18.

523 57 0
                                    

"Kas ma tegin sul enesetunde paremaks?"küsis Dawson muiates.

"Pean tunnistama, et tõesti."vastasin, samal ajal lükkas Dawson mu juukseid kõrvade taha.

"Tead, ma ei taha, et see päev veel lõppeks."ütlesin ma. Mõtlesin seda tõsiselt.

"See ei peagi lõppema."

"Mida sa sellega mõtled?"

"Ma viin su pärast ühte oma lemmikkohta."

"Nii kaua lõbutseme veel siin?"küsisin ma.

Dawson noogutas. "Just täpselt."

Olime lõbustuspargis kella kuueni, sest siis pandi see kinni. Olin tegelikult põnevil. Tahtsin juba teada, kuhu Dawson meid viib.

"Kuhu me täpselt sõidame?"uurisin ma.

"Ma ei saa sulle hetkel saladust reeta."ütles ta mulle naeratades.

"Hea küll, üllata mind."

Sõitsime linnast välja, kuid mitte väga kaugele. Dawson peatas auto vanade maha lagunenud majade juures. Seal oli nii kõrgeid maju kui ka väiksemaid.

"Mulle meeldib siin käia kui ma tahan üksi olla. Siin on selline nauditav vaikus."seletas Dawson.

"Käid sa siin tihti?"

"Jah. Tule, Emily."

Dawson võttis mul käest kinni ja vedas meid ühe kõrgema maja katusele. Tundsin katuse peal seistes natuke hirmu, kuid üritasin sellest üle olla.

"Ma tulen alati päikeseloojangu ajal, siis on siin eriti ilus."

"Siin on tõesti ilus, Dawson."ütlesin ma.

Vaatasin loodust enda ümber ja päikest, mis vaikselt loojus, tekitades pilvedes roosakat värvust. Mu pilk peatus Dawsonil, kes mind vaatas, naeratus näol.

"Mul on nii hea meel, et ma sain täna sinuga selle päeva veeta."lausus Dawson.

"Minul ka, Dawson. Aitäh selle eest."

"Sa oled seda kõike väärt."sosistas poiss, suudeldes mind, mis pani mu pea veidike ringi käima.

***

"Sa läksid Dawsoniga välja ja mulle ei öelnudki?"küsis Vanessa, kui talle pärast ühikas meie päevast rääkisin.

"Sa ju läksid Marissaga välja. Ma ei tahtnud teid segada."vastasin ma vabanduseks.

"Räägi mulle nüüd ära kõik detailid."

Ohkasin, kuid jutustasin Vanessale siiski kõigest. Kui meie vahelisest suudlusest rääkisin, siis tüdruk muigas.

"Mida sa muigad?"küsisin ma.

"Sa oled ikka täiega armunud."vastas ta.

"Ehk on sul õigus. See päev oli nii imeline."

"Sa oled selle õnne oma elus ära teeninud küll, Emily."

"Arvad?"

"Mh, muidugi."

"Räägi nüüd oma päevast ka."ütlesin ma sõbrannale.

"Minu päev polnud pooltki nii huvitav."vastas Nessa.

Tüdruk siiski näitas oma kleite ja teisi riideid ja proovis neid selga. Pärast otsustasime filmi vaadata ning koos ühe tüdrukute õhtu veeta.

Sosistav TormDonde viven las historias. Descúbrelo ahora