3.

759 63 2
                                    

Peale sööki istusin koos Vanessa ja Marissaga pargis. Nautisime veel viimaseid päikeselisi päevi enne pimedaid sügis õhtuid. Sügisetulek tekitas alati masendava tunde.

"Kas te kuulsite sellel aastal korraldatakse jõulupeo asemel jõuluball?"küsis Marissa.

Raputasime Vanessaga pead.

"Ma registreerisin ennast õpilasesindusse ja siis nad arutasid selle aasta plaane."seletas Marissa. 

"Ah nii. Meil oli ikka põhi- ja keskkoolis alati jõulupidu."rääkis Vanessa. 

"Meil ka. Ball oleks huvitav vaheldus."

"Kindlasti. Muide, ühe kuti juures korraldatakse pidu, et esimese aasta omad saaksid teistega tutvuda ja nii edasi."vuristas Marissa.

"Oh, lähme, Emily!"hüüatas Vanessa.

Ohkasin. "No hea küll. Peaasi, et sa ennast liiga täis ei joo. Ma pean sind alati kantseldama."

Marissa muigas. "Ma pidin oma sõbrannat tema sünnipäeval kantseldama, sest ta suutis ennast täis juua. Ta sai 18 nii et ta lihtsalt pidi pidu tegema."

"Millal pidu toimub?"küsisin ma.

"Homme. Homme on reede ja sobiv päev, et ennast täis juua."

"Miks ma ei imesta."pomisesin ma.

"Mul just oligi reede õhtuks plaane vaja."ütles Vanessa rõõmsalt.

***

Reede õhtul seadsime ennast ühikas valmis. Ka Marissa liitus meiega ja aitas mind riiete valimisel. Vanessa istus laua taga ja tegi endale meiki.

"Pane see punane kleit. See on ilus ja sobib sulle imehästi."soovistas Marissa lõpuks, kui oli kõik mu kleidi valikuga tutvunud.

"Ma nõustun Marissaga."ütles Vanessa, heites mulle samal ajal peeglist ühe pilgu.

"Kui te nii ütlete."

Panin kleidi selga ja jalga oma valged Conversid. Kleit ei olnud liiga pidulik nii et tennised sobisid hästi. Mulle meeldis ennast mugavalt tunda ja kontsad ei olnud minu jaoks just kõige mugavamad jalanõud.

"Nii, minul sai meik tehtud. Emily, tule, istu siia. Me teeme sulle meigi ja soengu."rääkis Vanessa.

"Kuulge, nii palju vaeva pole ka vaja näha. See on kõigest üks pidu koos teiste üliõpilastega."vastasin ma, pannes samal ajal oma musta tagi selga.

"Ei, kullake, see pole lihtsalt pidu."ütles Vanessa.

"Just, saad aru küll, mida me mõtleme. Ära nüüd vaidle vastu ja tule istu toolile."

"Olgu, ma ei võida sed vaidlust nii kui nii."

Kui mul oli viimnegi ettevalmistus tehtud, võtsime oma kotid ja üleriided ning Marissa tellis meile takso. Maja, kus pidu toimus, asus ühikast natuke kaugemal. Sõitsime sinna taksoga tund aega.

"Oh, vaadake kui palju rahvast juba kohal."märkis Vanessa, kui takso maja ees peatus.

"Ega siin pole midagi imestada. Kõik tahavad ju reede õhtul pidu."vastasin ma, vaadates samuti maja ees olevat rahvast.

Marissa maksis meie taksoarve, tänasime taksojuhti ning läksime majja. Käisime mööda maja ringi, enne kui jõudsime kööki, kus asusid joogid.

"Kes selle maja omanik üldse on?"küsisin ma.

"Keegi Maksimi nimeline kutt. Vähemalt nii ma kuulsin teise kursuse õpilase käest."

"Ah nii."vastasin ma lihtsalt.

"Tüdrukud, täna võtame vabalt. Lihtsalt tantsime ja suhtleme inimestega."ütles Vanessa, ulatades meile mõlemale samal ajal klaase.

"Just, paneme peo käima!"hüüatas Marissa ja me lõime klassid kokku.

Sosistav TormDove le storie prendono vita. Scoprilo ora