het hotel

33 7 0
                                    

We zitten nog steeds opgesloten.
Ik weet ook niet of we er überhaupt wel uit komen. De rijen worden steeds groter.

'We kunnen nu alleen nog maar geluk hebben' zei Conel. Ik keek naar de andere gebouwen en zag daar op een gebouw..... een helikopter staan! 'Jongens kijk daar eens' zei ik en ik wees naar de helikopter. 'Niet te geloven' zei James we liepen met z'n alle er op af. 'Wie heeft er wel is in een helikopter gezeten'? Vroeg Nick.
'Ik heb wel eens er naast gezeten' zei mijn vader. Mijn vader stapte in. 'Er is maar plek voor vier' zei Ik. 'Ik wacht anders wel' zei Conel. Mijn vader begon de helikopter op te stijgen. 'Weet iemand hoe ik nu voor uit moet gaan?' 'Ja met dit hier' en hij wees naar een soort hendel. De helikopter ging voor uit. Even later zette onze vader ons af bij een grote flatgebouw.
'Wacht hier ik ben zo terug'

Even later kwam mijn vader terug met Conel. Mijn vader landde de helikopter.
'Kom we gaan naar beneden' zei mijn vader terwijl hij uit de helikopter stapte.

We liepen naar beneden. Het was hier rustig. Het was waarschijnlijk een hotel.
Toen we helemaal beneden kwamen zei mijn vader 'ik ga voedsel zoeken' en hij  liep van de trap af, naar de opslagplek waar altijd het voedsel lag.
Wij liepen door het gebouw met onze messen. Maar zoals ik al dacht veilig.

Mijn vader kwam terug met eten.
Het werd al laat dus ging hij meteen aan de slag en maakte het eten klaar.

We gingen naar allemaal  verschillende hotelkamers, en gingen in het bed liggen.

Zombie timeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu