We zijn nu een paar dagen veder en ik dacht alleen maar aan Red Bast. 'Zouden ze ons straks aanvallen?'
Shane hebben we in een klein schuurtje gezet met tralies er voor.
Net een gevangenis. We hebben hem ondervraagt, maar hij blijft zwijgen.Vandaag gaan we weer proberen om iets uit Shane te krijgen, anders gaat het dit keer op de harde manier.
Shane keek me aan en daarna naar Angelica en mijn vader. 'Ga je ons nog wat vertellen of ben je echt zo stom dat we je hand er eerst voor moeten afhakken?' zei Angelica. Shane zei niks.
Na een tijdje dat hij nog niks zei pakte mijn vader de sleutel uit zijn zak. Ondertussen waren er 2 soldaten bij gekomen. Shane werd uit de schuur getrokken. Hij probeerde tegen te stribbelen, maar hij had geen schijn van kans.
Uiteindelijk zat hij vast aan een ijzeren paal die vast in de grond zit. Zijn handen zaten op een tafel. Z'n handen zaten vast dus kon hij nergens meer naar toe. 'Laat me gaan!' Schreeuwde hij nog. 'Alleen als je informatie geeft' zei Angelica. Weer zwijgde hij.
Een man met een grote bijl kwam aangelopen. 'Laat me gaan!' Schreeuwde hij weer. 'Als je informatie geeft gaan we je laten gaan' zei Angelica. Shane spuugde naar Angelica. Angelica maakte een gebaar naar de man. De man deed de bijl in de lucht en sloeg hard in Shane zijn hand. Hij gilde.
'Ga je informatie geven of moet je andere hand er ook af' zei Angelica.
Shane keek naar zijn bloederige hand.
Zijn hele hand lag er af. ' Wat wil je weten?' vroeg Shane terwijl hij tranen in zijn ogen kreeg. 'Maak hem los en breng hem naar de vergaderzaal' zei Angelica.Mijn vader en Angelica gingen hem ondervragen terwijl ik naar mijn kamer moest gaan.
Het werd donker dus ging ik slapen.
JE LEEST
Zombie time
ActionWat zou jij doen als er opeens een zombie uitbraak kwam? Dit verhaal gaat over een ik-persoon die dat mee maakt. Hij loopt in grote risico's van leven en dood. Hij maakt vrienden en samen proberen ze te overleven. Wanneer alles goed blijkt te gaan:...