Nástupiště 9¾

3.3K 156 7
                                    

Prázdniny uběhli celkem rychle a konečně tu bylo 1.záři. O prázdninách jsme s Jamesem hrávali famfrpál a potom některý den šli na příčnou ulici. Ale teď se vrátím zpátky k dnešku. Kufr jsem už měla den dopředu zbalenej. Naložila jsem kufr do auta a sedla si do zadu. Dala jsem si do uší sluchátka a postila hudbu. Vím, že nejsem mudla, ale tuhle věcičku jsem si zamilovala. Zavřela jsem si oči a vzpomínala na šťasté vzpomínky. Pak mě napado vyvolat patrona, ale tady to nepude až budu v kupé bude to lepší. Když už jsme konečně dojeli na nádraží King's Cross, tak jsme si vytáhli kufry a vydali se na nádraží 9¾. Šla jsem za Jamesem, protože tu cestu už zná a rodiče šli za náma, takže mi nezbívalo nic jiného. Proběhla jsem přepážkou na nástupišti 9 a 10. A s úsměvem se dívala na červenou lokomotivou. Rozloučila jsem se s rodiči a prodírala jsem se davem. James už dávno někam odběhl a já se musela zpoléhat pouze na sebe. Konečně jsem nastoupila do vlaku a už si šla hledat kupé. Žádné volné jsem nenašla, ale našla jsem kupé ve kterém seděla jedna zrska. Otevřela jsem dveře a zeptala se: ,,Ahoj, je tu volno?" Zrzka se na mne otočila a já ji poznala. ,,Jasně posaď se." Řekla klidným hlasem. ,,Jmenuji se Lily Evansnová a ty?" ,,Kristýn." Řekla jsem ji pouze své jméno, protože by mne hned co by slyšela mé příjmení vyhodila z kupé. Povídali jsme si a najednou někdo vtrhl do našeho kupé jak jsem později zjistila, byl to můj povedený bratr a ostatní pobertové. Když si mě James všiml úsměv se mu trochu zmírnil. James mě představil: ,,Kluci tohle je Kristýn, moje otravná sestra." Dodal rychle a já mu dala pohlavek. Všichni v kupé mě pozorovali a já čekala až se představí oni. Jako první se slova chopil kluk s karamelově hnědýma vlasama a hnědýma očima. Všimla jsem si, že má na obličeji malé jizvy. Představil se jako Remus Lupin. Další kluk byl malý, tlustý a byl blond, představil se jako Peter Pettigrew. Ten poslední měl černé vlasy a bouřkové oči, představil se jako Sirius Orion Black. Se všema jsem si stiskla ruku a posadila se zpět na místo. Po chvíli jsem na sobě ucítila pohled a podívala se kdo se na mě dívá. Můj pohled se střetl s tím Blackovým a on na mě mrkl. Obrátila jsem oči v sloup a dala si do uší sluchátka. Zavřela jsem oči a poslouchala hudbu, která mi právě hrála v uších. Po chvíli jsem ucítila jak mi někdo jedno sluchátko vyndal. Otevřela jsem oči a uviděla Jamese jak sedí s mým sluchátkem v uchu a povidá si. Sebrala jsem Jamesovi sluchátko a on se naštval. ,,Hej." ,,Měl sis koupit svoje!" Řekla jsem mu a ostatní se na nás dívali jako na blázny. Stopla jsem hudbu a vyndala si sluchátka. ,,Děje se něco?" Zeptala jsem se a Remus se mě zeptal: ,,Co to máš v uších?" ,,Sluchátka." Odpověděla jsem popravdě. ,,Vy to asi znát nebudete, ale myslím, že tady Lily to zná." Řekla jsem a podívala se na Lily, která mi úsměv oplatila. ,,Jo znám."

Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat