levend?

17 2 0
                                    

De man ging snel aan de slag hij draaide Sophie op haar rug en begon een kleine operatie. Ik en Brian moesten buiten wachten.
'Even over de laatste wens die je zei..' begon ik. Brian keek me aandachtend aan. 'Mijn laatste wens is dat Sophie de zombie Apocalyps gaat overleven'
'Met of zonder mij' 'maar Sophie verdiend het om te blijven leven.'

De man kwam naar ons toe en sprak voor het eerst: 'ze is nu aan het rusten, jullie mogen naar binnen, maar wees niet te druk' zei de man
'Dankjewel' zei ik en gaf de man een hand.

Zachtjes liep ik naar binnen, Sophie lag in een bed. Brian keek naar me en knikte dat ik door moest lopen. 'Sophie?' Fluisterde ik in haar oor.
Sophie deed haar ogen open en keek me aan. 'Hé, alles goed?' vroeg ik. Ze knikte.

Sophie draaide haar hoofd van me weg en deed haar ogen dicht. Brian en ik liepen naar buiten, maar de man was verdwenen. Ik deed de deur waar Sophie lag dicht. 'Weet jij waar al het eten word opgeslagen?' Vroeg ik aan Brian. Brian dacht na en begon te lopen.

'Deze kant op!' Riep Brian. We liepen naar een gesloten deur. 'De deur zit op slot' zei Brian. 'Wacht, kijk!' Riep ik en ik pakte een houten stoel die naast de deur stond en begon op de deur te slaan. Gelukkig had brian de sleutel al gevonden.

Met z'n tweeën liepen we naar binnen. Het eten was er nog. Ik keek naar Brian die zijn ogen uit keek.

Zombie timeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu