Když jsem se probudila, seděla jsem na jedné z posteli a holky byli kolem mě. Musela jsem se usmát, protože takovou noc kdy jsem si s holkama povídala a smála se různým vtipům jsem ještě neviděla. Pak došlo na téma kluci a to byla katastrofa, ale zábavná. S holkama jsme si povídali a tak nějak jsme usly. Vstala jsem z postele šla si vzít oblečení, vklouzla do koupelny a udělala ranní hygienu. Vlasy jsem měla rozcuchané asi stejně jako James. Kristýn byla svému bratrovi podobná, aby taky né, když jsou to dvojčata. Ale teď se vrátíme zpět k ránu v dívčí ložnici. Když Kristýn vylezla z koupelny podívala se na dívky, které ještě zpaly. Přišunula se k Lily a změnila si hlas na jejího bratra. ,,Lilynko, má květinko, vztaň nebo ti dám pusu." Odklonila jsem se od Lily a čekala jak dívka, kterou se pokusila vzbudit, zareaguje na to co jsem jí právě řekla. Lily hned co uslyšela tuhle větu se vymrštila do sedu a se slovy: ,,Už jsem vzhůru!" Vyprskla jsem smíchy nad tím jak rychle jesm jí vzbudila takhle bych jí měla probouzet častěji. ,,Tos byla ty?" ,,Promiň Lily, ale jiný nápad jak tě probudit mě nenapadl." ,,Takže tu není tvůj otravnej bratr?" ,,Ne, to jsem si jenom upravila hlas." ,,Naštěstí." ,,Ahmm, Lily? Jak probudíme ostatní?" ,,Asi už mám nápad, nech to na mě." ,,Tak jo, skočím se podívat k bráchovi jo?" ,,Klidně jdi, ale hlavně se před nim o mě nezmiňuj prosím." ,,Neboj Lil, takové potěšení mu neudělám." Zavřela jsem dveře od pokoje a šla do klučičích ložnic. Zaťukala jsem na dveře, ale nikdo neodpovídal. Otevřela jsem dveře a to co jsem uviděla mě docela nepřekvapilo. Celý pokoj spal a nebylo tam uklizeno. ,,No nic, probudím vás starým způsobem." Řekla jsem si potichu. ,,JAMESI POTTERE, OKAMŽITĚ VZTAŇ NEBO TĚ Z TÉ POSTELE SCHODÍM!" V tom okamžiku všichni obyvatelé tohodle pokoje se rychle vymrštili do sedu. ,,No to je dost, že jste vstali." Řekla jsem a schytala jsem pár nepěkných pohledů. ,,Aby jsme taky nebyli vzhůru když tu pořvávář přes celé Bradavice!" ,,Omil já tu řvu na tebe Jamesi, takže koukej pohnout tím svím líným zadkem, protože já na tebe nebudu čekat věčně! Počkám ve společence." Odešla jsem do našeho pokoje abych holkám řekla, že půjdu s klukama na snídani. Otevřela jsem dveře. Po pokoji pobíhali holky a hledali co na sebe. ,,Holky já půjdu na snídani s poberti." Holky mě neposlouchali a pobíhali dál. Zavřela jsem dveře a šla si sednout do společenské místnousti. Sedla jsem si do jednoho křesílka u krbu. Ještě štěstí, že jsem si vzala MP4. Já vím někteří z vás se asi domnívají, proč mám MP4, když si mohu vykouzlit nějakou hudbu a odpověď je velice prostá, protože já, která už od mala vyrůstala s kouzly mám ráda mudlovské věci které mě zajímají a proto mám plno mudlovských knih a tady ten boží přehrávač, který prostě žeru. No to jsem odběhla od tématu, tak se k němu zase vrátíme. Seděla jsem v křesle a čekala na ostatní. Nevím jak dlouho jsem tam čekala, ale když se už konečně uráčili přijít vyjela jsem na Jamese. ,,Kde jste tak dlouho byli sakra!" ,,Klid ségra, čekali jsme na Tichoše." Ukázal rukou na Siriuse a já protočla očima. ,,Vždyť už se chová jako slečinka." Zamumlala jsem si naštvaně. ,,Říkla jsi něco?" ,,Ne nic Blacku!" ,,Jdeme na tu snídani?" Zaskučel James a já se rozešla k obrazu Buclaté dámy. ,,Tak jdete?" Prohodila jsem směrem k nim. Když jsem viděla, že jdou za mnou rozešla jsem se. Prolezla jsem obrazem a pokračovala v cestě. Když jsem si, ale uvědomila, že neznám cestu do velké síně, tak jsem zpomalila. Vešla jsem do velké síně šla si sednout k holkám, které už tam byly. Snídaně byla mňamózní. V Bradavicích to bylo mnohem lepší, než v Krásnohůlkách.
ČTEŠ
Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]
Fiksi PenggemarKristýn Potterová je sestra Jamese Pottera. Jede do Bradavic do 4. ročníku. Seznámí se se zbytkem pobertů a taky s Lily Evansnovou do které je James už od prvního ročníku zamilovaný. Pomůže Kristen Jamesovi získat Lilyino srdce nebo to nechá na něm...