~Pohled Gerarda~
Po několika hodinovém zkoušení ve studiu jsme se vrátili domů. Byl to skvělý pocit! Zvládli jsme dokončit a vylepšit doprovod pro první skladbu. Teď už zbývá napsat jen dobrý text a bude hotová. A přesně tahle část úkolu je na mě.
,,Tak co Gee? Už něco máš?" zeptal se Frankie a sedl si na gauč vedle mě.
,,Vlastně jo." odpověděl jsem a zadíval se na papír přede mnou, na kterém už byl nějaký text.
,,Přečteš mi to?" zeptal se a udělal psí oči.
Přikývl jsem a začal číst:
Gravity don't mean too much to me
I'm who I've got to be,
These pigs are after me after you
Run away like it was yesterday
And we could run away, if we could run away
Run away from them!I gotta a bulletproof heart
You gotta hollow point smile
We had our run away scarves,
Got a photograph dream on the getaway mileLet's blow hole in this town
And do our talking with the laser beam
Coming out of this place
In a bullet's embrace
Then we'll do it againHow can they say, Jenny could you come back home?
'Cause everybody knows you don't
Ever wanna come back,
Let me be the one to save you.,,Wow, to je úžasný Gee. Líbí se mi ta volnost." řekl užasle Frank a zíral na mě svým pohledem.
,,Děkuju Frankie, sice to ještě není celé, ale pojďme to zkusit i s kytarou." navrhl jsem a ukázal na kytaru v rohu místnosti.
,,Jasně Gee." souhlasil a došel pro ni.Stoupl jsem si čelem k Frankovi, který se posadil na gauč a pevně uchopil kytaru do ruky.
,,Chceš předehru?" zeptal se tichým hlasem.
,,Ano." odpověděl jsem a usmál se na něj. Nevím proč, ale byl jsem docela nervózní... zpívat jen tak před ním. Jasně, mám za sebou už nespočet koncertů a Frankie mě slyšel nejméně milionkrát zpívat, ale tohle bylo trochu jiné. Byli jsme sami...
Nervózně jsem polkl a kývl hlavou na znamení toho, že jsem připravený začít.
Frankie ihned začal brnkat svými prsty na struny kytary. Bavilo ho to, měl na rtech mírný úsměv a tělem se mírně pohupoval ze strany na stranu.
Za několik sekund jsem byl na řadě já. Otevřel jsem ústa a začal zpívat podle textu, který jsem měl v ruce.
Ze začátku jsem se trochu ztrácel a nevěděl, kam co patří, ale po chvíli jsem se srovnal a začal si to naplno užívat. Znělo to fakt skvěle!
,,Víš že máš ještě hezčí hlas než jsem si myslel Gee?" řekl Frankie, když jsem dozpíval a pohladil mě lehce po rameni. Potěšilo mě to, bylo to opravdu milé a možná, že jsem i trochu zčervenal.
,,Tak v tom případě pokračujeme dál!" vykřikl jsem plný pozitivní energie.
,,Jak to myslíš?" zeptal se a nadzvedl obočí.
Ďábelsky jsem se zašklebil a vyslovil 1 větu: ,,I'm not Okay."
Frankie na mě ihned mrkl a začal hrát na kytaru. Vsadím se, že by to dokázal zahrát i poslepu. Kolikrát ji už hrál? Stokrát? Tisíckrát? Milionkrát?
,,Well if you wanted honesty that's all you had to say.
I never want to let you down or have you go, it's better off this way.
For all the dirty looks
For photographs your boyfriend took
Remember when you broke your foot from jumping out the second floor
I'm not okay
I'm not okay....."Pozn. autorky: Nevím jak vy, ale já si prostě zpívala obě dvě písničky😂🤘❤ miluju I'm not okay! Sice není úplně nejoblíbenější z Three cheers (Helena stále v mém srdci vede😭), ale je úžasná! A ten videoklip?! Čas 2:52😏 You know.
ČTEŠ
Frerard F.O.R.E.V.E.R
FanficPro všechny milovníky MCR a věrné killjoys! A hlavně pro ty, kteří si myslí stejně jako já, že Frankie a Gee patří k sobě. Btw snad všichni vědí, že toto je pouze výplod mojí fantazie, takže to neberte vážně😂 Více informací v knize😁 Doufám, že se...