Medyaya koyduğum mashup dehşet derecede iyi, dinleyerek okursanız daha iyi olur:')♡
-
✘ Küçük oyun sonrası hapsoluş
Müdürün bu yersiz isteğini açıkça dile getiren Minhyuk'un söyledikleri başta kulağa saçma görünse de, müdür yardımcısının bütün mahkûmların açık alana çıkmasını belirten kısa anonsundan sonra ikna olmuş ve herkes gibi şaşkın ifadem eşliğinde kendimi Minhyuk'un yanında açık alana giderken bulmuştum.
Şimdi ise kasvetli bulutların yer edindiği gökyüzünde yakıcı güneşten eser yokken sebebini çözemediğim tuhaf bir şekilde gergindim. Çoktan yerini almış olan file dikkatimi çektiğinde rahatlamayı denedim, beni uzaktan yakından zerre ilgilendiren bir durum yoktu ve yalnızca tıpkı diğer bütün mahkûmlar gibi çekişmeli geçeceğini tahmin etmesi zor olmayan maçı izleyerek tarafımı tutacaktım.
Müdürün ne ara iki grubu yanına çağırdığını bilmiyordum, belki de ayrı ayrı haberdar etmişti ama bunu umursamak yerine dağınık bir şekilde dikilen veya boş bir bank bulup oturmuş olan mahkûm kalabalığının arasında gözlerimi gezdirdim.
"Chaeyoung," Hemen yanımdaki Minhyuk'a ister istemez çevrilen bakışlarım onu baştan aşağıya süzdü. "Tahmin et kim hakem seçildi?" Diyen ve ellerini kot ceketinin ceplerine atarak gevşek mimikleriyle giriş kapısını gözetleyen Minhyuk'u incelemeyi kestim.
"Elbette sen. Başka kim olabilir?" Diye bıkkınlıkla göz devirirken aynı anda kollarımı birleştirdim ve etraftan yükselen uğultuyla anında Jae'nin her zaman olduğu gibi eşiğinde dikildiği açık alanın giriş kapısından girmekte olan beşliyi gördüm.
"İnan çok eğleneceğiz."Tel örgülerle sarılı açık alana ilk giren Taehyung'a dikkat kesildim. Onu çekici gösterdiğini inkâr edemeyeceğim bir saç bandanası takmıştı ve elleri siyah eşofman altının ceplerinde muzip ifadesiyle adımlarken burada çoğunlukla sportif takıldığını fark ettim.
Hemen arkasından giren Jennie ve Jimin ise baştan aşağıya siyahtı. Onların peşi sıra Jisoo ve Jungkook hep olduğu gibi kot şort ve salaş bir tişört takılmışlardı.
Filenin bir tarafında durdukları an diğer beşli de göründü. Ellerini ovuşturarak adımlayan Namjoon düşünceli görünüyordu, aklında bir şeyler döndüğü kesindi. Siyah tişörtünün açıkta bıraktığı kollarının belli bir kısmı dövmelerle kaplıydı, ilk defa görüyordum ve ilgimi çekmediğini söylesem kısaca inkâr etmiş olurdum. Nasıl bir geçmişi olduğunu merak ettim.
Hemen arkasından iddialı adımlarıyla giren Yoongi ise oldukça asabi görünüyordu ama bunun sebebini çözemedim. Çok geçmeden görüş alanıma giren Hoseok yürürken eş zamanlı olarak dans hareketleri yapıyor ve yanında yürüyen Lisa ise tel örgülere temas ettirdiği elini çekmeden bu tarafa göz gezdiriyordu. Kısa süre sonra en sonda Seokjin olmak üzere filenin diğer tarafında dağınık pozisyonda durduklarında bir sessizlik oldu."Baştan anlaşalım," Diyen Jungkook öne doğru bir adım attı ve elini uyarırcasına havaya kaldırdı.
"Pislik çıkarmayacaksınız. Tartışmasız bir maç olacak." Ses tonu bir uyarıdan farksız olarak tehlikeliydi, bunu söylerken bile meydan okuyan bakışları her birinde gezindiğinde geri dönüt almayı beklediğini anladım. Mimikleri hep olduğu gibi ifadesizdi, karşı tarafla konuşurken araya koyduğu mesafe her defasında gözler önündeydi."Sizin takım kendini çok kaptırmadığı sürece bizden yana bir sıkıntı yok. İyi olan kazansın." Diye karşılık veren Yoongi'nin sesi, ruhsuzluğun beden bulmuş hali gibi öylesine soğuk çıkmıştı ki, aralarındaki rekabet varlığını çığlık çığlığa belli ediyorken o, bunu şu an için pek de umursuyor gibi görünmüyordu. Belki de dışarıya verdiği umursamaz profili izlenimini bilinçli olarak veriyordu, bilemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strange prison
Fanfiction[bts,bp] ༄ "Tekrardan hoşgeldin yeni mahkûm, sıradan olduğunu düşündüğün bu cezaevinin bir çıkışı yok."