~Pohled Gerarda~
,,Už nikdy nebudu pít!" To byla první věta, kterou jsem ráno řekl. Zasraná kocovina!!! Doplazil jsem se do kuchyně pro sklenici vody a celou jsem ji vypil. Myslel jsem, že mi exploduje hlava. Takhle blbě mi dlouho nebylo.
Pustil jsem si televizi a lehl si na gauč. Myslím, že jsem na chvíli usnul, protože jsem se celkem dost lekl, když mi přišla zpráva na telefon.
Líně jsem se natáhl pro telefon a když jsem se podíval od koho je, rozzářil se mi obličej. Byl to Frank!
,,Divný, že by vstával tak brzo?" řekl jsem si v hlavě a zobrazil si zprávu.Frank Iero
Ahoj, napadlo mě, že bychom mohli dneska někam vyrazit. Samozřejmě jen kdybys chtěl, ozvi se😉Gerard Way
Ahoj Frankie, jasně že se mi chce😁Frank Iero
Dobře, tak co třeba ve 12:30 u parku? Btw zase jsem Frankie?😂Gerard Way
Beru😉joo to k tobě sedí😊Gerard Way změnil/a Vaši přezdívku na Frankie❤💀
Frankie❤💀
Dobře, budu se těšit😊 jseš mrtvej Gerarde!😡Gerard Way
Já vím, ale stojí to za to😂Frankie❤💀
Když myslíš...Gerard Way
Nezlob se Frankie😖😭 platím jídlo😉Frankie❤💀
Dobře, tak to tě musím nechat žít😂 tak se teda uvidíme ve 12:30, musím nakrmit psy, tak čau😊😁Gerard Way
Jasně, ahoj Frankie😉😁Měl jsem tak hroznou radost, že mě z toho přestala bolet hlava! Myslel jsem, že se uvidíme nejdříve za 2 týdny, ale Frank je nejspíše ještě víc nedočkavý než já. Nebo mi chce říct nějakou novinku? Nebo něco ohledně kapely?
~Pohled Franka~
,,Oh yes!" vykřikl jsem nahlas, když Gee přijmul něco jako "schůzku". Opravdu nevím jak to nazvat, prostě 2 magoři půjdou ven.
Psi se na mě jen nechápavě podívali a já běhal po pokoji jako malé dítě, které postoupilo o level výše ve videohře.
Ehh teda aspoň do té doby než mi došlo, že se budu muset připravit.
Vlítl jsem do koupelny a učesal to roští na hlavě, potom jsem si vyčistil zuby a opláchl si obličej studenou vodou.
Dále jsem se nasnídal a sedl si na gauč se svými pejsky. Díval jsem se na nějaký seriál a když skončil, rozhodl jsem se převléknout. Vzal jsem si své černé roztrhané džíny a oblíbenou černou košili.
,,Hmm vypadáš dobře." řekl jsem si, když jsem procházel kolem zrcadla a usmál se. Už bylo 12:00 a já měl vyrazit, abych to stihl přesně, ale nemohl jsem najít boty.„Sakra! Kde jsou moje boty?" vykřikl jsem nervózně a chodil po chodbě jako idiot. Po pár minutách jsem si všiml jak Daisy stojí u skříně.
„Jsou ve skříni, co?" zeptal jsem se jí a šel směrem ke skříni. Už si opět povídám se psem, skvělý. Otevřel jsem skříň a hádejte, co v ní bylo? Jo... moje boty. Pohladil jsem Daisy, zběsile si nasadil boty a vyběhl ze svého domu jako nějaký atlet. Ani jsem nepoužil výtah a všechny ty schody seběhl. Tak rychle jsem v životě nikdy neběžel, protože jsem neměl důvod, ale teď byl... můj důvod byl Gee.
~Pohled Gerarda~
Už jsem seděl asi 25 minut na lavičce v parku, kde jsme se měli sejít a čekal jsem na Franka. Opět jsem byl celý v černém takže jsem se potil jako prase... No doufejme, že Frank přišel o čuch. Podíval jsem se na hodinky a dostal trochu nejistý pocit. Je 12:55 a Frank nikde.
ČTEŠ
Frerard F.O.R.E.V.E.R
FanficPro všechny milovníky MCR a věrné killjoys! A hlavně pro ty, kteří si myslí stejně jako já, že Frankie a Gee patří k sobě. Btw snad všichni vědí, že toto je pouze výplod mojí fantazie, takže to neberte vážně😂 Více informací v knize😁 Doufám, že se...