Mrs. Mafia🔫
' Adrian untuk Dhiandra '
***
" mana budak Merlin ?! Suruh dia turun sekarang ! Dah pukul berapa ni ?! " . Marah Alex .
" kau boleh rilex tak . Tak gentle lah kau ni . Adrian pun tak sampai lagi " .
" yow ! " . Sapa seorang lelaki.
" asal ek kau tak makan jer jam haa ?! Tak menapati masa langsung lah kau ni Merlin ! " .
" lek ah , aku sediakan senjata tadi . So , mana Ian ? "
" entah " . Jawab Ayden ringkas .
Kereta Audi R8 memecut laju melepasi tiga buah kereta yang lain . Kereta lamboghini mengejar dari belakang .
" ouh shit ! Kenapa kau kejar aku time aku pakai kereta ni !! Sialll "
Telefon dicapai . Nombor Ayden didail .
" hello Ayden ! Hantar budak tolong aku sekarang ! Budak Zack dah mengganas . Suruh budak Merlin gerak dulu ! Siap sediakan semuanya " . Tanpa menunggu balasan , talian dimatikan .
" ouh shitt ! Sekarang ni , Adrian dalam bahaya . Kau Merlin ! Suruh budak kau gerak dulu . Siapkan semua barang , ready jer . Kalau perlu shoot , shoot . Alex , Merlin dengan Frand pergi tolong Adrian " .
Mereka mengangguk . Langkah di majukan .
" eh kejap , kau buat apa ? " . Soal Alex .
" aku kat sini , makan kuaci " .
" kau ni kan ! Meh sini " . Tangan Ayden ditarik turut menyertai mereka bertiga .
Bang ! Bang ! Bang !
Tiga butir peluru terkena pada kereta yang dipandunya .
" sial ! " . Jerit Adrian sebelum menghentak stereng .
" dorang ni bawak kereta ker jalan kaki ?! Lembab macam perempuan ! " .
Sedang ketika itu ...
" kau nak bawak ke aku yang bawak ni ? " . Soal Alex
" aku jelah yang bawak " . Kata Frand pula .
" aku jelah , aku kan terer selok belok sini " . Balas Ayden .
" dah , dah . Naik aku bawak ! Kalau macam ni sampai ke sudah tak tolong Ian ! " . Merlin mencelah
Adrian cuba mengaburi mata musuh . Lorong kanan di masukinya sebelum memecut laju . Akhirnya dia berjaya melepasinya.
Dhiandra memerhati ruang bilik yang dipenuhi lampu . Jam ditangab dikerling .
" baru pukul 5 "
" barang semua dah kemas ".
" dia tu mafia , dia bukan seperti apa yang awak fikirkan Dhia . Please , percayakan saya " ..
Kata -kata itu masih melekat di kepalanya .
" betul ke apa yang Hafique kata . Siapa Adrian sebenarnya " .
" muka dia macam Ben . Kau ingat tak ? Benjamin ? " .
Kata -kata Darwisha pula melekat dikepala .
" takkanlah budak nerd macam dia jadi mafia ? No ! No ! Aku silap pilih orang ke ? " .
Mata Adrian ralit memerhati empat jejaka kacak berhadapan dengannya.
" bodoh . Sial . Bangang . Mangkuk " . Setiap perkataan dituju pada setiap orang .
" apa yang korang fikir ha ?!! Kau tahu tak aku hampir mati ?! Korang ni tak de otakk ke ?! " . Marah Adrian .
" ni semua salah Ayden . Dia yang buat masalah " . Sampuk Alex
" ehh , pahal aku pulak . Aku cuma bagi cadangan jer . Aku nak bawak kereta tu ".
" ye salah kau " .
" mana ada ! ".
Frand dan Merlin hanya memerhati .
" dah habis dah ? " . Soal Adrian
Keadaan kembali sunyi tiba -tiba .
" Adrian ? " . Panggil seorang lelaki menyentakkan semua.
" Mark ?! "
***
Doublecheck✔️
YOU ARE READING
Mrs. Mafia
Action1 -ADRIAN UNTUK DHIANDRA🔫💀- Sniper menjadi peneman setia buat Adrian Benjamin. Membunuh sebagai hobi tradisinya. Darah yang menitis menjadi kegemarannya. Senyuman sinis menjadi senyuman berharga buatnya. Dialah Adrian, si pemilik hati Dhiandra Sof...