✘ Tehlikeye daha yakın
Gerginliğim iki misline katlandığı esnada yemekhaneye çat kapı giren sima beni tedirgin etmeye yetti. Şüpheyle kısılan gözlerim Lisa'nın arlanmaz ifadesini hedef aldı, savsak adımlarına denk alaycı tutumuyla bir sonraki hamlesi için sabırsızdı.
"Kulağa eğlenceli geliyor."
Kollarını göğsünde kavuşturdu, kalçasını masaya yasladı ve bakışları her birinin ifadesinde cirit attığı esnada Jungkook'un bir şeyler homurdandığını duydum. Jennie elindeki a3 büyüklüğündeki kağıdı bıraktığı masaya eğilip öfkeyle soludu."Yolunu kaybetmiş bir ucube burada ne arasın? Sürüden ayrılanı kurt kapar."
Bu durum Jungkook dışında hepsini rahatsız etmiş gibiydi, özellikle Taehyung herkes için risk teşkil edecek bir hamle yapması muhtemelmiş gibi diken üzerindeydi.
"Ee, plandan bahsedelim mi? Yeminiz de hep aynı, Chaeyoung. Rotanız değişiyor ama elinizdeki tek koz hiç değişmiyor. Bu numara çok demode."
Omuz silkti, işine geldiğinde böyle kestirip atması onu daha vurdumduymaz yapmıyordu oysa."Hücrede değil miydin kızım sen?"
Taehyung şaşırmışa benzemiyordu ama anlam verebilmiş de değildi.
Bakışları avına saldırmaya hazırlanan bir avcı gibi sabırsız ve keskindi.
"Kaçtım." Bu kısa açıklaması yeterli oldu, Taehyung anlamadığım bir şeyler homurdandı.
Genelde gergin olduğu anlarda kendi kendine gülüp söylendiği sayamadığım defa tasdiklenmiş oldu, zihninde her nasıl bir iç çatışma yaşıyorsa bazen kafayı sıyırmanın eşiğinde olduğuna tanıklık ettiğim düşüncesi tedirgin olmama yol açıyordu.
"Nasıl diye sormayacağım ama merak ediyorum." dediğinde Lisa'nın kaşları dehşet derecede bir sakinlikle havalandı.
"Bunu gerçekten bilmemeni öneririm.""Bu kız son zamanlarda benim canımı fena halde sıkmaya başladı, kısa bir dersini mi versek?" diyen Jennie yaslandığı masanın önünde pozisyona geçti, tehlikenin yaklaştığını görememek aptallık olurdu. Jennie'nin sert mizacı olduğu kişiyi düpedüz gözler önüne seriyor, onun hakkındaki düşüncelerimi hiçbir zaman yanıltmamayı her defasında başarıyordu.
Lisa ile arasının iyi olmadığını biliyordum, kıstığım gözlerim ikisi arasında tereddütle gezindi. Yalnızca ikisini ilgilendiren bir durum olsa ikisinin de sakin kalacakları ihtimaline yer veremiyordum, pekâlâ bu düelloyu hangisi alırdı?
"Fiziksel acı bu kaçığı kışkırtmaya yeter mi sence?"
Jimin'in alaycıl sorusu üzerine Lisa'nın muzip ifadesinde bir değişiklik olur sanıyordum ama uslanmak bilmeyen güyüşü mümkünmüş gibi daha da genişledi.
"İlaçlarını almayınca boşboğazlık ediyorsun Jimin.""Kes sesini." Jennie elini masaya öyle bir vurdu ki biraz daha güç uygulamış olsa ahşap masanın ortadan ikiye ayrılması muhtemeldi.
Lisa'nın buradaki herkesin zayıf noktasını bildiğine emindim, daha önce de Jennie'yi Jiyong ile vurduğunu Jennie kendisi itiraf etmişti.
"Canım istemiyor."
Lisa eğlenmek istiyordu, kafasına eseni yapmak istiyordu ama bu işin sonu onun için hiç iyi görünmüyordu.
"Yalnızca bir kereliğine," Dedi Taehyung işaret parmağını ona doğrultarak.
"Bir kereliğine görmezden geleceğim. Git."
İkilemde kalmış gibiydi, ona zarar gelmesini istemediği her halinden belliydi.
"Her şeyi duydu, onu öylece bırakamayız." Diyen Jisoo masada bağdaş kurdu."Açıkçası Caeyoung'dan ne istediğinizi merak ediyorum,"
Lisa sandalyeyi çekti ve oturduğu gibi rahat bir pozisyon alarak masanın üzerinde bacak bacak üstüne attı, bu vurdumduymaz tavırlarının başına olası bir bela açacağının bilincindeydi ama boşvermişlik bir türlü yakasını bırakmak bilmiyordu.
"Onu karıştırma, Chaeyoung bizimle."
Jungkook'dan kaçırdığım bakışlarımı tereddütle Jisoo'ya çevirdim. Gergin atmosfere tezat oldukça sakin tavrı eşliğinde cebinden çıkardığı zeka küpü tek odak noktasıydı, konu canını sıkmış olacak ki sessiz kalmayı seçmek gibi yerinde bir kararla yalnızca konuşulanlara dikkat kesilmişti. Sessiz kalmak mantık çerçevesi dahilinde verdiği tek karar olabilirdi, şimdi sıra diğerlerindeydi. İhtimal dahi veremesem de olası bir kaosun göstergesi olan Lisa'nın söylemlerini unutmasını diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strange prison
Fanfiction[bts,bp] ༄ "Tekrardan hoşgeldin yeni mahkûm, sıradan olduğunu düşündüğün bu cezaevinin bir çıkışı yok."