O rok později
Lily s Jamesem se narodil syn Harry. Já se Siriusem jsme se vzali stejně jako Lily a James. Dnes je 31. října a je rok 1981. Chystám se na návštěvu k Potterovim. Nemůžu se dočkat až uvidím Harryho. Vzala jsem si na sebe kabát a šla k Potterovim. Sirius je s Jamesem v práci oba dělají bystrozory. Lily je doma s Harrym a já je chodím navštěvovat. Zatím práci nemám, ale chci pracovat jako lekouzelnice. Zazvonila jsem na dům v Godrikově dole a čekala až mi Lily otevře dveře. Za chvíli se tak stalo. ,,Ahoj Lils." Řeknu a obejmu ji. ,,Ahoj Krist. Pojď dál." ,,Díky." Vešla jsem dovnitř a šla do obýváku. Sedla jsem si do křesla a počkala na Lil. ,,Tak co je nového?" Zeptala jsem se. ,,Nic moc, James je pořád v práci a já tu jsem sama." Řekla a v tom se ozval Harry. ,,No tak né úplně sama, že Harry?" ,,Jaja." Zažvatlal Harry a natáhl ke mně své malinké ručičky. Vzala jsem si ho na klín. ,,A co je u tebe nového?" Zeptala se Lil. ,,No tak vše je zatím v pořádku, jo a možná jsemtěhotná." ,,Cože?" Nadechla jsem se a vydechla. ,,Asi jsem těhotná." ,,To je suprový." Usmála jsem se. S Lily jsme si ještě chvíli povídali. A potom jsem odešla. Šla jsem po chodíku směrem k našemu společnému domu. Odešla jsem a vešla. Šla jsem do pokoje a lehla si do postele. Po chvíli jsem usla. Když jsem se probudila tak už doma byl Sirius. Vztla jsem z postele a šla do kuchyně. Něco jsem ukuchtila a pak jsem to dala na stůl. Sirius se mezi tím šel vysprchovat. Hned jak vylezl z koupelny tak jsem na něj zavolala, že tu má jídlo. Hned jak jsem to do řekla tak jsem se otočila ke dřezu a umyla zbytek špinavého nádobí. Zničeho nic jsem na bocích cítila něčí ruce. Otočila jsem se a tam stál Sirius. Dala jsem mu ruce za krk a podívala se do těch jeho krásných očí. On se díval do těch mích a nahl se ke mně blíž. Už jsme se dotýkali nosy. Překonala jsem tu krátkou vzdálenost mezi námi a jemně ho políbila. Jak jsem se chtěla od něj oddělit tak si mě přitáhl za pas blíž. Až už se rozhodl se ode mne oddělit tak mne stále držel za pas. ,,Mně se jen tak nezbavíš." ,,Kdo řekl, že se tě potřebuju zbavit?" ,,Takže se mně nepotřebuješ zbavit?" ,,A proč bych to dělala? Vždyť tě miluji." ,,Já tebe taky." ,,Půjdeme dnes navštívit Lily s Jamesem?" Zeptala jsem se ho když jsem se vrátila k umyvání nádobí.
,,Jasně, můžeme jít."Večer
,,Už jdeš?" Zavolal na mě Sirius. ,,Jo." Sešla jsem ze schodů. Na sobě jsem měla roztrhané černé rifle, světle růžový svetr a černé botasky. Vlasy jsem si dala do volného drdolů.Namalovala jsem se (linky,kouřové oční stíny, lesk na rty). Podívala jsem se na Siriuse, který na mě zíral s otevřenou pusou. ,,Co tak koukáš?" ,,Jsi překrásná. Mám štěstí, že jsi moje." Řekl a nabídl mi rámě. Usmála jsem se a chytla se ho. Šli jsme k Potterovím a já zaklepala na dveře. Otevřel James. ,,Jak se má můj milovaný bratříček?" Řeknu a obejmu ho. ,,Dobře, protože mě dívka mých snů miluje stejně jako já ji." Usmála jsem se nad jeho slovy.
