini topladı,ve beni sevdiği belli olsun diye "Canım Arca'm."falan dedi.O kadar şaşkındım ki.Öldüm de cennete mi düşmüştüm.Şaşkınlıkla izliyordum.Tuğçe de şaşkın şaşkın bakıyordu bize.Batu da bunu farketti tabi.Eşyalarını masanın üstüne koyduktan sonra.Başını omzuma koydu.Ben o an zaten kalpten gitmiştim yaşamıyordum sanırım...O kadar şaşkındım ki garip garip baktım Batu'ya.Deniz ordan atıldı."Eminim şu an Arca senden soğudu."Sonra herkes gülmeye başladı.Tuğçe hariç...Ders boyu doğru düzgün Uğur Hoca'yı dinleyememiştim.Ders bitimime birkaç dakika kala.Omzuma hafifçe vurdu,okşadı.Sonra teneffüs falan oldu.Allahım o kadar güzeldiki,o kadar tatlıydıki...
*****
Falan filan derken okul bitti.Ama nasıl bitti.Hep o an aklımdaydı.Çıkışta Derin'e anlattım.Derin bile "Oha."dedi.Evde hep aklımdaydı.Allahım ne güzel bir gündü öyle.Her düşündüğümde heyecanlanıyordum.Derken günler günleri kovaladı,zaman su gibi akıp geçti.Geldik okulun son bir ayına.Son birkaç hafta kalmıştı ama son günü gibiydi o cuma günü.Çünkü 9 gün bayram sürecekti ve son bir hafta kalacaktı okulun kapanmasına.Son haftada kimse doğru düzgün gelmeyecekti.Bu yüzden belkide son görüşümdü.Okulun çıkışıydı,ben de oturmuş İnstagramdaki hikayelere bakıyordum derken Batu sinsice yanıma yaklaştı."Ooo Arca Hanım.Bir de hikayelere bakıyoruz."dedi gülerek."Ya üf."dedim ve çantasına hafifçe vurdum.Arkasını döndü öyle bir baktı ki öldüm resmen...Sonra Batu bir kez daha geldi.Kuzeni vardı Emre ilkokula gidiyordu,parkta oynuyordu.Bizim okul anaokulu-ilkokul-ortaokul ve liseden oluşuyordu.Bu yüzden birde park vardı.Batu Emre'yi çağırmak için geldi."Emre Gani artık gelebilir misin?"dedi bağırarak.Hafif bir gülmeyle.Ve sonra bana baktı.Öyle bir şey dediki inanılmaz bir şeydi,aşırı aşırı değişik bir şeydi bu...

Sizce ne demiş olabilir?Bölümleri nasıl buluyorsunuz?Hepinizi kocaman seviyorum 🧡

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin