o n b i r

31 6 0
                                    

Batu ve Tuğçe gülüşüyorlardı.Sınıfa girdim yüzüme bile bakmadı Batu.Derken akşam oldu."Sen Didem Teyze'ye söyle Arca bugün doktora gidelim yada kurs falan vardı de"Tamam dedim ve annemi arayıp söyledim."Çıkışta Batu Beyfendi teşrif edip yanıma geldi."Ben bir gidip geliyorum kitabımı unutmuşum"dedi Damla ve gitti.Ah Damla kitap unutulacak zaman mıydı?"Arca iyi misin?Konuşamadık."Siz Tuğçe'yle ne kadar iyiyseniz ben de o kadar iyiyim."Ya Arca neden öyle diyorsun?"Sinirle baktım."Neyse ben Damla'nın yanına gidiyorum sonrada zaten..."Zaten ne?"Hastaneye gidicem."Ne?neden?"Revirdeki abla kesin bir doktora gidin"dedi."Tamam ben de geliyorum."Nereye geliyorsun sen ya?!"Doktora işte birlikte gideriz."Gerek yok biz Damla'yla gideriz."Ben de gelicem dedim Arca."Aman peki!"dedim hafif kızgın bir şekilde.Derken Damla geldi hastaneye gittik."Arca Hanım araba size çarpabilirdi ama neyseki kurtulmuşsunuz.Şimdilik bir şeyiniz yok ama ani şeylere dikkat edin geçmiş olsun"Teşekkür ederiz iyi akşamlar."dedim ve çıktık.Hafif başım döndü."Arca bak iyi değilsin doktora söyleyelim bir şey yapsın."İyiyim ben.Rica etsem bana bir su alır mısın?"dedim Damla'ya."Tamam kuzum ben almaya gidiyorum"dedi tebessüm ettim ve gitti."Damla haklı söyleyelim doktora."Gerek yok"dedim."Gerek var Arca."Derken Batu'nun telefonu çaldı.Tuğçe'ydi."Senin bekleyenin vardır ben gidiyorum.Nasıl olduğumuda sorma çünkü iyi değilim sen de görüyorsun."dedim ve hastaneden çıktım.Damla koşarak yanıma geldi."Noldu kuzum?"Beyefendinin bekleyeni vardı.Tuğçe Hanımefendi arıyordu.Rahatsız etmek istemedim."dedim ve eve gittik.Odaya çıktık."Arca sence de sevdiğini fazla belli etmedin mi?"Düşününce gerçekten fazla belli etmiştim."Yani Tuğçe onun arkadaşıydı fazla abartmıştım belki ama hem gülüşüyorlar hem telefonu çalıyor.Ya Damla sınıfa giriyorum yüzüme bile bakmıyor?Sonra endişelendim diyor bu mu endişelenmiş hali?"Haklısın ama sen üzülme sana söz veriyorum Tuğçe işini de halledicez."Derken uyuduk sabah oldu okula gittik.Sınıfa girdim.Deniz,Cenk,Batu ve birkaç kişi daha toplanmış oturuyorlardı.Gördüğüm manzara...O kadar iğrençtiki...

Ne olmuş olabilir?Sizce?

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin