36

96 5 0
                                    

15 perc múlva már az ágyon ültünk, Tiea az ölemben feküdt, pont úgy mint a vita előtt, a mirelit borsóval a szemén. A két Hood még mindig le volt sokkolva, de szerencsére Tiea már nem sírt. Marie lent lent volt a konyhába, és szerintem teát főzött. Luke és Ash csak az ágyon ültek, egymást átkarolva, csendben. Tiea nemsokára újra vissza aludt, mire Cal halkan megszólalt.
- Már várható volt ez. - sóhajtott. - Már egy jónideje folyton csak veszekedtek. Idő kérdése volt hogy mikor mondja ki valamelyik azt a bizonyis szót. - magyarázta. Én és a máskk 3 fiú szomorúan meredtünk az alvó Tieara. Neki mindene volt a családja. Mindig boldog volt. És most jött ez. A fagyasztott borsót óvatosan levettem, a már liluló szeméről, és Calumnak adtam, aki visszavitte azt a fagyasztóba.

4 hónap múlva

Marie és Jhon végleg elváltak. Tiea pocakja nőtt, pont ahogy az én boldogságom. Még körülbelül egy hónao és megszületik Moszat. Nyugi, nem ez lesz a neve, de mivel még nem tudjuk hogy fiú-e vagy lány ezért csakbígy hívjuk. Amúgy direkt nem akarunk tudni róla. Ha lány lesz akkor Phobi (ejtsd: Fíbi) ha fiú akkor pedig Aiden lesz a neve. Jelenleg is épp a kórházba tartunk. Tiea bent van a terembe, én mev kint várok, mivel nem engednek be ezekre az utolsó vizsgálatokra, nehogy komplikációk lépjenek fel. De erre kicsi az esély...

Michael Clifford ff  Boszi a csajomOnde histórias criam vida. Descubra agora