Famfrpálový konkurs

1.3K 68 0
                                    

Probudila jsem se a když mi došlo co je za den tak jsem rychle vztala a šla se převléct. Vzala jsem si legíny a tryčko. Vzala jsem si koště a podívala se na hodiny. ,,Jestli se chci ještě protáhnout před konkurzem tak bych měla jít. Asi jsem se zapomněla zmínit, chstám se na famfrpálový konkurs na post brankáře. Minulej rok jsem byla v týmu. Doufám, že se mi to podaří znovu. Vyběhla jsem z hradu s koštětem v ruce. Našedlá jsem na něj a letěla jsem 3 kolečka kolem hřiště. Musím se pořádně připravit jestli se tam chci dostat a to já chci. Udělala jsem si rozcvičku a znovu vylétla na koštěti vzhůru. Teď už jsem dělala jenom blbosti. Právě když jsem byla pověšena hlavou dolů mě někdo zavolal a podle hlasu jsem zjistila, že je to mé dvojče. Vyhoupla jsem se zpět na koště a sletěla dolů za bráchou.
,,Tak všechny vás výtám na famfrpálovém konkurzu do našeho kolenního družstva. Nazačátek se chci zeptat jestli tu je někdo kdo se uchází o místo chytače nebo brankáře." Řekl, ale nikdo se nepřihlásil což mě překvapilo. ,,Dobře Krist nikdo se o tvé místo nepokusí tudíž ti zůstává." Kývla jsem hlavou na souhlas. ,,Rozdělte se, střelci ke mě a odrážeči ke Krist." Ukázal na mě. ,,Střelci budete házet camrál do branek kde bude Kristýn." ,,Odrážeči zatím počkají až budou střelci hotoví a poté se dozví co budou dělat." Řekla jsem nahlas aby mě uchazeči na post odrážeče slyšeli. Nasedla jsem na koště a vzlétla. Zalétla jsem k bráně a kývla na Jamese. ,,Utvořte pořadí ve kterém půjdete, každý bude mít 5 pokusů. První vzletí a já mu hodím camrál." Dořekl to a nějaký kluk vzlétl zhruba do mé úrovně. James hodil tomu klukovi camrál a házel na branky. Musím uznat, že jsem dobrá vychytal a jsem všehny pokusy. Tak to pokračovalo a celkově jsem nevychytala jenom 3 z 30. To je dobrý ne? Když byly střelci hotoví tak jsem slétla na zem a začala mluvit. ,,Tak teď vy odrážeči. Každý bude muset shodit plechovky které pomocí levitace budou ve vaší úrovni. Musíte jich shodit všechny za co nejkratší dobu." Dořekla jsem a James se chopil mluvení. ,,Přesně a na konec si zahrajeme krátký zápas, ale jelikož máme jenom jednoho brankáře tak budete všichni hrát jenom na jedné polovině. Rozdám vám dresy aby jste se poznali. Ale nejdřív odrážeči." Dořekl to a první se vznesl do vzduchu. James už držel stopky a já odlevitovala plechovky vzhůru. James vypustil potlouky a pak začal měřit. Když se všichni vystřídali tak jsme si zahráli malý zápas. Brácha ještě rozdal dresy a pak to odstartoval. Začali jsme hrát a když jsme skončili všichni jsme přistáli na zem. ,,Dobrá tak já se ještě rozhodnutí a ten kdo bude v týmu se dozvíte zítra bude to na násténce ve společence." Řekl James a všichni se začali vracet zpět k hradu. Nasedla jsem na koště a letěla jsem nad Jamesem. ,,Kdy budou trénynky?" Křikla jsem dolu tak aby mě slyšel. ,,Bude to na náatěnce." ,,Ok." Řekla jsem a přidala udělala jsem otočku a vrátila se zpět na hřiště kde jsem si lehla na trávu. V klidu jsem ležela se zavřenýma očima až mě někdo vyrušil. ,,Proč tu jsi sama?" Pokrčila jsem rameny a oči nechala zavřené. Uslyšela jsem jak si sedá na trávu vedle mě. ,,Co tu vlastně chceš ty? Copak nemáš nějakou společnici? Myslím, že se alespoň jedna najde." Řekla jsem a otevřela oči. Podívala jsem se na Siriuse. ,,Bože on je tak hezký! Ne Krist je to přece sukničkář!" Řekla jsem si v hlavě. ,,Ty žárlíš?" ,,Ses pomátl nebo co?" ,,Takže jo žárlíš." ,,A na co bych měla žárlit? Na to, že ty holky nemají mozek a vkus pro módu?" Zvýšila jsem naštvaně hlas. ,,Klid Krist." ,,Co kdyby jsi už odešel?"
,,Ale mě se ještě nechce." ,,Tím pádem odcházím já." Řekla jsem a vztala. Před odchodem mě zastavila jeho ruka na mém zápěsí. ,,Co chceš?" Otočila jsem se na něj a čekala co z něj vypadne. ,,Krist já....no....líbíš se mi a mám tě rád." Najednou se ke mě nahnul a já věděla co chce udělat. Oddálila jsem se od něj. Pořád mě držel za zápěst. ,,Siriusi pusť mě!" Poslech mě a pustil moje zápěstí. Překvaná jsem běžela do hradu a rovnou do holčičích ližnic. Lehla jsem si na postel a vyčerpáním jsem usla.

Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat