~Pohled Franka~
,,Hmm jak dlouho bude ještě spát?" To je věta, kterou si při pohledu na Gerarda napláclého na gauči kladu velmi často. Jen si spí a nevnímá svět kolem sebe... má úžasný život! Jednou bych chtěl být tak bezstarostný jako on. Jako Gerard Way.
Ale to jeho otrávené chrápání brzy skončí! Nějak jsem dostal chuť si zahrát na kytaru😊😂. A je mi jedno, že to mého plyšového medvídka vzbudí a bude pravděpodobně nasraný. On si to zaslouží!
Doběhl jsem do ložnice pro kytaru a vesele se s ní vrátil do obýváku, kde jsem se posadil na gauč přesně vedle Gerarda. Aby mě lépe slyšel... hahaha😏😂.Uchopil jsem ji pevně do své ruky a začal hrát několik akordů, které mě zrovna napadly.
,,Franku!" zakřičel a bleskově vystřelil z gauče.
,,Anooo?" zeptal jsem se a pokračoval ve hře.
,,Opravdu si nemohl jít hrát někam jinem?! Vždyť máš obrovský balkón sakra!" řekl a protočil oči. Úkol splněn😊 naštval jsem ho!
,,Vlastně ani ne." odpověděl jsem jakoby se nic nestalo a usmál se.
,,Já tě jednou fakt zabiju. Ale musím uznat, že to zní dobře, moc dobře. Od koho to je?" zeptal se klidným hlasem a hodil na mě tázavý pohled.
,,Od nikoho, vymyslel jsem to." odpověděl jsem rychle a začal si broukat jakousi melodii.
,,Líbí se mi to. Taky tě právě teď napadlo to, co mě?" řekl a šťouchl do mě loktem.
,,Co tě napadlo Gee?" zeptal jsem se a přestal hrát na kytaru.
,,Vím, že je to dost rychlý, ale co kdybychom už začali vytvářet skladby do alba? Myslím, že kdybychom napsali text a nějak tu tvojí nedokončenou skladbu dopsali, mohli jsme jí tam rovnou přidat." odpověděl nadšeným hlasem a upřel na mě pohled.
,,No asi by to šlo, ale album chce nějaké téma a spoustu nápadů na texty. Nebude to tak jednoduché." řekl jsem a trochu se nad tím vším zamyslel.
,,Hmm... láska!" vykřikl najednou Gee a vyskočil z gauče na nohy.
,,Láska?" zeptal jsem se trochu zmateně a přihmouřil oči.
,,Ano! Naše starý alba byly, jsou a vždycky budou skvělý, ale všechny mají v sobě smutek, nebávist, zklamání, smrt a bolest. Proto si myslím, že by to chtělo změnu. Měli bychom napsat něco o lásce, pocitu štěstí, volnosti a životě! To je to, co právě teď potřebujeme Frankie!" vykřikl se značným přesvědčením.
,,Tak to abychom začali." odpověděl jsem a začal se těšit jako malé dítě.
,,Máš pravdu. Zavolám Rayovi!" řekl Gee a vzal do ruky telefon, který ležel na stole. Jak tohle dopadne? To opravdu netuším, ale jsem zvědavý.~Pohled Gerarda~
Znáte ten pocit, když chcete jen normálně žít svůj život, ale někdo vám v tom prostě brání? Jo?! Tak to jsme na tom stejně! Frankie je snad ten nejméně ohleduplný člověk na téhle planetě!!! Koho by sakra napadlo vzít svoji kytaru a hrát s ní u hlavy spícímu člověku? On opravdu není normální!
Ale rázem mu bylo všechno odpuštěno, protože z toho jeho dokonalého "rámusu" vznikla nová myšlenka... vytvoříme nové album!
Možná si říkáte ,,A z čeho chcete sakra vytvořit album? Vždyť nemáte napsanou ani jednu písničku!".
No, to máte sice pravdu, ale ty akordy které hrál Frank zněly opravdu skvěle. Myslím, že když na tom ještě trochu zapracuje, zvolí nějakou chytlavou melodii, přidá se k němu Mikey, Ray a bubeník (a dokonalý Gerard, který napíše text😏❤), tak máme první písničku hotovou! A potom už všechno půjde jako po másle. Jen se potřebujeme od něčeho odrazit.
Když jsem tuhle moji představu řekl Frankovi, tak se nejdříve tvářil celkem zmateně a nedůvěřivě, ale nakonec ho moje myšlenka pohltila stejně jako mě!
Teď to jen sdělit klukům... zavolám Rayovi ten z toho bude více nadšený než Mikey.,,Čau Rayi!" vykřikl jsem do telefonu.
,,Ahoj chlape! Jak je?" zeptal se mile Ray.
,,Skvěle, ale musím ti něco říct!" odpověděl jsem velmi nahlas a zbrkle.
,,Bojím se, co to je, když tak řveš." řekl Ray a zasmál se.
,,Promiň kámo, ale je to fakt důležitý." řekl jsem tentokrát normálně.
,,Tak mluv, co je to? Čekáte s Frankem snad děti?" zeptal se se značnou dávkou ironií v hlase. Bože! Já ho snad zabiju!
,,NE! Jen se s Mikeym stavte v nahrávacím studiu." odpověděl jsem rychle.
,,Proč?" zeptal se Ray zmateným hlasem.
,,Prostě tam buďte v 15:00 přesně. Všechno vám vysvětlím." řekl jsem a zdůraznil čas. Hlavně, že mi s Frankiem chodíme přesně, že?
,,Dobře, řeknu mu to. Tak čau chlapeee!" rozloučil se Ray svým pisklavým hlasem.
,,Čau kámo." odpověděl jsem a zavěsil.
ČTEŠ
Frerard F.O.R.E.V.E.R
FanfictionPro všechny milovníky MCR a věrné killjoys! A hlavně pro ty, kteří si myslí stejně jako já, že Frankie a Gee patří k sobě. Btw snad všichni vědí, že toto je pouze výplod mojí fantazie, takže to neberte vážně😂 Více informací v knize😁 Doufám, že se...