(POSLEDNÍ) kapitola 52

16 1 0
                                    

Princ přikývl. „Snad. Rád bych ti toho řekl víc, ale jsou věci, které ti nemůžu svěřit, pokud existuje i ta nejmenší možnost, že si je nedokážeš nechat pro sebe. Potřebuju mít jistotu, že to zvládneš. A potřebuju, abys ke mně byla úplně otevřená."

Nadechla jsem se, abych odpověděla, ale nestihla jsem to.

——————————————————

„Louisi, tady jsi!" zvolala Kriss, která právě vyšla zpoza rohu.

„Chtěla jsem se jen ujistit, jestli ta dnešní večeře platí."

Přestože mluvil k ní, díval se na mě. „Samozřejmě. Najíme se ve tvé komnatě."

„Skvělé!"

To také bolelo.

„Elen? Ty vážně odjíždíš?" zeptala se, když přišla k nám. V jejích očích se zableskla jiskřička naděje. Pohlédla jsem na Louise, jehož výraz jako by mi říkal: Přesně o tomhle jsem mluvil. Potřebuju, abys přijala následky svého jednání a abys mi věřila, že se rozhodnu po svém.

„Ne, Kriss, ne dnes."

„To je dobře," povzdychla si a objala mě. Možná to jen hrála před Louisem, ale bylo mi to jedno. Kriss byla moje největší konkurentka a zároveň i nejbližší přítelkyně, kterou jsem mezi dívkami zrovna měla. „Včera v noci jsem o tebe měla velký strach. Jsem ráda, že jsi v pořádku."

„Díky, naštěstí..." Skoro jsem jí vyklopila, že jsem byla ve společnosti Louise, ale vychloubání by pravděpodobně zničilo i to semínko důvěry, které jsem v posledních deseti vteřinách zasadila. Odkašlala jsem si. „Naštěstí se ke mně strážci dostali dost rychle."

„Díkybohu. Dobře, uvidíme se později." Pak se otočila na prince. „A my se uvidíme u večeře."

Kriss odhopsala do chodby, zdála se veselejší než kdy předtím. Kdybych viděla, jak mi muž, do kterého jsem zamilovaná, dává přednost před svou bývalou oblíbenkyní, nejspíš by mi také bylo do skoku.

„Vím, že se ti to nelíbí, ale já ji potřebuju. Jestli mě zklameš, vsadím všechno na Kriss."

„Nevadí mi to," řekla jsem a pokrčila přitom rameny. „Já tě nezklamu."

V rychlosti jsem ho políbila na tvář, a aniž bych se na něj ohlédla zpátky, zamířila jsem do horního patra. Ještě před chvílí jsem si myslela, že jsem Louise ztratila navždycky. Najednou jsem věděla, co pro mě znamená, a byla jsem rozhodnutá bojovat o něj. Ostatní dívky ani netuší, co je čeká. Cestou nahoru po schodišti jsem se cítila plná síly. Asi jsem se měla obávat toho, co všechno budu muset překonat, ale v hlavě jsem měla jen myšlenku na to, že nakonec překonám cokoli. Buď krále přilákala moje radost, nebo na mě už čekal. Sotva jsem vkročila na druhé poschodí, stál tam v půli chodby.

Pomalu se ke mně blížil, viditelně povýšený. Když se přede mnou zastavil, uklonila jsem se.

„Vaše Výsosti," pozdravila jsem ho.

„Lady Eleno. Zdá se, že jste tu pořád s námi."

„Ano, je to tak."

Kolem nás prošla horda strážců a všichni se králi také poklonili. „Pojďme rovnou k věci," pronesl přísně. „Co soudíte o mé manželce?"

Zamračila jsem se, protože mě jeho otázka dost překvapila. Nicméně jsem odpověděla upřímně. „Myslím, že královna je úžasná. Nenapadají mě ani vhodná slova, abych vyjádřila, jak skvělá je to podle mě žena."

Elita ✔️(2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat