Setkání na příčné ulici

1.4K 64 3
                                    

Další ho dne ráno mě přišly dopisy od holek. Souhlasily. Dohodly jsme se, že se dnes sejdeme v děravém kotli domluvila jsme se na 14:00. Bylo 13:35 a já se začala chystat. Vzala jsem si: bílí crop top s nápisem, černé legíny taky s nápisem a černobílé boty. (poz. aut. Takhle nějak by mělo vypadat to oblečení.)

Namalovala jsem se (jenom řasenka a lesk na rty), vzala jsem si kabelku a mohla jsem vyrazit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Namalovala jsem se (jenom řasenka a lesk na rty), vzala jsem si kabelku a mohla jsem vyrazit. Vyšla jsem z pokoje a sklouzla schody po zábradlí. Došla jsem do kuchyně. ,,Mami jdu na příčnou domluvili jsme se s holkama." ,,Jasně jdi. Máš peníze?" ,,Ano mám a můžu se pomocí letaxsu dostat do děravého kotle?"
,,Samozdřejmě." ,,Děkuji." Řekla jsem a vstoupila do krbu. Nabrala jsem si letax a vykřikla: ,,Děravý kotel." Poté jsem hodila prášek pod sebe. Vypadla jsem z krbu v děravém kotly a silně kašlala. ,,Krist!" Uslyšela jsem své jméno a podívala jsem se kdo ho vyslovil. ,,Mary!" Řekla jsem a objala ji. Chvíli jsme si povídaly a když dorazila July s Lily tak jsme vyrazily. Procházely jsme s po příčné ulici a povídaly si. Zašly jsme si do cukrárny a každá si koupila jedenkopeček zmrzliny. Stavily jsme s ještě do různých obchodů jako třeby knihkupectví. Samozřejmě jako holka, která miluje knihy jsem si koupila nejmíň dvě. Co říct miluji knihy. Pokračovaly jsme v cestě, povídla jsem si s Jul a já do někoho vrazila. Spadla jsem na zem. Když jsem snežila postavit tak jsem se chtěla omluvit.
,,Omouvám se. Nedávala jsem pozor." Podívala jsem s na člověka do kterého jsem narazila. ,,No to snad ne. To si ze mě Merlin dělá pr*el nebo co?" Podívala jsem se na Blacka, který stál předemnou. Všimla jsem si Jamese a Rema kousek od nás. ,,To mi musíš kazit i hezký den s holkama? Tobě už nestačí mě otravovat doma!" Byla jsem nervy bez sebe. Sirius nic neříkal jen na mě čuměl. ,,Haló je v té prázdné makvici někdo?" ,,Co? Eh jo je, jen jsem se díval jak ti to sluší." ,,Jdi s tím někam. To jsou oficiálně ty nejhorší prázdniny." Řekla jsem a táhla holky pryč od nich. ,,Co jsi myslela tím, že tě otavoval doma?" Řekla po chvíli Lily. ,,Myslela jsem to tak, že se k nám přestěhoval a nejspíš s náma byde bydlet dokud neskončí školu." Řeka jsem otráveně. ,,Holka tak to ti nezávidím." ,,Jo já vím. Kdo by taky chtěl strávit prázdniny s dvěma Poberty." ,,No najdou se takový, kteří by to bral-" ,,Jo já vím, že by to ostatní brali, ale já nejsem ostatní!" ,,Vždyť já vím."
Prošly jsme ještě různé obchody. Vracela jsem se domů se třema knihama, třpitivým inkoustem, polštářem s nebelvírským znake a náhrdelník. (Který vypadá asi nějak takhle.)

Rozloučila jsem se s holkama a vrátila se domů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozloučila jsem se s holkama a vrátila se domů. Poté co jsem vypadla z krbu otřepala jsem se a pozdravil a mamku. ,,Ahoj už jsem doma." Zakřičela jsem aby mě mamka slyšela. ,,Ahoj zlatíčko jak ses měla?"  ,,Dobře do té chvíle než jsem potkala Siriuse. Mami půjdu si odnést věci jo?" ,,Jasně jen jdi." Usmála se na mě a já ji úsměv opětovala. Vyběhla jsem točité schody a zalezla do pokoje. Vatáhla jsem si knihy a dala je do knihovničky. Na postel jsem hodila polštář, inkoust jsem dala na stůl a náhrdelník jsem si dala na krk. Převlékla jsem se dokoskované košile a k tomu šedé tričko s modréma legínama. Na nohy jsem si vzala své milované kočičí papuče.

(Pauče vypadají podobně těmhle, ale ty co nosí májí chluatou srst

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Pauče vypadají podobně těmhle, ale ty co nosí májí chluatou srst.)

Sešla jsem dolů za mamkou a sedla si na židli v kuchyni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem dolů za mamkou a sedla si na židli v kuchyni. ,,Tak co všechno sis koupila?" ,,Koupila jsem si polštář s nebelvírským znakem, třpitivý inkoust, tři knihy a tenhle náhrdelník." Řekla jsem a ukázala na náhrdelník, který visel na mém krku. ,,Ten je hezký." ,,Děkuji, tak já půjdu zase nahoru." ,,Dobře, zavolán tě na večeři." Usmála jsem se na ni a vyšla schodu nahoru. Vešla jsem do svého pokoje a vzala si nově koupenou knížku která má název Láska přes všechny překášky. Lehla jsem si s ní do postele a začetla se. Po chvíli jsem usla a vydala se do říše snů.

Ahoj jedu na tábor a nevím jestli tam bude wifi tak možná nebudou vycházet kapytoly.
Zatím ahoj.

Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat