✘ Bana bilmediğim suçlarından bahset
Yoongi benim planıma başta olumlu yaklaşmamıştı çünkü onun deyimine göre, Jiwon'u yerle bir etmek için herkesten gizlediği zaafından vurmamızın yeterli olacağını öne sürmüştü. Ardından Namjoon ve Lisa, Jiwon'un buraya girmesine sebep olan akıl almaz suçunu tüm ayrıntılarıyla anlatmıştı.
Jiwon, canından çok değer verdiği sevgilisini bir trafik kazasında kaybetmesi sonucu intikam hırsının kendisini kör etmesine müsaade etmiş, kazada suçlu olup olaya kayıtsız kalan karşı tarafın, mahkemede üstünkörü anlatılarak geçiştirilen olayın üstünü örtme çabalarını fark edebilmişti. Jiwon, cezasını kabullenip hapis yatmak yerine davayı ortadan kaldıran Seul'ün ünlü iş adamlarından olan asıl suçlunun iş yerini basarak kafasına sıkmak varken daha ürkünç bir yola başvurmayı seçmişti. İçinin tamamen soğumasını istiyor olacak ki, tek başına organize ettiği planının tam takır işlemesi için ardında hiçbir iz bırakmamayı başararak o iş adamını ve davanın üzerini örten çalışanlarını, iş yerinin deposunda sıkıştırmış, ilk önce ters bir hamle yapamamaları için her birini silahla yaralamış ve en sonunda da deponun tavanından geçen borulara ayaklarından tersine asarak, kan kaybından ölüşlerini bire bir izlemiş ve yetmezmiş gibi her saniyesini kayıt altına almıştı. Bu, kesinlikle kan donduran bir intikam şekliydi ve ne olursa olsun Jiwon başta suçsuz profili çizse de ablamın başına gelenlerin doğrudan sebebi olması yüzünden ondan ölümüne nefret ediyordum.
Şimdi ise, saat gece yarısını çoktan geçmişken sözünü tutarak bizim koğuşa inen Yoongi ile tam planladığımız gibi, Jiwon'un kız arkadaşıyla olan anılarına dair geriye kalan ne varsa yakacaktım.
Planı oturtmamızın üzerinden yalnızca birkaç saat geçmişti ve Jiwon'un odasında olmadığı bir anı yakalayıp riske atmamak için uygun zamanı kolluyor, bir sıkıntı çıkmamasını umuyordum. Ortak alana bakan kameralar gece boyu kapalı olduğundan bu planın yörüngesinden sapma olanağını düşürüyor, şu an için en ufak dahi sıkıntı teşkil etmiyordu.Bir elimdeki benzinden nihayetinde çekebildiğim bakışlarım Yoongi'ye çevrildi. Duvarın arkasında Yoongi'nin Jiwon'un dikkatini dağıtması için bir atakta bulunmasını beklemeyi sürdürüyordum.
Yoongi daha fazla oyalanmadan tam da bana söylediği gibi odanın tam karşısında durdu ve birkaç kez storun örttüğü cama tıklattı. Etrafta gezinen temkinli bakışlarım tekrardan onu bulduğunda, "Acele et." Diye fısıldadım. Çok geçmedi, Jiwon uykusundan uyanmış olacak ki Yoongi bana alttan eliyle duvarın arkasına geçmemi işaret ettiği an beklemeden sırtımı duvara verdim.
Yoongi'nin koşar adım koğuştan ayrılarak Jiwon'un dikkatini dağıtmasını beklerken tam da beklediğim gibi kapının açıldığını belli eden sesi duyduğum an beni fark edemeyeceği şekilde omzumun üzerinden o tarafa baktım.
"Hey!" Diye seslenen Jiwon'un, gece yarısı olduğundan tüm koğuşa ulaşamayacak kadar loş bir ışık dışında hiçbir aydınlatma olmaması sebebiyle koşar adım koğuştan çıkmakta olan Yoongi'yi arkadan tanıması mümkün değildi.
"Dur orada, kimsin sen?" Diye seslendi, sıkıntıyla iç geçirdikten hemen sonra tam odasına girecekken ikilemde kaldığı o kadar barizdi ki, merakına yenik düşüp hızlı adımlarla çoktan gözden kaybolmuş olan Yoongi'nin arkasından koğuştan çıktı.Beklemeden kapısı aralık olan odaya girdiğim an gözlerim etrafı kısaca taradı. Odası o kadar sade ve derli topluydu ki, uyurken bile yatak örtüsü zerre bozulmamıştı.
Böylesine ruh hastası bir kişiliğin nasıl bu denli düzenli kalabildiğine hayret ederken gözlerim duvara monte edili ikili dolapta sabitlendi. Birkaç adımda önünde durduğum dolabı açmaya kalkacakken kilitli olduğunu fark etmemle olduğum yere çivilenmiş gibi kalakaldım.
"Lanet olsun." Diye tek nefeste mırıldanmamın önüne geçemezken Jiwon geri dönmeden mantık çerçevesi dahilinde düşünmeye çalıştım. Aptalın tekiydim, bunu hesaba katmamış olmam aptalcaydı. Mantığımın sınırlarını zorlarken etrafımda döndüm, kilitten kurtulmama yardımcı olabilecek herhangi bir şey aradı gözlerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strange prison
Fanfiction[bts,bp] ༄ "Tekrardan hoşgeldin yeni mahkûm, sıradan olduğunu düşündüğün bu cezaevinin bir çıkışı yok."