,,Co tu chceš!" Vyštěkla jsem na něj. ,,Krist prosím nezlob se." ,,na co? Na to, že jsi mi řekl pošuk nebo na to jak ses sápal po té holce!!" Otočila jsem se, že půjdu do společenky, ale chytl mě za ruku a tím mi zkazil plán utéct dokud je čas. Otočila jsem se a snažila se mu moji ruku vytrhnout, ale měl pevné sevření. ,,Prosím vyslechni mě." ,,Proč bych tě měla poslouchat!"
,,Protože tě mám rád!" ,,Ale já tebe ne. Copak nechápeš? Je konec Lucasy! Měla jsem tě ráda a ty jsi mě zradil!" ,,Krist to byl zkrat tohle jsem ti nikdy nechtěl udělat." ,,Tak ty jsi nechtěl jo?!!" Zvíšila jsem hlas a z očí mě začaly ztékat potůčky slz. ,,A co si nechtěl, sápat se po té holce? Nevypadalo to jako, že jsi ji nechtěl. A to jak jsi mi řekl, že jsem pošuk to jsi taky nechtěl, že? Ale proč se tě vůbec ptám." ,,Nemyslel jsem to tak." ,,Díval ses mi při tom do očí a bylo ti v nich vidět, že to co říkáš je pravda. Jak jsem ti mohla věřit. Moje srdce je teď na dvě části, ale rychle se zotavuje." ,,Ale já tě chci zpátky Kristýn Potterová!" ,,Lucasy Erstede já už tě nechci nikdy vidět!" V tom ke mě přišeli všichni členové Pobertů a Lily. ,,Co tu chceš!" Zaješel brácha. ,,Přišel jsem si popovídat s Kristýn. A kdo vůbec jste?" ,,My jsme Poberti a ty?" Zeptal se Rem. ,,Mé jméno je Lucas Ersted." Lily přišla ke mě a obejmula mě. ,,Ty jsi ten hajzl co jí zlomil srdce?" Zeptal se naštvaně James. ,,Nejspíš." ,,Já ti tu tvoji dobře upravenou hubu rozbiju." Řekl znovu James. Stoupla jsem si mezi Lucase a Jamese. ,,Jamesi ty se s nikým prát nebudeš a ty Lucku jdi. Nechci aby se ti něco stalo i když si to zasloužíš." Zašeptala jsem a podívala se na Jamese jak ho drží Sirius a Remus za peže aby se na Lucase nevrhnul. James se ale nějak vytrhl a poslal na Lucase ,,Mdloby na tebe".
ČTEŠ
Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]
FanfictionKristýn Potterová je sestra Jamese Pottera. Jede do Bradavic do 4. ročníku. Seznámí se se zbytkem pobertů a taky s Lily Evansnovou do které je James už od prvního ročníku zamilovaný. Pomůže Kristen Jamesovi získat Lilyino srdce nebo to nechá na něm...