Kapitola 13-párty

90 7 4
                                    

Halloweenská párty byla přesně tak úžasná, jak Louis slíbil. Při vstupu do Velkého sálu s Darcy po boku jsem zůstala jako opařená. Celá místnost byla zlatá. Ornamenty na stěnách, třpytivé křišťály na lustrech, poháry, talíře, dokonce i jídlo – všechno bylo dozlatova. Všechno bylo naprosto skvostné.

Z přehrávače zněla populární hudba, ale v jednom koutě už čekala živá kapela, která nám měla zahrát k tradičním tancům, co jsme se naučili. Fotoaparáty a videokamery byly úplně všude. Nepochybně se připravoval velký záznam pro Zprávy. Téhle oslavě se nemohla rovnat žádná jiná. Napadlo mě, jaké to bude v paláci asi o Vánocích. Pokud do té doby nevypadnu.

Všechny kostýmy byly úchvatné. Marlee, která právě tančila s praporčíkem Stylesem, byla převlečená za anděla. Nechyběla jí ani vlající křídla, vyrobená snad z měňavého papíru. Celesta si oblékla krátké šaty z peří a do vlasů si zapíchla široké pero na znamení, že jde za páva.

Kriss a Natalie vypadaly, že se záměrně sladily. Nataliin korzet byl plný rozkvetlých květin a její široká sukně byla z nadýchaného modrého tylu. Krissiny šaty byly stejně zlaté jako celý sál a pokryté vodopády lístků. Pravděpodobně šly za jaro a za podzim. Roztomilý nápad.

Elise využila dokonale svého asijského dědictví. Hedvábná róba překonala všechny skromné šaty, které obvykle upřednostňovala. Zvonové rukávy jí dodávaly nesmírně dramatický vzhled. A také jsem obdivovala, že dokáže chodit s ohromnou zdobenou čelenkou na hlavě. Normálně nijak nevyčnívala, ale tentokrát byla překrásná a vznešená.

V kostýmech byli nejen všichni rodinní příslušníci a přátelé, ale i někteří strážci. Zahlédla jsem hráče baseballu, kovboje, kohosi v obleku se jmenovkou JAMES CORDEN a jeden strážce byl dokonce natolik odvážný, že se převlékl za ženu. Dívky v hloučku kolem něj řvaly smíchy. Ostatní strážci byli spíše elegantní, oblečení do slavnostních uniforem, které sestávaly z bílých kalhot s puky a modrého saka. Měli rukavice, ale neměli klobouky, což je odlišovalo od strážců, kteří byli ve službě a stáli v rozestupu po celém okruhu místnosti.

„Tak co tomu říkáš?" zeptala jsem se Darcy, jenže ta už zmizela v davu, aby všechno prozkoumala. Se smíchem jsem se rozhlédla kolem, jestli někde neuvidím její volánkové šatičky. Když prohlásila, že chce jít za nevěstu („jako jsou k vidění v televizi"), myslela jsem, že si dělá legraci. Nicméně se závojem jí to vážně slušelo. „Zdravím, lady Eleno," zašeptal mi někdo do ucha.

Za zády jsem objevila Zayna, taktéž ve slavnostní uniformě.

„Polekal jsi mě!" Přiložila jsem si dlaň k hrudi, jako bych tak své srdce mohla zpomalit. Zayn se jen uchechtl.

„Pěkný kostým," pronesl vesele.

„Díky. Taky se mi líbí." Vall ze mě udělala motýla. Moje úzké šaty byly ušité z lehké, černě lemované látky, která ze mě splývala do všech stran. Oči mi zakrývala drobná maska ve tvaru křídel, díky které jsem si připadala záhadná.

„Proč ses taky nepřestrojil?" zeptala jsem se. „Nemohl jsi na nic přijít?"

Pokrčil rameny. „Mám radši uniformu."

„Aha." Přišlo mi škoda nevyužít tak dobrého důvodu a nebýt alespoň trochu extravagantní. Zayn k tomu měl mnohem méně příležitostí než já. Proč si to neužít?

