Křiklanův vánoční večírek

1.3K 62 7
                                    

Kristýn
Za chvíli budou vánoce a já pojedu domů. Každopádně teď jsem pořád v Bradavicích. S holkama jsem na pokoji a povídáme si, když v tom přilétla sova a nesla dvě pozvánky na Křiklanův vánoční večírek. Jedna byla pro mně a druhá pro Lily. Byl Čtvrtek a v Sobotu se konal ten večírek takže jsme s Lily začaly šílet teda jenom jedna z nás začala šílet a já to vážně nebyla.
,,Nemám co na sebe." Začala šílet Lils. ,,Uklidni se Lily já ti šaty vyberu navíc mám šaty které se k tobě perfektně hodí. Budou se ti ladit s očima." ,,Tak dobře." ,,S kým tam vlastně půjdeš?" ,,No chtěla jsem pozvat Jamese." ,,Geniální to nápad." Řeknu a lehnu si na postel. ,,S kým tam vlastně půjdeš ty?" ,,Ještě nevím pozvu nějakého spolužáka." Řeknu a pokrčím rameny. ,,Chápu nechceš jít se Siriusem."
,,Ne nechci, ale už se o tom prosím nebavme."

V Sobotu
Byl jsem s klukama i se Siriusem ve společence a bvili jsme se. ,,Jamesi těšíš se na večírek?" Zeptala jsem se bráchy. ,,Jasně a to jenom pro to, že jdu s Lily." Zasnil se. ,,A s kým jdeš vlastně ty Krist?" ,,Jdu s jedním spolužákem, který mě pozval a Reme ty jdeš s Mer, že?" ,,Hm, jo." ,,Krist jak se jmenuje ten kluk?" ,,Ben Thomason je z Havrasáru." Řeknu a Sirius si odfrkne. ,,Co proti němu máš?" Řeknu směrem k Siriusovi. ,,Nic jenom to, že-" ,,Že co? Měl jsi mě pozvat, když jseš pak naštvaný." Vztala jsem a šla do pokoje. ,,A teď když mě omluvíte jdu se připravit." Vešla jsem do pokoje a začala. ,,Tak se na to vrhneme. Lily teď si nalakuj nehty a Mer ty se jdi umýt a pak si to prohodíte. Já ti mezi tím vyberu šaty." Jak řeknu tak udělají. Lily si začne vybírat lak. ,,Lily vem si ten světle zelený. Hodí se k tobě." ,,Tak dík." ,,Není za co." Mer vyšla z koupelny a začala si lakovat nehty a Lily naopak šla do koupelny. Měla jsem vybrané šaty pro obě holky. A přemýšlela jsem nad účesy. Lily vylezla z koupelny.
,,Mery načešu ti vlasy." Řekla jsem a pustila se do upravování. Po ní přišla na řadu Lils. Holky byly hotové a já jim dala šaty. Zalezla jsem do koupelny a osprchovala se. Vylezla jsem v ručníku a začala si lakovat nehty. Holky se po jedné vystřídaly v koupelně a já si mezi tím stihla učesat vlasy. July tu s náma nebyla, protože nebyla pozvná a její přítel taky ne, ale to není ten důvod. Důvod je ten, že se domluvila s Johnem. Tak se jmenuje její přítel. Vrátíme se k přípravám. Holky se ještě nalíčily a já též. Taky jsem se už oblékla do svých šatů. Ještě jsme vybíraly doplňky. Konečně jsme byly připravené a akorát v čas. Pomalu jsme sešly do společenské místnosti kde už čekali kluci. Lil šla první. Měla na sobě zelenostříbrné šaty. Vybrala si zelené boty na podpadku. Nehty si nalakovala taky na zelno. Přední prameny jejich ohnivých vlasů měla zapletené do rybích copů a vzadu spojené gumičkou. Oční stíny si namalovala do červena. A doplňky si dala náhrdelník s růží uvnitř nějaké ampulky a prstýnek ve tvaru lilie, který večer svítí. James stál jako opařený s otevřenou pusou. Kdyby do něj Rem nežďuchl tak by tam stál napořád.

Lily

Lily

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat