'Waar gaan we naar toe?' vroeg ik aan mijn vader. 'Dat weet ik niet, ergens waar we kunnen overnachten' zei mijn vader terug.
We reden uren lang, maar uiteindelijk vonden we toch een plekje.
Het was een huis met 2 zombies er in. Snel maakte we de zombies dood.
Daarna liepen we naar boven. Er lagen een paar matrassen.We hebben voor tijdelijk een huis.
We reden nog terug voor een paar spullen. Shane en die baas zitten daar nog steeds. 'Alsjeblieft haal ons hier uit' schreeuwde Shane. Wij gaven geen antwoord.We reden weer terug naar het huis.
We hadden
medische spullen meegenomen,
Voedsel en munitie.Toen we aankwamen bij het huis stonden er een paar zombies voor de deur. 'Is er iemand in ons huis geweest?' vroeg ik. 'Dat weet ik niet, laten we kijken. We liepen op de zombies af en staken het mes in de zombies.
We deden de deur open. Ik zag een man op de stoel zitten. Hij is gebeten!.
We liepen voorzichtig naar hem toe.
'Gaat het?' vroeg m'n vader aan de man. De man viel op de grond. Hij kreeg overal rimpels zijn huid werd grijzig en z'n ogen verdwenen.Ik pakte snel m'n pistool en schoot. Door z'n kop. We laadde snel alles uit en brachtte de zombie naar buiten.
Het werd donker. Ik probeerde te slapen, maar ik hoorde steeds het gebrul van de zombies. Ik keek uit het raam en zag talloze zombies staan.Zoveel, zouden ze van onze stad komen?. Snel maakte ik m'n vader wakker. Angelica kon niet slapen dus haar hoefde ik niet wakker te maken.
Nick was al beneden.Ik pakte snel wat spullen, maar toen hoorde ik Nick schreeuwen. Snel rende ik naar beneden. De zombies kwamen naar binnen. Nick werd aan alle kanten verscheurt. Ik zag het gebeuren. 'Nee, Nick' huilde ik, maar ik had weinig tijd.
Ik en m'n vader gingen als eerst door het raam klimmen op het dak. 'Angelica kom!' schreeuwde mijn vader. Angelica was nog in haar kamer. Opeens schreeuwde ze.
Tien secondes later hoorde we niks meer. Ik ging naast m'n vader zitten op het dak. 'Wat doen we nu' zei ik terwijl ik m'n tranen weg veegde.
'Ik weet het niet' zei mijn vader terug.
JE LEEST
Zombie time
حركة (أكشن)Wat zou jij doen als er opeens een zombie uitbraak kwam? Dit verhaal gaat over een ik-persoon die dat mee maakt. Hij loopt in grote risico's van leven en dood. Hij maakt vrienden en samen proberen ze te overleven. Wanneer alles goed blijkt te gaan:...