Přesuneme se do 6. ročníku na nástupiště 9¾.
Opět stojím na známém nástupišti a čekám na své nejlepší kamarádky. Tento rok jedu do 6. ročníku. A nemůžu se dočkat až zase uvidím ten krásně vypadající hrad. Prázdniny jsem ztrávila většinou ve svém pokoji s knížkou v ruce, ale co nestěžuju si. Jak jsem se zmínila čekám na moje nejlepší kamarádky. Když už konečně dojdou tak se rozloučíme s rodiči a jdeme si hledat kupé. Najdu volné kupé a tak se všechny usadíme a začeneme si povídat. ,,My jsme byli ve Francii, řeknu vám je to tam okouzlující." Začne July. ,,To my byli v Itálii, skoro zbytek prázdnin jsem proležela na pláži." Vyprávěla Lily. ,,To muselo být super a co Prtunie?"
,,No pořád si myslí, že jsem zrůda." Řekla smutně Lil. ,,Ale Lils ty nic takového nejseš, ona prostě jenom žárlí." Začala jsem ji uklidňovat. ,,Krist má pravdu." Dala mi za pravdu Mer. ,,Dík holky." ,,Nemáš za co děkovat je to pravda." Řekla Jul a Usmála se. ,,A co ty Kristýn jaký jsi měla prázdniny?"
,,Ale jo. Docela dobrý, sice né tak suprový jako vy, ale prožila jsem je zavřená v pokoji s knihou v ruce." ,,No jo celá ty, pořád ve svém světě, ale musím uznat, že vkus na módu máš úžasný." ,,Děkuju." Řekla jsem a trochu se začervenala. Dnes jsem si na sebe vzala černý crop top s dlouhýma rukávama, vínovou sukni, černé boty na podpatku a černou krop top bundu s krajkovanými rukávama. Namalovala jsem si rty vínovou retěnkou a na řasy si dala řasenku. A vlasy si zapletla do dvou copů.
Povídaly jsme si a když jsme se blížily k Bradavicicím tak jsme se převlékly do nebelvírských hábytů. Prodraly jsme se davem ven a usedly do kočáru, který jezdil sám. V davu jsem zahlédla Poberty. Vypadalo to, že si o něčem zábavném povídají. Teda né všeci. Sirius Black byl až moc zaměstnán líbáním nějaké holky. Nevím proč, ale při pohledu na ty dva mě bodlo u srdce. Konečně se kočár rozjel a my s ním. Dívala jsem se na ten kouzelně vypadající hrad. Dojely jsme k hradu a vystoupily. Prošli jsme bránou a šly do Velké síně kde jsme se usadili k nebelvírskému stolu. Profesorka McGonagallová přišla s vystrašenými prvňáčky. Vůbec jsem zařazování neposlouchali, protože jsem byla zabraná do svých myšlenek. Občas jsem zatleskala, když se někdo dostal do Nebelvíru, ale v hlavě jsem se hádal sama se sebou. ,,Proč mě asi bodlo u srdce?" ,,Možná, že se ti líbí a ty jenom závidíš?" ,,Cože? To je blbost vždyť je to sukničkář." ,,Ale hezký nebo ne?" ,,NE!! Rozhodně ne!" ,,Jen si to přiznej, líbí se ti." Z mé hádky sama se sebou mě přerušil něčí hlas. ,,Krist vnímáš?" ,,Co? Jo jasně?" ,,Jsi v pohodě?" ,,Jo naprosto. Proč se ptáš?" ,,Jenom pro to, že nic nejíš." Řekla a já se podívala před sebe. Dala jsem si na talíř kousek kuřete a k tomu si dala trochu brambor. Dojedla jsem jídlo a když se předemnou objevily zákusky tak už jsem neměla chuť. ,,Hokly čekám na vás." ,,Ty nebudeš?" Zeptala se mě July. ,,Ne už nemám hlad." Řeknu a usměju se na ni. Po večeři jsem šla s Lil která se stala prefektkou a tudíž musela zavést prvňáčky do společenky. Po cestě jsme si povídaly. Došly jsme do společenky a já si sedla do svého oblíbeného křesla u krbu. Zničeho nic přišli Poberti a to i Sirius s tou holkou se kterou se líbal. Posadili se, ale já jim nevěnovala pozornost. Dívala jsem se do ohně. Najednou jsem si vzpomněla na amulet který mám nosím ho pořád na krku. Vytáhla jsem si ho a pořádně si ho prohlédla. Nebyl nějak zajímavý. Vypadal jako kamínek na kožené čňůrce. ,,Zajímalo by mě odkud ho mám." Začala jsem si mumlat. ,,Říkala jsi něco ségra?" Podíval jsem se na něj a naznařila mu, že si s nim chci popovídat o samotě. Přikývl a já vztala. Odešla jsem kousek dál tak aby nás nikdo neslyšel. James napodobil mé gesto a přišel ke mě. ,,Co potřebuješ?" ,,To je ten amulet." Řeknu a vrazím mu amulet do ruky.
,,Zajímavý vypadá jako obyčejný kamínek."
,,Přesně chci vědět odkud ho mám a kdo my ho dal, ale vůbec nic nevím jedíný co o něm vím tak je to, že svého majitele chrání před smrtí." ,,To je vážně zajímavý." ,,Si myslím. Pomůžeš mi o něm něco zjistit?" ,,Spolehni se." ,,Dík." Vátili jsme si sednou. Zadívala jsem se zase do ohně. Myšlenky v mé hlavě se kupily a já na ně nevěděla odpovědi. Když jsem se podívala na líbající se pár tak mě zase bodlo u srdce. Zvedla jsem se a s tichým ,,Dobrou" jsem se zvedla a šla do pokoje. July už spala a Mer s Lils si četly každá na své postely. Hodlala jsem se také přidat, vzala jsem si knihu a začala číst ještě před tím jsem se převlékla do pyžama a poté jsem se už nechala pohltit svým světem, světem plných knížek.
ČTEŠ
Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]
FanfictionKristýn Potterová je sestra Jamese Pottera. Jede do Bradavic do 4. ročníku. Seznámí se se zbytkem pobertů a taky s Lily Evansnovou do které je James už od prvního ročníku zamilovaný. Pomůže Kristen Jamesovi získat Lilyino srdce nebo to nechá na něm...