Mrs. Mafia 🔫
' Adrian untuk Dhiandra '
***
[THE SILENT KILLER : MARK]
Mark : Penembak tepat jarak jauh 'tanpa sniper' . Membunuh musuh secara senyap . Mampu menangkap gerak geri musuh . *sentiasa membunuh sekiranya senjata berada ditangan*
----
Lelaki tegap berpakaian serba hitam serta sebatang rokok di bibir itu dipandang sepi .
Mereka seakan terkaku . Lelaki yang digelar Mark mendekat .
" wow , wow . Jangan dekat ! " . Arah Ayden .
Mark memandang tajam . Tangan disilang pada dada beberapa minit sebelum tersenyum nipis .
" kenapa ? " . Suara garau mula di dengari .
" kalau kau bawak pistol ke , ape ke , baik kau tak yah dekat . Tak pasal -pasal , salah sekor dari kita ni mati " . Jelas Ayden lagi .
" sorry , yang sekor tu kau jer . Aku seorang " . Petah Frand
" chill . Aku tak bunuh orang yang aku sayang " .
Mark melangkah mendekati mereka .
" boleh percaya ker dia ni ? " . Bisik Ayden pada Alex .
" aku tak percaya dia dari dulu lagi . Kau tengok lah nanti " .
" aku dengar nanti ada main tembak -tembak , aku nak join boleh ? " . Kata Mark tiba -tiba mengeluarkan selaras pistol dari poket sebelum diacukan pada Merlin dihadapannya .
" aku dah agak dah " . Kata Alex
" woi ! Apahal kau acu dekat aku ?! Aku senyap pun kena ke ? " . Merlin bersuara .
" bila kau balik ? " . Soal Adrian tiba -tiba .
" pagi tadi " . Jawab Mark lalu melepaskan melepasi helaian rambut Merlin .
Pistol kemudian dicampakkan pada Frand . Rokok dibibir dinyalakan .
" so ? Apa rancangan korang ? Strategi ? Senjata apa koramg guna ? " .
" Mark ? Boleh tak kau jangan duduk atas riba aku ? Kau ni memang suka duduk atas riba orang ke apa ? " . Alex menjeling .
" shhhhhh , aku tengah fokus ni " .
" masalahnya Adrian tak cakap apa pun lagi " .
" kau diam ! Aku tembak mulut kau nanti ! " .
" k fine !! "
" dah abis ? " . Adrian menyoal
" ouh ya , Adrian ! Aku dengar kau nak balik Malaysia . Nice ah kau , aku ingat kau dah tak nak jejak lagi kaki kau dekat Malaysia . Yelah , semenjak si So.. " .
" kau nak bebel ke ? Nak bunuh orang ? " . Serius Adrian
" woi ! Woi ! Boleh cepat sikit tak ? Aku ada banyak lagi kerja ni ? Bebudak aku dah tunggu kat sana ? Kalau tak jadi . Kau cakap dengan aku " . Merlin mencelah
" haish , okey macam ni . Kali ni aku taknak Zack terlepas lagi ... "
Mereka mula merancang strategi .
Telefon tiba -tiba berdering menyentakkan perbualan mereka .
" sorry -sorry . Budak aku " . Merlin menjawab .
" hello . What ?!! Mana korang tahu ?! " .
" okey ! Korang boleh balik " .
Talian dimatikan
" Adrian ? Aku ada berita penting nak bagitau kau ni " .
" apa dia ? "
" Zack tak ada dekat sini . Kita dapat berita palsu . Zack dah balik Malaysia " .
" sial !! " . Marah Adrian
" aku dah agak dah " . Mark menyampuk .
" korang tahu tak , aku nampak Zack masa aku turun flight dari Italy tadi. Dia naik private flight " . Mark menghembuskan asap rokok dari mulut .
" asal kau tak cakap dari tadi " .
" mana aku tahu yang korang aim dia ! " .
Mereka menepuk dahi .
***
Doublecheck ✔️
YOU ARE READING
Mrs. Mafia
Action1 -ADRIAN UNTUK DHIANDRA🔫💀- Sniper menjadi peneman setia buat Adrian Benjamin. Membunuh sebagai hobi tradisinya. Darah yang menitis menjadi kegemarannya. Senyuman sinis menjadi senyuman berharga buatnya. Dialah Adrian, si pemilik hati Dhiandra Sof...