11

132 5 0
                                    

- Jobban vag? - ülte le Tiea a kihúzott kanapéra.
- Hála neked. - mosolyodott el.
- Ugyan. Ez a legkevesebb. Na meg, nem hagyhatom, hogy más is úgy járjon mint én. Hogy elveszítse a szerettei egy részét. - mondta szomorúan, majd könnyezve hozzám bújt.
- Annyira sajnálom Tiea. - szomorodott el Ashton, de Tiea csak megrázta a fejét.
- Gyere, menjünk fel. - suttogtam neki.
- Megnézem mit csinák Calum. - mondta szipogva, mire csak bólintottam.
- Rendben. - mondtam ki, mire felállt és felment az emeletre. Csak néztem utána, még csodálatos alakja el nem tűnt a lépcsőkanyarban.
- Szereted őt, igaz? - kérdezte Ash, egy lágy mosollyal.
- El nem tudom mondani mennyire. - sóhajtottam.
- Mikor mondod el neki?
- Majd ha túljutott ezen az egészen. Egyenlőre megpróbálok közelebb kerülni hozzá. Nem akarom leterhelni. - sóhajtottam.
- Csak nehigy túl késő legyen, Clifford. - mormolta az álmos Luke, Ash mellkasába fúrva a fejét, mire a fiú egy puszit nyomott szöszke hajába. Csak mosolyogva néztem a jelenetet. Nehéz volt nekik felvállalni azt, hogy szerelmesek egymásba, és elég sok hullámvölgy is volt/van a kapcsolatukban, az előítéles emberek miatt. Csodálom, hogy ilyen kitartóak, és nem adják fel.
- Felmegyek aludni. Majd meglátom mit fogok csinálni. - áltam fel nagyot sóhajtva.
- Szerezd meg a csajt, Mike. Te is tudod, hogy nem fog örökké rád várni. - mondta Ash, miközben már a lépcsőn voltam. Igaza van. De nem most fogok lépni.

Michael Clifford ff  Boszi a csajomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz