زير النساء (هاري ستايلز)

5K 745 250
                                    

" ياترى انا عملت ايه المرادي ؟ " قلب عينيه وهو ينظر للفتاتان الواقفتان أمامه بوجه متجهم

" يعني مش عارف عملت ايه يانسوانجي ياواطي ؟ " أجابت إحداهما فتوسعت عينيه فورا ورفع مقلتيه ليتذكر ماذا فعل لكنه لم يتذكر شيئا

" هو انا بصراحة نسوانجي ومش نسوانجي بس ،، بس ماعلينا يعني .. انتوا عايزين مني ايه ويكون في علمكم أنا هألبس هوت شورت وبمزاجي ، ماحدش هيقدر يمنعني من الهوت شورت تاني "

نظرا لبعضهما بدون فهم فهمست الفتاة التي صاحت به منذ قليل إلى الأخرى " ايمي انتي ضربتيه على دماغه جامد وانتي بتخطفيه والا ايه ؟ "

" لا والله ده أنا خبطته بالراحة حتى عشان خوفت على وشه الوسيم ده يتشلفط " أجابت ايمي فابتسم بغرور قبل أن يلقي إليها بغمزة ثم يردف " ولسة لما تشوفي التاتوهات بتاعتي !! الفراشات بتاعتي هتخلي فراشات بطنك تصوصو "

رمقته الفتاة الأخرى بنظرة غريبة ثم عادت بعينيها إلى ايمي " أومال ماله بيخرف في الكلام كده ليه ؟!! "

" مش عارفة ياكلوديا شكله ضارب حاجة والا ايه ! " أجابت ايمي ثم حركت عينيها إلى هاري لتتفحصه لكنها وجدته يهز رأسه يمينا ويسارا ثم يغمز إليها مرة أخرى قبل أن ينطق " ايه رأيك في شعري كمان ؟ بستخدمله هيد اند شولدرز ! "

" اخرس يلا !! " صاحت به كلوديا ثم رجعت ببصرها إلى ايمي " ده شكله ضارب حاجة فعلا يإما أتهطل "

" سمعتك ياكلوديا يا قليلة الأدب ، أهو انتي الي هطلة " ذم شفتيه وأشاح ببصره عنهما

" طب ايه ؟ هنعمل بيه ايه ؟ " همست ايمي إلى كلوديا التي توترت قليلا ثم أجابت " مش عارفة !! هو أحنا ماتفقناش هنعمل بيه ايه قبل مانخطفه ؟ "

" نعم ياختي انتي وهي !! لا اسمعوا انا الشغل ده ماينفعنيش !! يعني ايه تخطفوني من غير ماتعرفوا هتعملوا بيا ايه !! ايه شغل الهواة ده !! اجيبلكم ايميلي رود تعلمكم الخطف الي بحق وحقيقي ياشوية هواة !! " صاح فيهما فنظرا لبعضهما بقلق

" طب بص احنا خاطفينك عشان انت زير نساء وأحنا نسويات وعايزين ننتقم منك بصراحة .. تفتكر ممكن نعمل فيك ايه ؟ " تحدثت ايمي فوجدت الأخرى تنكزها وتهمس إليها " ياغبية !! قولتيله الخطة !! "

" ياختي اتوكسي عليكي وعلى خطتك !! مش لما يبقى عندك خطة الأول تبقي تخافي عليها !! " سخر منها ثم أخفض رأسه لينظر إلى أصابعه التي بدأ يحركها بملل

" تيجي نكهربه في مناطقه الحساسة عشان يحرم يلعب بديله تاني؟ " جاءه صوت كلوديا فتوسعت عينيه بخوف ورفع رأسه فجأة وحول نظره بينهما بقلق

" لا بلاش حرام " اعترضت ايمي فشعر بالراحة قليلا لكنها سرعان ما أكملت " تعالي نبتره خالص ! عشان مايكونش عنده اي فرصة "

في عالم موازيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن