Mrs. Mafia 🔫
' Adrian untuk Dhiandra '
***
Zack menyusun strategi untuk terus membolosi diri daripada kumpulan Adrian .
Matanya ligat memerhati anak buahnya menjalankan kerja . Laptop dihadapannya dipandang .
" she has a nice eyes . Well done Adrian . Beautifull Queen " . Zack tersenyum sinis .
Ayden melunjurkan kakinya kehadapan . Ruang pejabat ini kembali di tatapnya setelah seminggu ditinggalkan .
" arghhh, bosannya . Kenapalah aku tak mati jer masa dekat Malaysia ituari . Takdelah aku hadap fail ni semua . Erhhhh " . Ayden mengeluh
" good morning my prince " . Pintu bilik dikuak .
Ayden menjeling memandang Alex.
" kau nak apa ? Aku tak ada masa nak berbual . Tak nampak fail atas meja aku ni " .
" bila masa sial aku nak berbual . Nah " . Kata Alex lalu mencapakkan fail ke atas meja .
" that's your work " . Alex tersenyum manis .
Ayden membesarkan mata .
" bapakmu . Kau tambah lagi kerja aku ke siak ".
Alex menggeleng kepala . Sungguh kerjanya tidak dihargai .
" eh bodoh. Ni fail Argo City yang kau suruh aku siapkan anjing ".
Ayden lagi sekali membesarkan matanya .
" kau tak hantar lagi dekat Ian ke ? Kau nak mati ke apa setan . Aduhaiii tak boleh pakai lah kau ni " .
Kata Ayden bergegas bangun dan berlari menuju ke bilik Adrian .
Alex menggelengkan kepalanya memandang Ayden .
Ting !
Mesej diterima masuk .
Alex turut keluar dari bilik menuju ke ruang pejabat Adrian.
Adrian sedang bersandar merehatkan fikiran . Otak masih berfikir kejadian kelmarin .
Tiba -tiba pintu pejabatnya dibuka. Kelihatan wajah Ayden tersipu -sipu menayangkan senyuman .
Adrian berkerut dahi.
" nah " . Ayden mencapakkan fail biru kepada Adrian .
" apa ni ? " .
" tu fail Argo City " .
" kau baru nak hantar ? " . Adrian menggelengkan kepalanya .
" kira okey aku buat tau tak " .
Alex yang berada dibelakang berdehem .
" Haa. Alex ada tolong . Sikit " . Bohong Ayden
" haa .. Kau nak apa datang sini " . Soal Adrian pada Alex .
Ayden mengambil tempat di sofa . Alex pula duduk di hadapan Adrian
Telefon dihulurkan kepada Adrian.
" ni maklumat yang aku dapat pasal Zack . Aku tak tahu pulak kau ada simpan perempuan " .
" she not my girl " . Jelas Adrian .
" dia perempuan aku. Semalam aku baru guna dia " . Sampuk Ayden di belakang .
" shut up Ayden ! " .
" habistu . Kau suka perempuan ni ? Like i said bro. Kau tak boleh suka perempuan melainkan dia tu isteri kau . Bahaya " . Kata Alex
" aku tak kenal pun perempuan tu . Tapi ... "
" oh ya.. Sebut pasal isteri ... Kau tinggal lagi dua minggu jer Ian untuk kau bawak calon isteri kau jumpa ayah " .
Adrian meraup rambutnya ke belakang . Kemudian dia teringat tentang seseorang .
" eh Ayden , Kau balik sini ada bawak sesiapa ke ? " .
Ayden menggeleng kepalanya .
" serius . Sebab aku ada nampak Que ituari " .
" Que datang sini ? Thats means kau kena bersedia " . Sampuk Alex pula
" bersedia untuk apa ? " .
" untuk serahkan syarikat ni pada dia " . Balas Ayden .
" tu aku tak pelik . Tapi ... Apa kaitan dia dengan .. " . Alex dan Ayden setia menanti
" tak ada apalah " .
" oh shit Adrian . Kau ni buang masa aku . Dah lah .. Chaw " .
***
Doublecheck✔️
YOU ARE READING
Mrs. Mafia
Action1 -ADRIAN UNTUK DHIANDRA🔫💀- Sniper menjadi peneman setia buat Adrian Benjamin. Membunuh sebagai hobi tradisinya. Darah yang menitis menjadi kegemarannya. Senyuman sinis menjadi senyuman berharga buatnya. Dialah Adrian, si pemilik hati Dhiandra Sof...