#7/ Mám nápad

59 6 2
                                    

~Pohled Gerarda~
Otevřel jsem své oči, protože mi je začalo vypalovat slunce. Líně jsem se vyhrabal z postele a snažil se přitom nevzbudit Frankieho, který ještě spal. Došel jsem k oknu a zatáhl žaluzie, takže ta žlutá koule konečně zmizela!

Potom jsem se doplazil opět do postele a přikryl se peřinou. Frankie se ze spaní přetočil na bok a stáhl mi peřinu, kterou si přitiskl na tělo. Začal jsem se na něho dívat a potichu obdivovat, jak je nádherný, i když spí.
Byl tak hrozně roztomilý! A já miloval, když jsem ho mohl sledovat a on spal, jako tenkrát v tom hotelu....
Tam jsem mu vlastně poprvé řekl Frankie a zamiloval se.

Položil jsem mu svou ruku na hlavu a pohladil ho po vlasech. Pokračoval jsem přes jeho krk, rameno a zastavil se na jeho zádech, kde jsem mu kreslil jakési kroužky. Takhle to trvalo ještě několik minut, čekal jsem až se ten ospalec probudí a otevře oči.

Trochu si zakaškal a podíval se na mě.
,,No konečně." řekl jsem a usmál se.
,,Spím už dlouho?" zeptal se a úsměv mi oplatil.
,,Docela ano, ale to nevadí, potřeboval ses vyspat." odpověděl jsem a podíval se mu do očí.
,,To jo, navíc si celou noc chrápal!" obvinil mě a šťouchl do mě prstem.
,,Já?!" vykřikl jsem a začal se smát.
,,Ano, ty, už jsem přemýšlel, jestli tě mám udusit polštářem, ale nakonec jsem dospěl k závěru, že by to byla velká škoda." odpověděl a zamrkal na mě.
,,Aww já vím." řekl jsem a také na Frankieho zamrkal.
Frankie se na mě usmál a vstal z postele.
,,Ty mě opouštíš?" zeptal jsem se a udělal svůj dramatický výraz.
,,Já bych přece svého Geeho nikdy neopustil. Jen jdu udělat snídani." odpověděl a prohrábl si vlasy.

Bože, nemůžu tomu uvěřit! Opravdu řekl "svého"? Hmm, že by si mě náš malý Frankie přivlastnil?! Né, že by mi to nějak vadilo, jen jsem to asi nečekal.
Poslal jsem mu vzdušnou pusu a on se opět usmál tím svým úžasným širokým úsměvem a zmizel v kuchyni.
Já zatím ležel polonahý v jeho posteli s bílým polštářem pod hlavou a přemýšlel o tom, co dnes budu vlastně dělat, až se vrátím zpět do svého bytu.
Najednou mě, ale z mého "usilovného" přemýšlení vyrušil Frankie, který z kuchyně křičel: ,,Gee, pojď sem, volá ti Ray!" Bleskově jsem vyskočil z postele a utíkal do kuchyně, kde stál Frankie (také polonahý😏) s mým telefonem v ruce.
Rychle jsem ho uchopil do ruky a přijal hovor.

,,Ahoj chlape." ozval se Ray docela hlasitě.
,,Ahoj kámo, potřebuješ něco?" zeptal jsem se a poškrábal se na zátylku.
,,Vlastně jo, chtěl jsem se tě na něco zeptat." řekl pomalu a zakašlal si.
,,A na co?" zeptal jsem se tázavým tónem hlasu.
,,Jestli máš příští týden čas." odpověděl Ray.
,,Jo, čas bych mít měl, proč? Něco důležitého se chystá?" zeptal jsem se nechápavě.
,,Vlastně ano, je to takové překvapení, vymyslel to Mikey a samozřejmě, že i já." řekl pyšně a zasmál se do telefonu.
,,Hmm takže vy 2 jste společně něco splodili?! zeptal jsem se trochu vyděšeně a také se zasmál. Frankie se na mě chvíli podíval a potom se opět věnoval vaření.
,,Přesně tak." odpověděl klidným hlasem Ray.
,,Asi mi neprozradíš, o co se jedná, že?" zeptal jsem se a čekal na odpověď.
,,Máš pravdu, neprozradím. Budeš muset přijít osobně do parku ve čtvrtek přesně v 16 hodin." řekl nadšeně. No, já z toho moc nadšený nebyl... další zbytečná chůze!
,,Dobře." odpověděl jsem a už se chtěl rozloučit, ale v tu chvíli Ray dodal: ,,A nezapomeň vzít sebou i Franka, bez něho by to nešlo."
,,Jasně, vyřídím mu to." odpověděl jsem, teď už nadšeně, aspoň se mnou půjde můj milovaný Frankie!
,,Bezva, to je vše, co jsem chtěl, tak ve čtvrtek. Čau kámo." řekl Ray a znovu se zasmál.
,,Čau, budu tam přesně!" řekl jsem a ukončil hovor.

Frerard F.O.R.E.V.E.RKde žijí příběhy. Začni objevovat