Odešla jsem do společenky. ,,Tak jdem brácha?" ,,Jasně ségra."
Šly jsme do velké síně. Na snídani jsem si dala müsli s mlékem. James si dal chleba s máslem a něčím ostatním. ,,Zahrajem si dnes famfrpál?" Zeptal se Jamie. ,,Ani nevíš jak ráda." ,,A kdy půjdem?" ,,Kdy chceš."
,,Tak třeba hned?" ,,Tak jo, ale musím se zkočit ještě převléct." ,,Jo já taky." Po snídani jsme se vydali do společenky. Šla jsem do dívčích ložnic a vešla do pokoje. Lily ležela v postely, ale nespala. ,,Tak co, holky pořát spí?" ,,Jo." Vzala jsem si na sebe legíny, triko a na to hodně teplou mikynu, protože venku byla zima. Vzala jsem si koště a šla do společenky, kde jsme se měli sejít. Po chvíli přišel nejen James, ale taky Black. ,,Co ty tu děláš?" Zavrčela jsem na něj. ,,Jdu se proletět." ,,Tak u toho nechci bejt." ,,Krist my musíme trénovat, protože jsme oba v kolejním družstvu." ,,No tak tím pádem mě tam nepotřebujete." ,,Ale jo potřebujeme, vždyť jsi ta nejlepší brankářka kterou znám." ,,To přeháníž, ale půjdu s vámi, pokud mě ten vedle tebe nebude otravovat." ,,Jak to myslíš?" ,,Myslím to tak, že mi nebudeš nic posílat." Řekla jsem naštvaným hlasem. ,,Jamesi jsi mrtvý." ,,Přece mi nezabiješ bratra. Jestli jo tak já zabiju tebe." ,,Tak klid vy dva." ,,Sklapni Jamesi!" Křikly jsme na Jamese zároveň. ,,Nechtěj abych tě znovu kousla." ,,A to myslíš jak?" ,,Nějak." ,,Když se uklidníte tak budeme moct vyrazit na famfrpálové hřiště." Snažil se nás uklidnit James. ,,Souhlasím." Řekla jsem. ,,Já taky." Odpověděl Sirius. Došli jsme na hřiště na kterým jsme strávili celý den. Když už nastal čas večeře, tak jsme se všichni tři vraceli do hradu. Večeře už probíhala v plném proudu. Nevšímala jsem si stolu kde seděl dotyčný chlapec z Krásnohůlek. Šla jsem za Lily a sedla si vedle ní. ,,Který to je?"
,,Havraspárský stůl. Blond kluk, který se na mě dívá." Lil se otočila k havraspárskému stolu a dívala se na blond chlapce. ,,Není špatný." ,,Jo, ale já ho nechci ani cítit." ,,Tak si dej něco sladkýho na rozptýlení." ,,Dík Lily, to je dobrý nápad, ale nějak nemám chuť." ,,A dáš si něco?" ,,Jo, dám si salát." ,,Že ty, ty listy pořád jíš." ,,No a? Jsou zdravé." ,,Teď se začněte hádat ještě vy." Řekl Sirius. ,,No jo jenomže my jsme sourozenci." Řekl hrdě James. ,,Přesně a sourozenci se mohou hádat." Sirius protočil očima. Povečeři šla celá skupina Pobertů a holek společně do společenské místnosti. Trochu jsem se od skupiny vzálila a loudala se za nima. Najednou jsem za sebou uslyšela kroky. Přidala jsem na rychlosti. A když kroky taky zrychlily, tak jsem se zastavila a pomalu se otočila. Stál tam on. Osoba kterou nechci ani vidět.
ČTEŠ
Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]
FanfictionKristýn Potterová je sestra Jamese Pottera. Jede do Bradavic do 4. ročníku. Seznámí se se zbytkem pobertů a taky s Lily Evansnovou do které je James už od prvního ročníku zamilovaný. Pomůže Kristen Jamesovi získat Lilyino srdce nebo to nechá na něm...