0 - Proloog

1.4K 21 0
                                    

"Uhhggg stop!!!!!"
Langzaam de ik mijn ogen op en kijk ik op in het lachende gezicht van mijn beste vriendin Lilly. Ze hangt boven mij met in haar handen mijn heerlijk warme deken.
"Wat, het is al half 10! We gaan vandaag naar LA! Je weet wel, die reis waarvoor we al ons hele leven sparen en waar we al een jaar naar uitzien!"

"Uhhgg" zeg ik weer. Het is nog maar half 10, normaal slaap ik nog op dit moment. Lilly mag opzouten met haar actie om mijn deken af te pakken. Ik bedoel, ik lag heerlijk te slapen!

"Sharonnn. Kom, je moet opstaan! Echt hoor, je moet je halve koffer nog inpakken en we moeten om half 4 op het vliegveld staan.

Sharon, dat ben ik dus. Ik ben een net 18-jarig meisje dat bij haar zus van 21 in huis woont. Ik heb net mijn eerste studiejaar van Binnenhuisarchitectuur en Styling afgerond en heb echt reuze zin om volgend jaar weer te beginnen, ahum. Het is echt best leuk, maar soms wel echt vet lastig, ik heb namelijk niet zo veel creativiteit als iedereen altijd leek te zeggen... Maar ik ben opzich over met prima cijfers, dus heb niets te klagen. Niet over mijn opleiding in ieder geval, maar blijkbaar wel over mijn vriendin. Ik lag namelijk echt heerlijk te slapen! Maar ik zal er niet erg op ingaan want ik heb veel leukere dingen aan mijn hoofd! Vanmiddag gaan Lilly en ik namelijk naar LA ja je hoort het goed. Naar de geweldige en grote stad in Amerika. Echt ongelooflijk veel zin in! Jammer genoeg kan onze gezamenlijke vriend Ryan niet. En met gezamenlijke vriend bedoel ik dat Lilly, Ryan en ik al bevriend zijn vanaf de derde van de middelbare school. Met Ryan ben ik al bevriend vanaf de eerste en Lilly kwam in de derde bij ons in de klas. We konden het gelijk goed met elkaar vinden. Toevallig woont Ryan naast mij, dus echt vet gezellig.

Maar ik dwaal af. Morgen komen we rond 8 uur Amerikaanse tijd aan in Los Angeles. We zitten dus lekker met een jetlag maar ja, dan maar 's middags een siësta gaan houden. Ik heb hier zo veel zin in! Nu maar even iedereen een deugd doen en mijn bed uit gaan.

°°° (Dit betekent een tijdsprong)

We zijn nu al drie dagen in in LA en het is geweldig! We hebben al een aantal bekende sterren gezien! Echt super!

Lilly en ik hebben vandaag echt letterlijk de hele dag geshopt, dus nu zitten we even uit te puffen in een echt te gek restaurantje.

"Mijn voeten doen echt zo zeer!" Zucht Lilly.
"Mijne ook joh, maar zo hou ik het nog wel even vol." Lach ik.
Ze hebben hier van die heerlijke stoelen waar je echt helemaal in kan wegzakken, en waar je de komende tijd ook echt niet uit wil. Op het tafeltje naast ons liggen allemaal tijdschriften met sterren er op.
"Zie deze hottie, Shar. Moet je zien deze schattige kuiltjes!"
"Zo cute!

"Kijk een uit het het raam, SUBTIEL." Zeg ik een tijdje later. Bij het raam staan twee, echt hele knappe jongens, die u al een tijdje naar ons hoekje zitten te kijken.
Natuurlijk draait Lilly zich gelijk om.
"Subtiel" sis ik nog, maar het is voor niets want de twee jongens bij het raam hebben ons al gezien en lachen naar ons. Ik zucht maar eens diep en kijk haar boos aan.
Maar ook dit heeft ze niet door, want ze lacht naar de jongens en zwaait naar hen.
Echt hoor, ik kan wel door de grond zakken!

Dan lopen de jongens naar ons toe.
"Hey" zegt de jongen met het blonde haar. "We hoorden jullie net Nederlands praten, zijn jullie hier ook op vakantie?"
Ik wilde al een erg sarcastische opmerking zeggen, maar voor ik iets kan uitbrengen, antwoord Lilly al.
"Ja, klopt Sharon en ik zijn hier voor een weekje, jullie?"
"Wij zijn hier, voor drie weken. We gaan vrijdag weer naar huis." zegt de andere jongen nu.
Wij gaan dan ook weer naar huis, maar ik heb geen zin om dat aan zijn neus te gaan hangen.
"Hoe heten jullie?"
"Nathan", zegt de blonde jongen terwijl hij naar zijn vriend wijst "en ik ben Thomas"
Donderdag avond is er echt een geweldig feestje bij een vriend van ons thuis, komen jullie ook?"
Lilly kijkt mij aan. Ik knik. "Ja leuk!" Zegt ze dan.
We wisselen nog even onze nummers uit, zeggen gedag en lopen terug naar ons hotel.

