Két év múlva
Tiea Clifford szemszögeMa van Michael szülinapja. Kér évet vártam, hogy meg tudjam spórólnj az ajándékjára valót. Aiden mellettem játszott, miközben én elkészítettem a terepet. A szobánkba, az ágyra raktam a tokjában lévő gitárt, sütöttem gyümölcsös tortát és utána csak vártam. Már nem rendezünk nagy bulikat. Nekünk elég ennyi. Az hogy együtt vagyunk.
- Mami, nézd mit rajzoltam! - tipegett oda hozzám Aiden egy rajzzal a kezébe. Ekkor eszembe jutott a boríték.
- Egyboillanat Aiden éy mégmézem. - nyomta puszit a fejére, majd az említett borítékot a gitártolba raktam.
- Na muti meg! - siettem vissza Aidenhez, aki boldogan mutatta, hogybhigyan rajzolta le a családunk. Ekkor betoppant Mikey aki a melóból jött haza.
- Na halihó! Hol van az én egyszem fiam, hogy jól megszorongathassam? - kiabált be a lakásba, miközben a cipőjét húzta le. Erre Aiden boldogan felpattant és azbapajához kezdett el rohanni, a kezében az ajándékjával.
- Ni mit rajzoltam neked! - adta oda neki a rajzot, miközben Mike már a fiúvala az ölében jött be, egyenesen felém véve az irányt.
- Azta de szép. Ezt nem is a falamra, hanem ide a hűtőre rakom, hogy mindenki láthassa milyen ügyes az én fiacskám. - mondta miközben nyomott egy puszit az őt ölelő Aiden arcocskájára.
- Boldog szülinapot Michael.! - mondtam miközben fél kézzel engem is átölelt.
- Köszönöm aranyom. - nyomott hosszú csókot ajkaimra.
- Gyere, még van egy ajándékod a szobában. Pontosabban kettő. - mosolyodtam el, miközben átvettem a már alvó Aident a kezeiből, akit felvittem az ágyikójába, majd bementem Mikey után a szobába, aki épp akkor nyitotta szét a tokot.
- Ó te jó Isten. - suttogta, mikor meglátta azt a basszusgitárt amire mindig is vágyott.
- Na, hogy tetszik? - kérdeztem mosolyogva.
- Imádom! Köszönöm! - jött osa hozzám, majd szorosan a karjaiba zárt.
- Nyisd ki a borítékot. - súgtam a fülébe, mire ő tette is amire kértem. Sokkolva nézte az ultrahang képeket. Hát igen. Két és fél hónapos terhes vagyok. Megint. De egyáltán nem bánom.
- Még egy kisbaba? - kérdezte könnyes szemekkel, mire bólintottam. Ő csak oda rohant hozzám, felkapott majd megpörgetett. Én csak nevetve öleltem őt szorosan.
- Rohadtul szeretlek. - kezdte ek ajkaim csókolgatását, majd letérdelve a hasamon folytatta ezt a tevékenységet. Minden jól alakult. Itt van, szeret én is szeretem. A másik szobába ott alszik a kisfiúnk, akit szintén szeretünk, és 6 és fél húnap múova megszületik Aiden testvére. Úgylátszik a végére minden jóra fordult.Vége!
Így utólag ha valahova véletlen Calumot írtam akkor az Michael akart lenni. Valamért az egész rész alatt Cakumot írtam, de megpróbáltam az összeset kijavítani.
YOU ARE READING
Michael Clifford ff Boszi a csajom
FanfictionEgy lány. Egy egyszerű lány. Azaz majdnem. Ő egy hibrid. Michael egy farkas, Luke vámpír, Calum vámpír, még Ashton varázsló, ahogy ő nevezné magát. Tiea egyszerre 3 lény. Farkas, vámpír és boszi. Ha kiváncsiak vagytok Tiea életére olvassátok a story...