De zon kwam op en ik werd wakker door het zonlicht die op me scheen.
Alleen Nick was nog aan het slapen.
Ik keek naar buiten. Ik zag de zombies heen en weer lopen.Een aantal minuten later werd Nick wakker. Hij liep naar me toe. ' Denk je dat we hier langs komen'? Vroeg Nick aan me. ' Ik denk het niet. We weten niet hoe we er mee om moeten gaan' Zei ik terug. 'Laten we dan uit het raam schieten' Zei Nick. Ik knikte en pakte mijn handgeweer en bleef heel goed richten op het hoofd van een zombie.
10 seconden later schoot ik, maar die was mis. Nick schoot ook. Die was helaas ook mis. ' Mischien moeten we eerst op stilstaande dingen schieten, zoals die vaas' Zei Nick.
Ik richte mijn handgeweer op de vaas en schoot. 'Raak!!' Zei ik. Nick knikte.
De zombies buiten hoorde het ook en kwamen naar binnen. Ze kunnen niet de trap op, want die hadden ze dicht gemaakt. 'Ik wil hier weg. Ik heb honger' Zei Nick.
'Laten we dan proberen eerst het huis vrij te maken ze liepen naar de trap en zagen hoe de zombies worstelde met alle spullen die op de trap lagen.We knikte naar elkaar en schoten met onze handgeweren. De knallen waren niet hard door onze dempers. Dat is ook maar goed, want buiten staan nog meer zombies.
Toen alle zombies bij de trap dood waren gingen we de trap af. We zagen nog maar een kleine groep zombies.
Dus pakte ik me mes en stak een zombie neer. Een zombie kwam naar me toe. ik wilde me mes gebruiken, maar was te laat. Hij pakte me vast en probeerde me te bijten. Toen kwam Nick snel aangerend. Pakte zijn mes en stak! Door het hoofd van de zombie. 'Dankje' Zei ik.We liepen naar een auto alleen de deur zat dicht. 'Kijk de autosleutels liggen op de stoel!!' Riep Nick. Ik pakte een steen en gooide door het ruit heen. Ik hoorde een zombie. 'Snel instappen' Zei ik. Nick ging als eerst daarna ik. Hij gaf de autosleutels aan mij. Ik stak de sleutel in het slot en de motor startte op. 'Oke rij de auto rustig naar voren. Ik stapte op een pedaal. Opeens gingen we hard achteruit. 'Stop!! Stop!!' Gilde Nick.
Toen de auto eindelijk stopte zei Nick. 'Laat mij maar even ik heb wel is in een tractor gereden'. 'Oke' Zei ik terug. Nick ging achter het stuur zitten. en drukte de andere pedaal in. We gingen vooruit.
JE LEEST
Zombie time
AçãoWat zou jij doen als er opeens een zombie uitbraak kwam? Dit verhaal gaat over een ik-persoon die dat mee maakt. Hij loopt in grote risico's van leven en dood. Hij maakt vrienden en samen proberen ze te overleven. Wanneer alles goed blijkt te gaan:...