Konec 7. ročníku

1.1K 53 1
                                    

Pomalu končí škola a naše parta je stále nerozlučná. I když je tu pár změn né moc příjemných. Mary a Remus se rozešli zato Juli si našla nového přítele a klapek jim to. Já a Sírius jsme stále spolu a vážně ho miluju. James je s Lily. Nevím proč, ale mám takový pocit, že Sirius s Jamesem něco chystají. Skoušky OVCE jsme všichni prospěli. Kluci dál dělají vtipy a různé žerty.
Naše holčičí parta je stále spolu. Teď sedím na své posteli a vzpomínám na vzpomínky odtud z Bradavic. Vztanu z postele a výjdu z mého pokoje, který byl mým klidným místem celé 4 roky. Procházím se chodbami hradu a doufám, že se sem ještě někdy vrátím. Dojdu zpět do společenské místnosti a jdu k né moc velkému kroužku. Je to naše skupina jsou tam jak holky tak i kluci, ale jediný kdo tam chabý je Mary od té doby co se s Remusem rozešli už spolu netráví čas. A ani moc s námi. Ucítila jsem jak se dvě silné paže obmotaly kolem mého pasu. Otočila jsem se na osobu a uviděla smějící ho se Siriuse. Trochu se ke mně naklonil a já si opřela čelo o to jeho. Ruce jsem mu dala za krk. Dívala jsem se do těch jeho prokletě krásných očí. Nahl se ke mně ještě víc a spojil naše rty. Po chvíli nás, ale někdo přerušil. ,,Ehm. Měli by jsme už jít vy hrdličky." Otočila jsem se a uviděla Jamiho jak se šklebí. On to snad dělá naschvál zme*ek jeden. Šli jsme na nádraží v Prasinkách, kde už na nás čekal vlak.

Ve vlaku
Nastoupili jsme a šli si hledat volné kupé. Rozdělili jsme se, takže jsem šla hledat kupé s náší holčičí partou a to se k nám přidala i Mary. Sedli jsme si do jednoho volného kupé a začali si povídat. Po chvíli, ale někdo zaklepal a já věděla kdo to je. Stoupla jsem si a přešla ke dveřím. Pomalu jsem odtáhla závěs, který byl zatažený. ,,Už jste tady zas co?" Řekla jsem hned co jsem otevřela dveře. ,,To je vaše kupé?" ,,Jo?" ,,A můžeme jít dál?" ,,No já nevím." ,,Nevíš jestli nás pustit?" ,,Jo nevím kvůli jednomu problému." Řekla jsem a začala si hrát s prsty. To dělám z nervozity. ,,Jaký problém?" ,,Ehm....noo....jsme tam všechny holky a chápeš ne?" ,,Ne nechápu." ,,Ty id*ote je tam Mary! Už chápeš?" ,,Stále ne."
,,Ty v*le Remus chodil s Mer a pak se rozešli!!! Promiň Reme." ,,V pohodě." ,,Už chápeš?" ,,Jo už jo." ,,Konečně." Ani jsem si neuvědomila, že jsme vyšli na chodbu, kde nikdo není. Zalezla jsem zpátky do kupé a
zavřela za sebou dveře. ,,Kdo to byl?"
,,Kluci." ,,A proč nešli dál?" Zeptala se Jul a já na ní vyvalila oči. Nechápavě se na mě podívala. Naznačila jsem jí očima k Mary.
,,Cože?" ,,Ty už jseš jako Sirius, ten to taky nechápal. Nevzala jsem je dovnitř protože chci aby tu byl klid a aby tu byla Mary." ,,Jo ták." Obrátila jsem oči v sloup a sedla si zpět na sedačku. ,,Promiň Mar." ,,To je dobrý." ,,Je od tebe hezké, že chceš abych tu byla a proto chci aby sem šli." ,,Vážně?"
,,Jo." ,,Tak já pro ně dojdu." Řekl Jul a stoupla si. ,,Co se děje?" ,,Chci být zase Remova kamarádka." Jen co to do řekla vešli do kupé kluci. Sirius si sedl vedle mě a James vedle Lily. Jul seděla u okna a vedle ní Mary. Remus se sedl vedle Mar a snažil se navázat konverzaci. Mary se s ním začala bavit. Já si dala sluchátka do uší a opřela si hlavu o Siriusovo rameno. Obejmul mě kolem pasu a dal mi něžnou pusu do vlasů. Cesta ubíhala celkem rychle. Přijeli jsme na nástupiště 9¾ a vystoupili z vlaku. Šla jsem se Siriusem ruku v ruce. Zahlédla jsem mé rodiče a tak jsme se vydali k nim. Sirius už dnes bude spát ve svém domě. A já zatím u rodičů. Sirius se přemístil do nového domu a já s Jamesem a rodiči odjela do domu. Vyšla jsem záchody nahorů a zamířila do svého pokoje. Lehla jsem si na postel a zavřela oči. Někdo zaklepal na dveře a potom se otevřeli. Stál v nich James. ,,Co potřebuješ?" ,,Mám otázku." ,,Tak povídej."
,,Chtěl bych Lily požádat o ruku, ale nevím jak to udělat." ,,To je suprový Jamesi! Nech to na mě vše naplánuju.

O týden později
Dnes má být den, kdy Jamei požádá Lils o ruku. Celou dobu jsem se na dnešek těšila. Chci, aby jak James tak i Lily byli šťastní.
Je večer a já sedím na balkóně, tak aby mě neviděli. Někdo zaklepal na dveře a já otevřela. Na zemi byli okvětní lístky růží. Směřovaly po schodech dolů. A dala jsem se po cestě z růží a došla do obývacího pokoje. Vypadalo to kouzelně. Všude byli svíčky a taková příjemně romantická nálada. Sedla jsem si do jednoho křesla. Najednou mi někdo zakryl oči. ,,Kdo jsem." Ozvalo se. ,,No takže Jamei ani Lils to není mají rande a s ostatníma jsem se dlouho neviděla. Jediná možnost je můj přítel Sirius Black." ,,Poslední odpověď je ta zprávná." Pošeptal mi do ucha a já se otočila. Obejmula jsem ho a tiše šeptla:
,,Děkuji." Pustil mě z obětí a klekl si na jedno koleno. V tu chvíli jsem začala brečet.
,,Kristýn Potterová, prokážeš mi tu čest a staneš se mou ženou?" Kývla jsem. ,,Ano, ano stanu." V tu chvíli jsem byla tak šťastná a nic to nemohlo pokazit. Jen kdybych věděla co se stane potom.

Ahoj díky za 4K přečtení, jste vážně moc úžasní. Doufám, že budete číst dál.
Zatím ahoj.

Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat