Gözlerimi açtığımda bir merdivende Batu'yla birlikte oturuyorduk.Batu'nun kollarındaydım.Yavaş yavaş gözlerimi araladım.Hafif doğruldum."Yavaş iyi misin Arca?"dedi Batu."İ i iyiyim de noldu bana?En son yürüyordum."Evet sonra araba geldi az kalsın çarpıyordu ki seni kurtardım araba gitti ama sen bayıldın.İyi misin bir revire gidelim istersen yada hastaneye"Yok yok gerek yok."dedim."Arca iyi görünmüyorsun."İ i iyiyim ben"Bak bir gidelim istersen"Şu an tek yapmak istediğim sadece burada kalmak olur mu"dedim ve tebessüm ettim."Tamam sen öyle diyorsan"dedi.Gülümsedim gülümsedi.Sonra aklıma annem geldi beni merak etmiş olmalıydı."Batu"Efendim"Annem,annem merak etmiştir"Didem Teyze aradı bende endişelenmesin diye bugün kurs vardı ona kalıcaz dedim."Gülümsedim.İyice gözlerine baktım."Çok teşekkür ederim iyiki ama iyiki varsın"dedim."Sende gel buraya"dedi ve başımı omzuna yasladı."Şimdi daha iyi misin?"Çok iyiyim bir yerede gitmeyelim ben iyiyim sadece bayılmışım"dedim."Allah korusun ölüyordun Arca."Ama ölmedim."Bir dahakine dikkat et tamam mı kalbim bi daha bu heyecanı kaldırmayabilir.Gülerekten "Tamam"dedim."Çok korktum senin için"dedi."Korkma bir şey olmadı"dedim ve gülümsedim.Hafif tebessüm etti."E sen sen gitmeyecek misin?"Biz kursta değil miyiz?Kurs bitene kadar okuldayım"dedi gülerek."Biraz zaman geçiririz kurs bitene kadar sonrada ben seni eve bırakırım Kerem'in yanına giderim"dedi.Kerem kuzeniydi."Ya sen istersen git ben başımın çaresine bakarım gerçekten"Kurs bitene kadar burada duracağım gerçekten"dedi."Ya"dedim gülerek."Ayrıldık şimdi Tuğçe'yle oturuyorsun."dedim."Nasıl bir kız peki anlaşıyor musunuz?"Yani senden kat kat daha iyi."dedi Batu.Omzuna hafifçe vurdum."Ya Batu ciddi ol bir şey soruyorum."E bende cevap veriyorum."Batuuu!"Tamam tamam."Klasik bir kız işte ama önceden daha iyiydi sen vardın.Damla ve Deniz önümüzdeydi.Ama artık napalım idare edicez"dedi."Cenk?Cenk nasıl?"İyi bir çocuk ama bir biz etmez.Cidden çok iyiydi ya Deniz sen Damla ben falan.Ama napalım idare edicez"dedim imalı imalı.Gülüştük."Gerçekten iyisin dimi?"Sence?"dedim gülerek.Ayağa kalktım saat ilerliyordu biraz dolaşıp gideriz diye düşündüm.Yürüyordum ki başım döndü yere düşüyordum ki Batu beni tuttu.O an gözlerine iyice baktım."Bence de çok iyisin benden bile iyisin Bayan Asosyal Arca Çevik"dedi Batu."Ben gerçekten iyiyim iyi olmasaydım gerçekten giderdik revire şurası zaten."Peki Bayan Asosyal"dedi.Gülümsedim.Bizim eve doğru yürümeye başladık.Ve eve geldik."Artık ayrılma vakti"dedim."Maalesef"dedi."Kendime dikkat et.Seni seviyorum Bayan Asosyal"dedi Batu.Kalp atışlarım karman çormandı.O an deprem olsa umrumda olmazdı sanki..."Ederim sende dikkat et seni seviyorum"dedim."Eğer bir şey olursa biliyorsun hemen beni ara"dedi."İyiyim ben iyiyim eğer bir şey olursa gerçekten ararım merak etme"dedim.Didem Teyze'ye selamlar."Kerem'e de"dedim ve el salladım Batu da karşılık verdi ve gitti.Ne kadar güzel bir gündü öyle.Ne kadar muazzamdı,heyecanlıydı.O kadar muhteşem bir gündü ki.Batu'ya sarılmıştım.Göğsüne kafamı yaslamıştım.Seni seviyorum bile demişti.Daha ne olsundu?
Sizce ArBat birlikte olacak mı?
Bu bölümü nasıl buldunuz?
Hepinizi kocaman seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAVUL
ChickLitUnutulan bir bavul her şeyi tam tersine çevirebilir mi?Bu mümkün mü?Evet mümkün...🤍