„Jen jsem tě přišel pozdravit a zeptat se, jak ti je."

„Dobře," odpověděla jsem rychle. Bylo mi trapně.

„Aha," ucedil, očividně nespokojený. „Tak fajn."

Možná po našem minulém rozhovoru čekal, že mu řeknu něco víc, ale na to jsem nebyla připravená. Uklonil se mi a odešel za jiným strážcem, který se s ním objal jako s bratrem. Zajímalo mě, jestli si mezi strážci našel rodinu podobně jako já v Selekci.

O chvíli později si mě našly Marlee s Elise a odtáhly mě na parket. Při tanci, kdy jsem se snažila nikomu neublížit, jsem zahlédla, jak se Zayn baví s mámou a s Darcy. Máma mu přejela po rukávu, jako by mu ho rovnala, a Darcy celá zářila. Dokázala jsem si představit, jak ho chválí, že mu to v uniformě sluší a že jeho máma by na něj byla pyšná, kdyby ho teď viděla. Zayn jim úsměvy oplácel a bylo poznat, že ho to těší. Oba jsme byli raritami. Pátá a Šestý vytržení z monotónních životů a vsazení do paláce. Selekce mi skutečně změnila život a já jsem jí za to někdy zapomínala být vděčná.

Právě jsem společně s dalšími dívkami a strážci tančila v kruhu, když promluvil DJ.

„Vážené účastnice Selekce, pánové strážci, přátelé a příbuzní královské rodiny, uvítejte prosím krále Troye Austina, královnu Johannah, prince Liama a prince Louise Tomlinsona!"

Kapela spustila naživo a všichni jsme se uklonili královské rodině, která přicházela. Král byl oblečený jako král, akorát z jiné země. Z jaké, to jsem nepoznala. Královniny šaty byly tmavomodré, téměř černé, a poseté třpytivými klenoty. Vypadala jako noční obloha. Liam šel za kovboje.

 A Louis šel, poněkud komicky, za piráta

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A Louis šel, poněkud komicky, za piráta. Kalhoty měl místy potrhané, měl taky volnou košili, vestu a ve vlasech šátek. Pro úplný efekt se den nebo dva neholil, a tak jeho tváře a bradu pokrývalo tmavě blonďaté strniště.

DJ nás vyzval, ať uvolníme parket a král s královnou si poprvé ten večer zatančili. Louis přitom stál mezi Kriss a Natalií, střídavě oběma šeptal cosi, co je rozesmávalo. Pak jsem si všimla, že se začal rozhlížet po sále. Nevěděla jsem, jestli hledal zrovna mě, ale nechtěla jsem, aby mě přistihl, jak na něj zírám. Načechrala jsem si šaty a zahleděla se na jeho rodiče. Vypadali velmi šťastní.

Vzpomněla jsem si, jak šílená mi Selekce ze začátku připadala. Jenže s jejím výsledkem jsem nemohla nesouhlasit. Král Troy a královna Johannah jako by se narodili jeden pro druhého. On byl energický muž, ona měla klidnou povahu. On měl vždycky co říct, ona byla trpělivá posluchačka. Přestože se takové rozdělení rolí zdálo zastaralé a špatné, fungovalo.

Když spolu byli v Selekci, odcizili se někdy tak, jako se teď Louis nejspíš odcizuje ode mě? Proč se uprostřed všech svých schůzek s ostatními dívkami nesnaží setkat i se mnou? Možná právě o tomhle mluvil s mým tátou, možná mu vysvětloval, proč musí poslat domů právě mě. Louis byl slušný člověk a to by se mu podobalo.

Očima jsem v davu hledala Zayna. Mezitím jsem si ale všimla, že konečně dorazil i táta a společně s mámou stáli na protější straně místnosti. Darcy byla zády přitisknutá k Marlee, která ji objímala jako starší sestra, a jejich bílé šaty ve světlech sálu zářily.

Nepřekvapilo mě, že se za jediný den tolik sblížily. Povzdychla jsem si.Kde je Zayn?












*1046 slov

Elita ✔️(2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat