#6/ Bojím se tmy...

74 6 2
                                    

~Pohled Franka~
Seděli jsme na gauči a bavili se o všech koncertech, které nás ještě čekají, ale najednou jsem si vzpomněl, že jsem zavřel psy do ložnice a zapomněl je pustit.
,,Jak si na tom se zvířaty?" zeptal jsem se Gerarda.
,,Mám rád zvířata. Myslíš svoje psy, že?" řekl Gee a usmál se.
,,Ano, své pejsky. Takže ti nebude vadit, když vypustím ty démony?" zeptal jsem se a začal se smát.
,,Nebude, rád je uvidím." odpověděl a také se začal smát.

Když tedy souhlasil, došel jsem k ložnici a pomalu otevřel dveře. Ihned se rozeběhli směrem do obýváku a začali Geeho oblizovat, skákat na něj a válet se mu po noze. Jak říkám, jsou to démoni, ale jen a jen moji!😍Gee je jen vesele drbal a hladil, takže mu bylo jedno, že je celý oslintaný a rozcuchaný. Stejně mu to stále slušelo...

,,Sice jsem věděl, že máš doma psy, ale 9 jsem jich fakt nečekal." řekl trochu udiveně a podíval se na mě.
,,Jsem blázen do psů (ehh a do tebe)." řekl jsem a pohladil Texas.
,,Taky jsem si chtěl pořídit nějaké zvíře, jen nevím jaké." řekl zamyšleně Gee a podrbal se na hlavě.
,,Psa!!!" vykřikl jsem a ukázal na svých 9 rošťáku.
Gee se začal smát a potom odpověděl: ,,Ještě bych dopadl jako ty."

Položil jsem si ruku na srdce, udělal smutný obličej a řekl: ,,Tak to si beru osobně."
,,Ale no tak Frankie..." zašeptal Gee a přiblížil se ke mně. Podíval jsem se mu do očí a "uraženě" zavrtěl hlavou.
Jakmile jsem to udělal, vjel mi rukou do vlasů a začal mi je cuchat.
,,Neee!" zakřičel jsem a snažil se bránit, Gee byl ale rychlejší a shodil mě na gauč.
Obmotal nohy kolem mého pasu a začal mě lechtat na krku.
,,Neeee!!! Přestaň!" vykřikl jsem a kopal nohama.
,,Až řekneš, že jsem nejlepší na světě." odpověděl a provokativně se usmál.
,,Ale já nesmím lhát." odpověděl jsem a podíval se mu do očí.
,,Hmm jak myslíš. Za tohle zaplatíš!" řekl a začal mě lechtat ještě více.
,,Dobře, vyhrál si!!! Jsi nejlepší na světě!" zakřičel jsem a asi ho poprskal, tím jak jsem se smál.
,,Já vím Frankie, už tě nechám." řekl se smíchem a slezl ze mě.

,,Rozcuchal si mě!" vyčetl jsem mu a ukázal na něho prstem.
,,Já?!" zeptal se a dělal jakoby se nic nestalo.
,,Ano ty!" trval jsem na svém a udělal na Geeho vražedný pohled.
,,Hmm, ale pořád vypadáš dobře." odpověděl a přiblížil se ke mně. Byl opět pár centimetrů od mého obličeje a upřeně se mi díval do očí. Zase se mi rozbušilo srdce a netušil jsem, co udělat. Jen jsem se usmál jako idiot a řekl: ,,Radši mi řekni, co si dáme k jídlu."

Gerard se oddálil a vykřikl: ,,Pizzu!"
Zasmál jsem se a odpověděl: ,,Dobře, tak já to jdu objednat."
Gee se spokojeně usmál a zatleskal jako malé dítě.

~Pohled Gerarda~
Když Frankie objednával pizzu, celou dobu jsem ho sledoval svým upřeným pohledem. Hmm pořádně jsem ho rozcuchal, ale pořád byl tak nádherný a roztomilý, to mě na něm udivovalo, jak může být pořád tak krásný?! Vlastně jsem ani neposlouchal, co do telefonu říká, jen jsem opatrně sledoval jeho rty, jak se pohybují a představoval jsem si, jak ho něžně líbám...
,,Doufám, že ti nevadí ananas na pizze." vyrušil mě z mého přemýšlení a čumění Frankie.
,,Ehh ne, mám rád ananas." odpověděl jsem rychle a narovnal si tílko, které mi bylo trochu volnější.
,,Tak to je fajn. Prý nám ji přivezou tak za 20 minut." řekl a posadil se vedle mě na gauč. Usmál jsem se a položil mu ruku na rameno. Frankie se na mě podíval a trochu se ke mně přiblížil, naklonil jsem se k němu a trochu pootevřel ústa.
Už jsem byl připraven k tomu ho políbit, ale najednou se zase oddálil a zeptal se: ,,Pustíme zatím nějaký film?"
,,Klidně Frankie." odpověděl jsem trochu smutným hlasem.
,,Hmm mám tu celkem dost horrorů." řekl a ukázal na dřevěnou poličku, která stála hned vedle televize.
,,Tak nějaký vybereme " řekl jsem a postavil se.
Frankie nadšeně přikývl a vyrazil směrem k poličce, takže jsem ho pomalu, ale jistě následoval.

Frerard F.O.R.E.V.E.RKde žijí příběhy. Začni objevovat