,,Pojďte dál." Řekl a já se vydala za Lily, která seděla v křesle s Harrym na klíně.
,,Ahoj." ,,Už jsem zase tu." Řekla jsem a posadila se do křesla naproti Lily s Harrym.
,,Už si Siriusovi řekla tu novinu?" ,,Ne ještě ne. Nevím jak mu to říct." ,,To se vyřeší." ,,To doufám." Po tomhle k nám přišli kluci. ,,O čem jste se bavili?" ,,Ale o všem možném."
,,Aha." Chvíli jsme se spolu bavila a pak odešli. Jak jsem přišli domů byla už tma. Převlékla jsem se do pyžama a lehla si do postele. Zavřela jsem oči, ale jen co jsem je zavřela tak jsem je zase hned otevřela. Slyšela jsem bouchnutí. Vylezla jsem z postele a rychle se oblékla do tepláků a tílka. Na sebe jsem si dala ještě mikinu a šla se podívat dolů za Siriusem. Rychle jsem si obula boty. Vyběhla jsem z domu a mířila rovnou k domu mého brášky a nejlepší kamarádky. Stála jsem před jejich domem. Sirius ke mně přiběhl, chytil mě za ruku, ale já se vytrhla a vběhla do domu. Na schodech ležel James s otevřenýma očima. Klekla jsem si k jeho bezvládnému tělu a objala ho. Nebudu zapírat z očí se mi teď valilo tolik slz jako nikdy dřív. ,,Jamesi prosím vzbuď se! Bráško! Prosím! Probuďte se!" Byla jsem strašně smutná a kdo by nebyl, kdyby přišel o své dvojče. Zavřela jsem Jamesovi oči a políbyla ho na čelo. Položila jsem ho na zem a běžela do Harryho pokojíčku. Na zemi ležela Lily a měla také otevřené oči. ,,Lily! Lily vzbuď se prosím! Nepouštěj mně i ty! Prosím! Vzbuď se! Lily!" Teď se mi proud slz spustil ještě víc. Slyšela jsem kroky. Otočila jsem se a pevně svírala svou hůlku. ,,Hagride, co tu děláš?" ,,Brumbál mě poslal pro Harryho. Bude vyrůstat u Lilyiný sestry." ,,Dobře. Myslím, že to pro něj bude bezpečnější." Hagrid si vzal Harryho a já zůstala s mojí nejlepší kamarádkou. Po chvíli jsem vztala.
,,Já budu na Harryho dohlížet, přísahám."
Sešla jsem schody dolů a vyšla z domu. Právě jsem uviděla Siriuse jak někam běží. Rozeběhla jsem se za ním. Stál uprostřed mrtvých těl. Z očí se mi kutálely slané vodopády slz. Hned jak mé zpatřil přiběhl ke mně. ,,Krist já to neudělal já je nezabil." Z ničeho nic se sem přemýstili bystrozoři a mířili k Siriusovi. ,,Já to neudělal! Krist prosím odpusť mi." ,,Já ti odpouštím." Pak se s ním přemýstili Merlin ví kam a já tam zůstala sama. Sama se strachem z osamění. Zůstala jsem tam ve svém strachu.Ahoj, tak tohle je konec dílu. Musím se přiznat když jsem tohle psala měla jsem slzy v očích😭😭. Budu ráda, když dáte hvězdičku nebo napíšete komentář. Jinak vydám ještě jednu kapitolu ohledně druhého dílu.
Zatím ahoj.
ČTEŠ
Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]
FanficKristýn Potterová je sestra Jamese Pottera. Jede do Bradavic do 4. ročníku. Seznámí se se zbytkem pobertů a taky s Lily Evansnovou do které je James už od prvního ročníku zamilovaný. Pomůže Kristen Jamesovi získat Lilyino srdce nebo to nechá na něm...