°°°

Het is donderdag avond en we zijn op weg naar het feestje. Lilly zit echt te springen van opgewondenheid. We hebben woensdag echt twee super leuke jurkjes gekocht voor vanavond. Ik draag een donkerblauwe, halflange jurk en Lilly draagt een wijnrode strapless jurk die haar echt prachtig staat.

De taxi stopt bij een hele grote villa. Als we uit de auto stappen komt harde muziek ons al tegemoet. Overal zien we mensen staan. Sommige zijn al stomdronken en andere staan gewoon te praten. "Shar, je mag je vanavond wel een beetje los laten gaan hoor! Het is de laatste dag van onze vakantie, dus we gaan hem echt onvergetelijk maken!"
"Ga ik doen!" Schreeuwde ik naar haar, om over de muziek uit te komen. Normaal ben ik niet echt een feestbeest, maar voor vanavond ga ik een uitzondering maken.

Lilly loost me door de dansende menigte heen. "Kijk, daar zijn Nathan en Thomas!" We lopen naar hen toe. Een jongen, die zo te zien en ruiken al aardig dronken, is slaat op mijn billen. Geërgerd kijk ik hem aan en snel loop ik achter Lilly aan naar Nathan en Thomas. "Hey, leuk dat jullie er zijn, willen jullie wat drinken?" Vraagt Thomas. Ik knik. Hij duwt ons en rood bekertje in de hand en Lilly gooit het gelijk achterover. Ik kijk haar lachend aan. "Wat", vraagt ze "ik had dorst!" We schieten samen in de lach. 

"Ik heb gehoord dat er een hele bekende acteur komt vanavond!" Hoor ik iemand achter ons tegen haar vriendin zeggen. Lilly kijkt me met grote ogen aan. "Oeeee!" Zegt ze. Weer moeten we lachen. Nathan was even weg gegaan om nieuw drinken te halen, en als hij terugkomt geeft hij ons allemaal een nieuwe beker. Het ruikt erg sterk, maar whatever, vanavond ga ik lekker los! Ik gooi het achterover, het brand in mijn keel. Ik trek een gek gezicht en de andere moeten er om lachen. "Kom, laten we gaan dansen!" en Lilly trekt me op de dansvloer.

°°°

Een aantal drankjes later, voel ik me echt geweldig! Als een onbekende jongen mij een beker aangeeft en ik het op wil drinken, wordt het uit mijn hand gerukt. "Als je geen drugs wil, dan moet je dit zeker niet drinken." Zegt een stem achter me. Ik draai me om en kijk in de mooiste ogen die ik ooit heb gezien. "Hallo, schoonheid!" zegt hij dan. Van de manier waarop hij het zegt krijg ik kippenvel en slappe benen. Volgens mij zit ik verschrikkelijk te staren, maar ik kan niet anders, want ondanks dat het erg donker is, kan ik erg goed zien dat hij super knap is. Ik zie zijn ogen over mijn lichaam dwalen en ze blijven hangen bij mijn lippen. Dan in een impulsief moment, leg ik mijn armen om zijn nek en het lijkt wel of dat de hele wereld om ons heen stil staat.
Hij slaat zijn armen om mijn middel en ze zakken af tot mijn heupen. De muziek vervaagt, de enige die er nog om lijken te doen zijn wij. De knappe vreemdeling, en ik. Hij brengt zijn hoofd langzaam naar de mijne toe. Mijn adem stopt en ik ben bang dat mijn hart ieder moment uit mijn lichaam kan springen.
Dan raken ons lippen elkaar. Ik ben al wel een eerder gekust, maar of nooit zoals dit. Zijn lippen zijn hartstochtelijk en zacht. Zijn geur is overweldigend, maar op een geweldige manier. Ik voel me helemaal week worden in zijn armen. Hij houdt mij stevig vast en ik druk me tegen hem aan. Het lijkt wel een eeuw later maar dan legt hij zijn voorhoofd tegen de mijne terwijl we allebei hijgen. Dan vinden ons lippen elkaar weer. Hij bijt op mijn lip, en ik geef me aan hem over.

Ik weet nog dat hij me mee trekt naar zijn auto, maar de rest is een groot zwart gat.

°°°

De volgende ochtend word ik wakker in een vreemd hotel. Ik draag alleen een groot jongens T-shirt. Wacht, een jongens T-shirt? Ik kijk om me heen maar zie nergens een teken van een tweede persoon. Mijn kleren liggen over een stoel in de hoek, snel doe ik ze aan. Ik heb echt geen idee wat er gisteravond is gebeurd. Wat ik wel weet is dat ik nu echt een kater heb van hier tot Tokio. Ik bel een taxi om naar het hotel waar Lilly en ik verblijven te gaan. Ze zal wel ongerust zijn. Met een hoofd vol vragen loop ik naar buiten.

My perfect familyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu