#23/ This is Halloween🌇🎃

45 3 5
                                    

🎃🎃 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
~Pohled Franka~
Jo lidi! Je to tady! Dnes je 31. října a víte, co to znamená? Je halloween!
Tak zatraceně moc miluju tenhle svátek, všechny ty kostýmy, atmosféru a sladkosti!
Právě teď se proháním s nákupním košíkem mezi regály Walmartu a házím do košíku jakékoliv sladkosti, které se mi dostanou pod ruku.
Jsem tak šťastný a cítím se jako malé dítě (které podle Gerarda stále jsem) v kouzelném světě Willyho Wonky.
Hmm, že bych si koupil i nějaký ten strašidelný a krvavý kostým? Ale no tak Franku, na to jsi moc starý! Je to pro děti! Ale ty přece jsi podle Gerarda dítě, nebo snad ne? Bože. Ani na to nemysli! NE! Sakra Franku, ovládej se a nečum na ten úžasný oblek upírá, který je ve slevě a přesně ve tvojí velikosti...
Pozdě. Neovládl jsem se a během pár sekund jsem ho naprosto "nechtěně" a "nenápadně" hodil do košíku. Ups... asi mi tam upadl.😏😏😏
Naposledy jsem zkontroloval seznam věcí, které Gee naškrábal tužkou na kousek papíru a když jsem zjistil, že je kompletní, radostně jsem se rozeběhl ke kase.
Prodavačka mě mile pozdravila a začala dělat svou práci. Při pohledu na kostým v mém košíku se jen mírně usmála, ale nic neříkala, dál pokračovala v práci. Byl jsem jí za to celkem vděčný. Celý Walmart přece nepotřebuje vědět, že Frank Iero, který je už dospělý si koupil kostým upíra pro děti. A možná proto jsem jí nechal i nějaké to dýško.
Ale abych řekl pravdu, byl jsem na sebe docela pyšný, hlavně jsem se těšil až svůj kostým ukážu Gerardovi! A taky na to, že se vrátím do svých dětských let, kdy jsem chodil od domu k domu, ťukal na dveře a vesele ječel: ,,Trick or treat!"

Pomalu jsem vyšel z krámu a opatrně se kolébal k autu (samozřejmě s rukama plných nejrůznějších blbostí, sladkostí a toho úžasného kostýmu!).
Byla hrozná zima a ani si nedokážete představit, jak moc jsem byl rád za ty pletené rukavice od tety. Naštěstí jsem na tom rozlehlém parkovišti zaparkoval celkem blízko a nemusel jsem své auto dlouho hledat mezi dalšími desítky automobilů. Igelitové tašky jsem naházel na zadní sedačky a potom pohodlně zalezl za volant.
V rádiu už začali hrát vánoční koledy. Není na to ještě moc brzy? Možná ano, ale to opět uteče jako voda. Navíc mám koledy rád, takže jsem stanici nepřepínal a vesele si broukal do rytmu Jingle bells.
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

Doma...

Cestou mě napadlo, že bych pro Gerarda mohl udělat takové malé "překvapení" a rozhodl jsem se ho ihned zrealizovat. Zastavil jsem se na chodbě před našimi dveřmi a nasoukal jsem se do svého kostýmu. Páni... padl mi lépe než jsem si myslel. Někdy je výhoda být malý! A dokonce k němu byly i umělé zuby! Pecka.
Velmi hlasitě a odhodlaně jsem zaklepal na dveře a čekal, co se bude dít. Bože, co tam sakra dělá? Trvalo mu to nějak dlouho. Ale nakonec jsem se stejně dočkal a dveře se s mírně praskajícím zvukem otevřely.
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

~Pohled Gerarda~
Yaaay! Halloween je tu! A my s Frankiem jsme se rozhodli ho oslavit jako nějaké přerostlé děti. Takže jsem sepsal seznam všech nejrůznějších bonbónů, čokolád a sušenek a poslal jsem svého malého Frankieho do Walmartu. Takže zatímco on byl pryč,  já jsem seděl doma na gauči a přemýšlel o všem možném. A možná proto jsem dospěl k takové šílenosti...
Nechám si obarvit vlasy. Jo, jsem rozhodnutý! Dnes večer a tady!
Hmm myslím, že jsem nějakou barvu zahlédl ve skříňce na chodbě...
Opravdu tam byla! Červená a růžová.
Bože, to bude naprosto šílený až to smíchám a plácnu si to na hlavu.
Ale radši počkám na Frankieho, jestli s tím bude souhlasit, stejně tu za chvíli bude.
*klep *klep
To je určitě on! Pomalu jsem se zvednul z gauče a došel až ke dveřím, které jsem otevřel. Když jsem se podíval na to, co stalo v nich, tak přísahám, že jsem se málem posral
,,Kurva, co to je?!" vykřikl jsem a trochu uskočil.
Teprve potom mi došlo, co to vlastně je. Byl to Frankie v převleku upíra, který dostal totální záchvat smíchu a jen s těží vykoktal: ,,Měl... ehh měl by s-ses vidět!"
,,Sakra Frankie, já z tebe  dostanu infarkt!" řekl jsem a snažil se rozdýchat celou situaci.
,,Ale no tak Gee, vždyť je halloween!" odpověděl a chytl mě kolem ramen.
Jen jsem se zasmál a zavrtěl nevěřícně hlavou. Chvíli jsem si ho prohlížel a musím uznat, že mu to sekne... je to ten nejvíc sexy upír, jakého jsem kdy viděl. Ale musel jsem se usmát při pohledu na lísteček na kterém stálo: Děti 10+.
,,Menší neměli?" zeptal jsem se a provokativně nadzvedl obočí.
,,Hele, nech toho jo! Radši mi pomoz s těmi tašky!" odpověděl a praštil mě do ramene. Zašklebil jsem se a vzal do ruky igelitové tašky přesně jak si přál.

Frerard F.O.R.E.V.E.RKde žijí příběhy. Začni objevovat