26 • the dangerous duel between Jennie and Lalisa

1.4K 159 124
                                    

✘  Jennie ve Lalisa arasındaki tehlikeli düello

Taeyeon başta hesapta olmadığından Taehyung onun veya bir başkasının şüphesini çekmemek için diğerlerinin yanına onunla birlikte gitmemi istemişti ve sormam gereken sorular olduğundan bu işime gelmiş, onu reddedememiştim. Şimdi ise diğerlerinin bir bahaneyle girdikleri malzeme odasına giden uzun koridorda Taehyung ile beraber seri adımlarla yürüyorduk.
Arada göz ucuyla ona baksam da o doğrudan koridorun ucuna kilitlenmiş bir şekilde yürürken bile aklında bin türlü senaryo döndüğüne emindim.
"Lisa'yı riske atmayacağını zaten biliyordum." Dediğimde çaktırmaksızın etrafa temkinli bakışlar atmayı ihmal etmiyor, birinin bizi izlemediğinden emin olmaya çalışıyordum. Böylesine paranoyak birine dönüşmemin sebebi apaçık ortada olsa da bu şüpheci yaklaşımlarım içimdeki huzursuzluğun katlanarak çoğalmasına sebebiyet veriyordu.
Taehyung bana bakmadan, "Lalisa zarar görmesini isteyeceğim son kişi bile değil." Diye karşılık verdiğinde kısaca tebessüm ettim. Bu içten içe beklediğim bir geri dönüttü.

"Aklında ne var Taehyung?"
Bu sorum üzerine bakışları bana çevrildi.
"Ne yok diye sorsana." Diye muzip bir tavırla cevap verdiğinde sesi çok kısa bir an için yorgun geldi ama alışık olduğum alaycıl tavrı kapıldığım bu yersiz sanrıyı anında yok etti.
Yine de Taeyeon'dan sonra keyfinin kaçmış olduğunu inkar edemezdim.

Taehyung ile malzeme odasına vardığımızda ilk önce ben girdim, o da son kez koridorun boş olduğundan emin oldu ve duvarın köşesine monte edili kameraya kısa bir bakış atıp oyalanmaksızın arkamdan girdi.
Kenarda odanın her köşesini aydınlatmaya yetmeyen loş ışığın hemen altındaki kare masanın etrafına toplanmış olan dördünü incelerken beni ilk fark eden Jungkook oldu.
"Chaeyoung?"
"Kaçış planınız nasıl gidiyor diye bakmaya geldim," Diyerek yanlarına adımladığımda Jimin ve Jennie oralı olmadan bir şey hakkında konuşmaya devam ettiler.
"Fikrin değişti mi yoksa?" Diye soran Jungkook'un yerinde başkası olsa gözlerimi devirmeden edemezdim.
"Hayır tabii ki, Taehyung şüphe çekmesin diye onunla geldim. Unut bunu."

Jungkook kenardaki sandalyeyi oturmam için çektiğinde hemen yanımdaki Jisoo'nun bana baktığını görebiliyordum.
"Taehyung ile geldin, yalnız çıkman iyi olmaz, hem yanımda kalmanı istiyorum." Diyen Jungkook'un ısrarcı bakışlarına karşı koyamadım ve çıkmamın iyi olmayacağını bildiğimden oturdum. Taehyung da Jennie'nin hemen yanında durarak masanın üzerindeki kabataslak görünümün olduğu a3 kağıdına dikkat kesildi.
Jennie sanki ben hiç gelmemişim gibi davranıyordu.
"Anahtarları hallettiniz mi?" Diye soran Jisoo, kendine çektiği dizlerine çenesini yaslamışken Taehyung'a öyle bir dikkatle bakıyordu ki aklından ne geçtiğini merak ettim.
Taehyung kollarını kavuşturarak arkasındaki duvara sırtını yasladığında sıkıntıyla bir nefes verdi.
"Planda birkaç değişiklik oldu, az önce Taeyeon Chaeyoung'un odasına geldi ve tahmin ettiginiz üzere konuştuklarımızı duymuş. Aranızdan hangi yarım akıllı bununla ilgili açık verdi bilmiyorum ama iyi halt etmiş çünkü Taeyeon zaten kaçmak gibi bir planımız olduğunu önceden anlamış. Anahtarları o alacak, Mingi'nin yanında olmam koşuluyla."
Bir süre bir sessizlik olduğunda Jennie ve Jimin donuk bir suratla Taehyung'a bakakalmışken bu ifadeleri gözüme bir an için komik geldi.
Jungkook, "Bir bu eksikti." Diye homurdandığı sırada Jisoo tek kaşını kaldırarak Taehyung'a bakmayı sürdürdü.
Ayrıca Taehyung Lisa'dan bahsetmemişti bile, bu beni tedirgin etti ama bir yanım kaygılanmamın lüzumu olmadığını söylüyordu çünkü Taehyung'un bir şeyler planladığını biliyordum. Hem Taehyung'dan bahsediyorsak kendisinin de dile getirdiği üzere Lisa zarar görecek son kişi bile değildi.

"Hepsi bu kadar mı? Anahtarları bizim için alacak, karşılığında Mingi ile ilgileneceksin ve sesini çıkarmayacak öyle mi? Taehyung, yapma. Sen bizden bir şey gizlemezsin, seni tanıyorum."
Jennie'nin anında anlamış olmasına şaşırmadan edemedim, Taehyung'un gergin olması dışında dışarıya çok bir şey yansıtmadığı ortadaydı oysa. Jisoo ve Jungkook sessizliğini korumakta ısrarcıydı.

strange prisonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin