'Wat voor proefjes?' vroeg ik. 'Hoe het komt dat je een zombie word'
'Hoe weet jij dit?' vroeg ik. ' Ik ben in het laboratorium geweest'Ik zocht Sophie, maar ik kon haar nergens vinden. 'Sophie!' Riep ik. Maar geen antwoord. 'Waar is het laboratorium?' Vroeg ik aan Brian.
'In de kelder' Ik rende naar beneden.Een glazen wand zag ik met daar achter Sophie. 'Sophie!' Schreeuwde ik. Achter me verscheen een man. Het was Shane. 'Wat doe je?!' Schreeuwde ik naar Shane. 'Ik ga een aantal dingen op haar uit testen. 'Nee! Doe het niet Shane!' Riep ik.
'Wil jij voor haar in de plaats. Ik aarzelde. 'Als ze levend blijft dan vind ik het goed. Shane knikte. Sophie werd naar buiten gebracht en ik er in.
De deur ging op slot. 'Laten we beginnen met dit meisje hier' hij pakte een mes en stak het in de rug van Sophie.'Nee!!' Riep ik. Brain kwam de trap af stormen met een geweer in z'n handen. Hij schoot Shane in z'n buik. De kogels braken de glazen wand. 'Oké laten we weer naar boven gaan' zei Brain. Maar de kelder deur werd op slot gedaan en ik hoorde een sissent geluid.
'Shit! Gas!!' Riep Brain. Ik probeerde er doorheen te ademen maar dat lukte niet. Ik stikte langzaam. 'Nog een laatste wens?' Zei brain stikend.
opeens werd de kelder deur open gedaan gedaan en rende we naar buiten. 'Sophie is daar nog' zei ik en rende terug de trap af. Sophie lag te kreunen van pijn. Ik pakte haar vast en nam Sophie mee naar boven.
De gene die het luik open deed was een oude en kleine meneer in een dokters uniform.
'Kunt u ons helpen?' vroeg ik. De man knikte en nam ons mee naar de verpleeg zaal.
JE LEEST
Zombie time
ActionWat zou jij doen als er opeens een zombie uitbraak kwam? Dit verhaal gaat over een ik-persoon die dat mee maakt. Hij loopt in grote risico's van leven en dood. Hij maakt vrienden en samen proberen ze te overleven. Wanneer alles goed blijkt te gaan:...