Ráno jsem se probudila vzala si oblečení a převlékla, potom jsem vzbudila ostatní a čekala až se holky převléknou. Vzala jsem si tažku s učením a šla s holkama na snídani. Dosnídala jsem a vydala se sama na hodinu Jasnovidectví. Holky si nevzaly učebnice tak se vrátili. Šla jsem do učebny a sedla si k druhému stolu zepředu. Sedla jsem si na určité místo a čekala na holky, které se dostavily těsně před zvoněním. Hodina byla nudná a poberti přišli zase pozdě. Teď jdu zrovna s holkama k nám na pokoj, protože si musíme udělat úkoly. Otevřela jsem dveře a uviděla velkou kytici růží. ,,To bude určitě pro Lily od Jamese." Řekla jsem si v hlavě. Obešla jsem stůl na, kterém ležela kytka. A lehla si na postel a vytáhla jsem si úkoly. Holky přišly hned za mnou a pohled jim zůstal na kytici, která ležela na stole. Mery se k ní vrhla a přečetla si lístek, který byl zastrčený v růžích. ,,Hele ty růže jsou pro tebe Krist." ,,Cože!!" ,,No jo fakt, přečti si ten vzkaz." Vzala jsem si od ní vzkaz a četla. Stálo tam: ,,Milá Krist, jsi nádherná jak noční obloha. Prosim příjmi tyto růže jako simbol tvé krásy. Tvůj tajný ctitel." Dočetla jasem to a už mě bylo jasné o co jde. Zrudla jsem vzteky. ,,Holky prosím omluvte mě musím si jít něco vyřídit." Řekla jsem naštvaně a vyšla z pokoje. Můj cíl byla ložnice mého povedeného bratra. Vtrhla jsem do pokoje a všichni obyvatelé tohohle pokoje se na mě dívali jako na zjevení. Šla jsem k bratrovi s naštvaným výrazem. ,,Jamesi Pottere vím, že jsi vtipálek, ale použít moji radu na vtip proti mě samé už je vrchol!" ,,O čem to k sakru mluvíš?" ,,Tak ty nevíš jo?" ,,Ne nevím." Řekl James trochu naštvaně. ,,Mluvím o tomhle!" Podala jsem mu vzkaz, který byl v těch růžích. ,,Kdo ti to k sakru poslal!" ,,No přece-. Tak počkat tím chceš říct, že ty jsi to neposlal?" ,,Kdybych ti to poslal tak bych se tě neptal, ale až zjistím kdo to byl tak ho zabiju." ,,To není zrovna nejlepší nápad." ,,Myslím, že má Potterová pravdu Dvanacteráku." ,,Odkdy si myslíš, že není dobré někoho zmlátit a neříkej jí Potterová!" Řekl Jamie naštvaně. ,,Výte co? Já už půjdu." Vyšla jsem ze dveří a šla k nám na pokoj. Ignorovala jsem pohledy holek a přešla ke své posteli a zatáhla si závěsy. Přemýšlela jsem nad tím vzkazem. Komu bych se mohla líbit. Nakonec jsem usla.
Sirius
,,Jamesi to není nejlepší nápad." Řekl jsem když Krist odešla. ,,Ale proč Siriusi! Vždyť je to moje sestra! Musím ji ochránit před tím mizerou!" ,,No nechci ti kazit iluze, ale myslím, že by jsi mu neměl rozbýt hubu." Poškrábal jsem se na zátylku. ,,A to jako proč?" ,,No to proto, že tu kytku... jsem no... poslal já." ,,Cože!!!" ,,No to já tu kytku poslal." ,,Tichoši děláš si ze mě srandu, že jo!!!!!" ,,Vidíž, že bych se smál?" ,,To jsi jako vážně tu kytku poslal ty!" ,,Jo já." ,,Tak jseš kretén! Vždyť je to moje sestra!" ,,Já vím, ale-." ,,Ne žádné ALE je to moje sestra a opovaž si s ní něco začít, protože jinak se neudržím a dám ti jednu do huby jasný!" ,,Okey chápu." Zvedl jsem ruce v gestu jako, že se vzdávám. Lehl jsem si na postel a přemýšlel o všech věcech co se staly. ,,To by přece normální holka neudělala. Normální holka by za kytku se vzkazem byla ráda, ale tahle si stěžovala, protože si myslela, že je to jen pouhý vtip. To asi nepochopím."
ČTEŠ
Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]
FanficKristýn Potterová je sestra Jamese Pottera. Jede do Bradavic do 4. ročníku. Seznámí se se zbytkem pobertů a taky s Lily Evansnovou do které je James už od prvního ročníku zamilovaný. Pomůže Kristen Jamesovi získat Lilyino srdce nebo to nechá na něm...