Ty jsi jí ublížil!

1.2K 64 1
                                    

Sirius
Běžel jsem se do lesa proběhnout když jsem narazil na mýtinu na které ležela kočka. Pomalu jsem se k ní blížil. Chtěl jsem si jí prohlédnout, ale šlápl jsem na klacek a tím pádem jsem se prozradil. Kočka se hned na mě podívala a pak my řekla přes myšlenky: ,,Proč se nepromněníš? Já vím kdo jsi, Siriusi Blacku." Tohle mě zaskočilo, ale když už ví kdo jsem tak jsem se proměnil. ,,Kdo jsi?" Zeptal jsem se na otázku která mě velice zajímala. ,,Jsem ta kterou vždy bodne u srdce když tě uvidí s nějakou holkou." Odpověděla a já jen na ní překvapeně hleděl. ,,Napověz mi trochu víc?" Zeptal jsem se, protože z toho sotva ujádnu kdo to je. ,,Dobře, jsem ta kterou potkáváš každý den. Víc si budeš muset poradit sám." Řekla a odešla. Byl jsem tak zapřemýšlený, že jsem si nevšiml, že zmizela. Šel jsem do hradu a jelikož nemám potvrzení od rodičů tak se tam vydám potají. Šel jsem chodbou jednooké čerodejnice. Oběvil jsem se v Medovém ráji. Šel jsem ven a uviděl Krist. Přišel jsem k ní a zakryl ji oči. ,,Kdo jsem?" Zeptal jsem se. ,,Takže můžeš být Lily, Mery, Rem nebo James, i když jak nad tím tak přemýšlím tak by nikdo z nich neopustil svého společníka. July být taky nemůžeš, protože ta má rande. Peter má taky rande někde s nějakým jídlem, takže jediná možnost je ta, že jsi Sirius Black." Sundala moje ruce z jejích očí a otočila se na mě. ,,Takže jsem se nemýlila." Řekla s úsměvem. ,,Ne nemílila."  Řekl jsem na zpět a úsměv ji opětoval.
,,Kam máš teď namířeno?" Zeptal jsem se.
,,Ke třem košťatům na máslový ležák." Řekla a rozešla se. ,,Jé tak to máme stejnou cestu." Řekl jsem a přidal jsem se k ní. Přišli jsme do z hospody a Krist nám šla objednat. Já jsem nám mezi tím našel stůl kde jsem se posadil a čekal na ní. Donesla mi máslový ležák. Chvíli jsme si povídali když se mi nějaká holka přilepila na rty a sedla si na můj klýn. ,,No tak já vás tu nechám o samotě." Řekla a odešla z hospody. Odstrčil jsem tu holku a šel za Krist. Nikde jsem jí neviděl. Prošel jsem chodbou zpět a zamířil jsme si to k nebelvírské společence. Zdělil jsem Buclaté dámě heslo a prošel obrazem. Mířil jsme si to k nám do pokoje vzal jsem si koště a vylétl ven. Přelétl jsem k holčičím ložnicím a hledal otevřené okno. Bingo. Našel jsem ho a vlétl dovnitř. Nikde jsem jí neviděl pak mě napadla koupelna. Bouchal jsem na dveře dokud neotevřela dveře. Na sobě měla spací černý kraťasy a něco jako tričko a mikina zároveň. ,,Co tu chceš? A jak ses sem vůbec dostal?" Vštěkla na mě. ,,Dostal jsem se sem na koštěti, měli jste otevřené okno. A chci se ti omluvit." ,,Ty se nemusíš omlouvat já to chápu." ,,Vážně?" ,,Ano, chápu to protože jsi jenom blbej sukničkář." Řekla a mě to zabolelo. Sešly jsme schody, teda ona sešla já sjel. A sedl si do křesla naproti ní. ,,Proč tu sedíš?" ,,Chci si povídat." ,,Ale já nechci." Odpověděla a zvedala se. Odešla do holčičích ložnic. Seděl jsem tam a čekal až příjdou mý přátelé. Když jsem se jich konečně dočkal tak jsem jim to všechno řekl.

Remus
Když  mi Sirius řekl o té kočce, která mu řekla, že ji vždy bodne u srdce, když ho uvidí s nějakou holkou. Přemýšlel jsem kdo by to mohl být a pak jsem si to uvědomil. Vždyť ta kočka v lese musela být Kristýn, proto se asi tak chovala, když se Síriusem líbala ta blomcka. Pane Bože! Krist se líbí Sírius! Když nám to Sirius vyprávěl tak najednou James začal na Tichošlápka křičet. ,,TY JSI JI UBLÍŽIL!" Hned co tohle na Tichošlápka zakřičel tak se trochu uklidnil a už klidným hlasem řekl: ,,Jestli je to pravda. Tak jseš mrtvej Siriusi." Odešli jsme do našeho pokoje a ještě si povídali než byla večeře. Krist se na ní nedostavila. Po večeři jsme šli zase zpět do pokoje a ulehli se do postelí. Tohle byl těžký den.

Kristýn Potterová [pomalá KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat