o n s e k i z

22 4 0
                                    

"Sınıfımıza yeni bir öğrenci katıldı arkadaşlar.İsmi Yağmur."dedi hoca.Yağmur da boş bir sıraya oturdu.Üç beş gün öyle geçti.Yağmurla da birkaç kez konuşmuşluğumuz olmuştu.İyi bir kızdı.Derken cuma günü öğle teneffüsünde Damla'yla birlikte kantinde oturuyorduk.Gülşah Hoca geldi.Biz de yanına gittik.O sırada Tuğçe de geldi."Hallettin mi?"dedi Gülşah Hoca.Tuğçe de "Halledicem inşallah hocam bugün."dedi.Hoca da "Tamam canım."dedi ve Tuğçe gitti."Hocam neyi halledecek?"dedi Damla.Dikkatle hocaya bakıyorduk."Batu ve Deniz'in ortaokulda bir hocaları vardı ya.Müzik hocası,Figen Hoca.Hatırlıyor musunuz?"Evet."dedik."Kadının o kadar emeği geçti özellikle Batu'ya.Yakın bir zamanda da buraya gelecekmiş.Ben de öğretmenler gününde bir defter yapsınlar.İçine duygularını yazarlar hoca gelince de verirler,çok hoş olur diye düşündüm.Söyledim Deniz ve Batu'ya.Onlar da kabul etti.Defter alacaklardı,becerememiş bunlar.Ben de Tuğçe'ye söyledim.O bugün alacak.Birkaç hafta içinde yapmaları lazım."Dedi hoca.Pür dikkat dinledik.Sonra zil çaldı,hocaya veda edip sınıfa çıktık.

*******
Birkaç hafta daha sessiz sakin geçiyordu.Derken Hayat Hoca çekim olacağını salı günü yapılacağını söyledi.Hazırlanacaktık.Derken salı günü oldu.Sabah güzel bir şekilde hazırlanıp gittik okula.Yemek yedikten sonra servisin gelmesini bekliyorduk.Herkes birbiriyle fotoğraf çekiliyordu.Biz de Damla'yla güneşli tarafa gidip biraz fotoğraf çekildik.O gün Gülşah Hoca kantinde nöbetçiydi.Gitmeden bir bana görünün demişti.Hocanın kantinde olduğunu gördük,kantin camından.Hocanın yanına gittik.Hoca çok güzel olduğunuzu söyledi.Sonra hocayı aşağıya çağırıp fotoğraf çekildik.Hoca da yanımızdayken Tuğçe de yanımıza geldi.Hoca bu öğretmenler günü için hediyeyi halledip halletmediğini sordu.Tuğçe defteri daha almadığını fakat alacağını söyledi.Hoca "Alınca Batu'ya verirsin,Deniz'le hallederler."dedi.Tuğçe vereceğini fakat Batu ile konuşmadıklarını söyledi.Son zamanlarda araları bozuktu.Sonra "Hocam ben güzel yazamam ki?"dedi.Sonra bana bakıp "Hocam Arca yazsa olur mu?Onun yazısı güzel."dedi.Ben de olur tarzında başımı salladım."O zaman sen bir kağıda yaz,Arca'ya ver o da geçirsin.Hem Arca senin de gitar öğretmenin değil miydi Figen Hoca?"
"Evet,hocam."Tamam sen de bir şeyler yazarsın kendin adına."Tamam hocam olur."dedim.Batu'nun defter olayına da dahil olmuştum.Hadi bakalım hayırlısıydı...

******
Son zamanlarda Batu eskisi gibi değildi.Soğuktu.Çıkışlarda falan,ya da derslerde.Eskisi gibi yakın değildik.Ne olmuştu?Neden her şey değişmişti?

Sizce ne olmuş olabilir?Hepinizi kocaman seviyorum ❤️

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin