Õhtul läksin tagasi ühikasse, kus ootasid mind murelikud Vanessa ja Marissa. Istusin voodile ja esialgu ei osanud ma neile midagi öelda.
"Andke andeks. Ma käitusin eile nii lollisti."ütlesin ma lõpuks.
"Tead ikka, kui mures me sinu pärast olime?"küsis Vanessa.
"Ma tean, Dawson oli ka."
"Kas te leppisite ära?"küsis Marissa.
Noogutasin. „Rääkisime sellest kõigest hommikul ja pärast rääkisime meist veel.”
„Ja mis järeldusteni te jõudsite?”uuris Vanessa.
„Ma arvan, et me tahame koos olla. Ta mõjub mulle nii hästi. Mina vist temale ka.”
Vanessa muigas. „Ma ütlesin, et sa oled armunud, tüdruk.”
Ohkasin. „Olen jah. Pagan küll, seda ma ei oodanud.”
Marissa muigas samuti ning ülejäänud päeva vaatasime ühikas filmi.
***
„Hei, Emily!”
Edward tuli minu poole ja naeratas.
„Dawson käis minu juures vabandamas. Kas sellel on midagi sinuga pistmist?”
Raputasin pead. „Sellele järeldusele ta jõudis ise.”
„Noh, siis on tore. Ma loodan, et teiega on okei.”
„On. Meiega ka?”
Edward noogutas.
Kallistasin poissi õrnalt ning lasin tal loengusse minna. Sammusin loovkirjutamise klassi poole ja minu üllatuseks seisis seal Dawson.
„Kas meil on loeng koos?”
„Jah. Võtsin selle vabaainena, ma pole varem lihtsalt oma nägu näidanud.”
Muigasin. „Muidugi.”
„Ma igatsesin sind. Ma vabandasin Edwardi ees ka, muide.”
Võtsin Dawsoni kätest kinni. „Ma just kohtasin Edwardit. Ta rääkis mulle.”
„Ma mõtlesin, et... Et kas sa ei tahaks vaheajal minu juurde tulla? Minu ema juurde.”
„Oh... Ikka.”
„Kui see ootamatult tuli... Sa võid mõelda.”
„Ei, ma tahan su emaga kohtuda. Võibolla suudan mina teda veenda.”
„Mu ema on ikka rääkinud, kuidas ta lapselapsi tahaks.”ütles Dawson, pisut muiates.
„No näed! Ma võin ju proovida.”
Dawson naeratas. „Ausalt, mida ma ilma sinuta teeksin?”
Suudlesin Dawsonit ja mind isegi ei huvitanud, kas keegi meid nägi. Dawson muigas läbi suudluse.
„See idee on ahvatlev, aga me peaks ilmselt loengusse minema.”sosistas kutt mu kõrva.
Muigasin. „Küllap sul on õigus. Sa peaksid õppejõule oma nägu ka näitama.”
„Me võime loengus jätkata.”pomises Dawson. Müksasin poissi.
Läksime õppejõu järel klassi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sosistav Torm
Fiksi RemajaEmily elu on täiuslik: tal on armastav perekond ja toetav sõbranna Vanessa. Suvevaheaeg on just lõppenud ja Emily koos Vanessaga astub ülikooli, kodust kaugele. Tema rahulik elu pööratakse pea peale, kui too kohtab Dawsonit...